UFC on Fuel TV: Munoz vs. Weidman **SPOILERS**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän se Sonnen toisessa erässä tais 3 kertaa yrittää ja failas joka kerta. Oot kyllä aika pihalla, jos kuvittelet että Silva on jotenkin helppo viedä mattoon vain koska Sonne onnistui siinä. Ja kyllä sen TDD vaan on MWn ja ihan koko UFCn parhaimmistoa. Jos katsot Silvan matseja, lukuunottamatta ekaa Sonnen kohtaamista jossa se oli loukkaantunut, niin aika helvetin harvoin sitä on mattoon saatu.

Silvalla on koko uran aikainen TDD 70% ja tässä uusimmassa matsissa oli 75% TDD percentaget. Kyllähän toi imo on ihan kohtuullinen. Se oli ennen Sonnen matsia karvan vajaa top kymppi TDD UFCSsä.

Oot kyllä aika pihalla, jos kuvittelet että Silva on jotenkin helppo viedä mattoon vain koska Sonne onnistui siinä. Ja kyllä sen TDD vaan on MWn ja ihan koko UFCn parhaimmistoa.

Mitä ihmettä nyt taas.. Minähän juuri kirjoitin: "Varmasti Silvan tdd on jonkin verran kehittynyt, mutta tuskin se siinä painoluokan parhaimpiin kuitenkaan vieläkään kuuluu, kyllä se edelleen on sen harvoja heikkouksia. Toki Sonnenia vastaan kuka tahansa mw löytää itsensä ainakin kerran matosta erittäin suurella todennäköisyydellä.

Tuo, että Silvan tdd on mielestäsi koko ufc:n parhaimmistoa ei taida ainakaan noiden japin kirjoittamien tilastojen mukaan pitää paikkaansa.

edit.Jos sinua riepoi tuo, että laskin tdd:n "Silvan harvoihin heikkouksiin", niin tarkoitan sillä vain sitä, että sillä on niin moni osa-alue ihan huippua. Eihän sillä todellisia heikkouksia varmaan ole yhtään jos vertaa vain keskimääräiseen ufc-ottelijaan.

Kyllähän se Sonnen toisessa erässä tais 3 kertaa yrittää ja failas joka kerta. Oot kyllä aika pihalla, jos kuvittelet että Silva on jotenkin helppo viedä mattoon vain koska Sonne onnistui siinä. Ja kyllä sen TDD vaan on MWn ja ihan koko UFCn parhaimmistoa. Jos katsot Silvan matseja, lukuunottamatta ekaa Sonnen kohtaamista jossa se oli loukkaantunut, niin aika helvetin harvoin sitä on mattoon saatu.

Mikäs se loukkaantuminen muuten oli kun kaikki siitä niin pirusti aina puhuu? Ja oliko Silva loukkaantunut myös tässä toisessa matsissa ekassa erässä mutta parantui 2 erään?
Ärsyttää nämä loukkaantumis tekosyyt, näyttäkää joku lääkärinlausunto/röntgenkuva, mutta tässä lajissa muutamat ruhjeet ei varmaan oo kenelläkään mitenkään ihmeellisiä, ellei lasketa Tito Ortizin cracked skullia.

Belcher? Ihanko oikeasti?

Eihän se nyt Sonnenin painista jäänyt kiinni Silvan kanssa. :) Sehän lensi taas muutamassa sekunnissa mattoon, kun matsi alkoi. Ei siitä yhdestä epäonnistuneesta alasviennistä voida vetää tulkintaa, että Sonnenin hävisi, koska ei paini riittänyt. Silvan pystyhän se ratkaisi matsin.

Itse näin kyllä että matsi ratkes siihen Sonnenin kaatumiseen enemmän kuin Silvan pystyyn. Jotenkin vaan Silva ei mielestäni vaikuta enään niin
vaaralliselta mitä joskus aiemmin, tiedä sitten mistä johtuu. Tuollainen ownaaminen mitä Chael on esittänyt Silvaa vastaan voi vaikuttaa myöskin
mielipiteisiin jonkin verran. Harvemmin ketään viedään mw:ssä niin pahasti mitä Sonnen on Silvaa vienyt.

