Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ringside-liput tarttui mukaan koko 4 hengen seurueelle, 240 euroa kipale. Mutta minkä sille voi, kun MMA on niin upea laji!
Dennis Siver vs Ross Pearson lisätty kortille
Eipä täällä pohjolassa kukaan maksaisi noi paljoa niistä. Toi vajaa neljännes tonnikin on jo hölmö raha maksaa jostain illan tapahtumasta, jos oikein rupee arpoo. :DNuo liputhan on helvetin halvat. Itse olin suurimmassa UFC:ssa Torontossa ja maksoin n. $225 taalla paikoista jotka oli 80 metrin (!) paassa. Ringside liput olis ollu pari donaa / kpl.
Pitäis tunnin päästä alkaa UFC news letterin tilaajille lipunmyynti mutta mulle ei ainakaan ole tullut sieltä suunnalta mitään viestiä tai koodia millä pääsis lippuja ostaan. Onko jollain muulla tietoa asiasta et miten homma toimii???
UFC Sweden Newsletter pre-sale is now live. Password: Stockholm Here's the link: http://www.ticnet.se/html/connect.htmI?STAGE=1&EVNT=UFC0414&CL_ORIGIN=Web3
Edit: Eipä Northernmostin antama salasana toimi enään, tiedä sitten onko väliaikaista.