Eikö sillä ole aika kova alasviennin puolustus?

Eipä nyt ole erityisen kova. Toki voinut kehittyä, mutta vanhemmissa matseissa (Kang, Herman, Akiyama ja Cote) kaverin TDD ei ollut mitenkään kovinta kamaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse näin kyllä että matsi ratkes siihen Sonnenin kaatumiseen enemmän kuin Silvan pystyyn. Jotenkin vaan Silva ei mielestäni vaikuta enään niin
vaaralliselta mitä joskus aiemmin, tiedä sitten mistä johtuu. Tuollainen ownaaminen mitä Chael on esittänyt Silvaa vastaan voi vaikuttaa myöskin
mielipiteisiin jonkin verran. Harvemmin ketään viedään mw:ssä niin pahasti mitä Sonnen on Silvaa vienyt.

Itse näkisin, että nimenomaan Silvan TDD käänsi ton matsin tokassa erässä. Sonnen ei saanut Silvaa enää alas, otti muutaman kopin, turhaantui/panikoi ja loppu on historiaa.

Eihän se nyt Sonnenin painista jäänyt kiinni Silvan kanssa. :) Sehän lensi taas muutamassa sekunnissa mattoon, kun matsi alkoi. Ei siitä yhdestä epäonnistuneesta alasviennistä voida vetää tulkintaa, että Sonnenin hävisi, koska ei paini riittänyt. Silvan pystyhän se ratkaisi matsin.

Varmasti Silvan tdd on jonkin verran kehittynyt, mutta tuskin se siinä painoluokan parhaimpiin kuitenkaan vieläkään kuuluu, kyllä se edelleen on sen harvoja heikkouksia. Toki Sonnenia vastaan kuka tahansa mw löytää itsensä ainakin kerran matosta erittäin suurella todennäköisyydellä. Juuri katselin Sonnenin viime vuosien matseja ja ei voi kuin ihailla sitä miten suurella prosentilla se onnistui viemään kaverin kuin kaverin mattoon. Ihan huikeaa ollut Sonnin meno viime vuosina.

Weidmanin painista on vaikea sanoa millä tasolla se on Sonniin nähden, mutta veikkaan, että aika kaukana vielä ollaan. Silti muilla haastajilla näkisin vielä paljon ohuemmat saumat, eli Weidmania vaan tittelimatsiin jos Evans ei ole vaihtoehto.

Olen katsonut tuon Silva-Sonnen kakkosen nyt 4 kertaa, ja ensimmäisessä erässä Silva lähti heti alussa lyömään hänelle epätyypillisesti vähän huonosta kohdasta ja Sonnen sai iskettyä kiinni Silvan ollessa vähän epätasapainossa eikä Silva kerennyt saada painoa siirrettyä eteen. Tokassa erässä Silva tuli paljon valmiimpana ja esti vähintään kolme Sonnenin alasvientiyritystä todella vakuuttavasti. Katso se toka erä uudestaan.

tikkuukko voisi ihan oikeasti vähän miettiä mitä sieltä suustaan päästää, ei pelkkä hyvä tekstin ulkoasu riitä. Jontte89:n tasoisia mielipiteitä hyvällä äidinkielellä.

- - - Updated - - -

Itse näkisin, että nimenomaan Silvan TDD käänsi ton matsin tokassa erässä. Sonnen ei saanut Silvaa enää alas, otti muutaman kopin, turhaantui/panikoi ja loppu on historiaa.

Tämä.

Silvan pysty, Silvan tdd, Sonnenin kaatuminen.. Tottakai jokainen noista osaltaan vaikutti, mutta sinä väität, että Sonnenin paini ei enää riittänyt Silvaa vastaan, koska Silvalla on niin paljon parantunut tdd. Ja kaikki se millä perustelet sen on vain tuo toisen erän alku. Joopa joo. Ensimmäisen eränkin Sonnen vei puhtaasti painilla varmaan vain sen takia, että Silva otteli sen kylki kipeänä, eikös vaan? Kyllä se matsi ratkesi ihan niihin osumiin mitkä Sonnen imuroi toisen erän alussa, sen jälkeen Kaheli näytti lähinnä huojuvalta juopolta eikä ollut vaikeaa laskea sekunteja siihen miten kauan matsi vielä jatkuu.

Mutta sanotaan nyt tähän loppuun, että Silva on suurin, kaunein ja paras kaikessa ja sillä on paras tdd mw:ssa. Ja sillä on isompi muna kuin minulla. Ehkä pärjäät näillä vähän aikaa.

Olen katsonut tuon Silva-Sonnen kakkosen nyt 4 kertaa, ja ensimmäisessä erässä Silva lähti heti alussa lyömään hänelle epätyypillisesti vähän huonosta kohdasta ja Sonnen sai iskettyä kiinni Silvan ollessa vähän epätasapainossa eikä Silva kerennyt saada painoa siirrettyä eteen. Tokassa erässä Silva tuli paljon valmiimpana ja esti vähintään kolme Sonnenin alasvientiyritystä todella vakuuttavasti. Katso se toka erä uudestaan.

tikkuukko voisi ihan oikeasti vähän miettiä mitä sieltä suustaan päästää, ei pelkkä hyvä tekstin ulkoasu riitä. Jontte89:n tasoisia mielipiteitä hyvällä äidinkielellä.

Pullopaskaa :D Olen kyllä katsonut sen erän monta kertaa, mutta katsoin jälleen mieliksesi. En jaksaisi millään uskovaisen kanssa alkaa väittelemään, mutta en kyllä onnistu löytämään sieltä kolmea "todella vakuuttavaa alasvientiä". Sonnenille on hyvin voitu kirjata tuosta erästä varmaan neljäkin alasvientiyritystä, mutta ne kaikki ovat ensimmäistä lukuunottamatta mielestäni vain puolittaisia ja vähän epätoivoisia yrityksiä mieheltä, jolta on juuri lyöty vähän pasmat sekaisin.

Mutta tottakai sinä ja muutama muu haluaa nähdä kaikki Silvan suoritukset mahdollisimman täydellisinä. Et tunnu kestävän pienintäkään mielipide-eroa Silvaan liittyen vaikkei se edes olisi varsinaista kritiikkiäkään. Kaiken tulisi vain olla Silvaa ylistävää ja palvovaa mantraa. Tämän takia meidän ei ole kovin hedelmällistä käydä keskustelua Silvaan liittyen, koska minä olen meistä ainoa, joka pyrkii aidosti olemaan puolueeton. Sinulla taas tuntuu vain olevan nyt joku päähänpinttymä roikkua koko ajan perässäni angstaamassa. Kai minä olen jossain sohaissut sitten arkaan paikkaan.

Ps.Luen mielummin Jonten mielipiteitä kuin sinun. Ainakaan se ei juokse täällä jonkun perässä itkemässä koko ajan miten pihalla joku on.

Lues nyt uudestaan. pullopaskaa sanoi, että Silva esti ne alasvientiyritykset todella vakuuttavasti. Hän ei sanonut alasvientiyritysten olleen vakuuttavia.

Lues nyt uudestaan. pullopaskaa sanoi, että Silva esti ne alasvientiyritykset todella vakuuttavasti. Hän ei sanonut alasvientiyritysten olleen vakuuttavia.

Siihen tuli kirjoitusvirhe. Tarkoitin tietysti alasvientipuolustusta enkä alasvientiä. Mutta jos alasvientiyritys ei ole vakuuttava, niin miten siitä helposta alasvientipuolustuksesta tulee sen ansiosta todella vakuuttava? Siksi, koska tekijänä on Silva?

Hyvä äidinkieli? Kaverin nimihän on jo aika brutaali kirjoitusvirhe! :)

Ja nyt kun tähän surkeaan kielioppiinikin päästään tarttumaan, niin huomautetaan nyt tästäkin, että muistaakseni pakkotoisto ei antanut kirjoittaa tikku-ukkoa väliviivalla nikkiä valitessa. En väitä silti osaavani kirjoittaa ja tekstini ovat varmasti täynnä kielioppivirheitä siinä missä muillakin. Yritetäänpä nyt pikkuhiljaa pysyä asiassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom