UFC on Fuel TV 2 (Tukholmassa)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli mieleen kun kerta Carmont ottelee kortilla, niin mahtaakohan itse Ykä saapua paikalle? Meinaan viimme Carmontin ottelus oli ainaki GSP kulmaukses

Ringside-liput tarttui mukaan koko 4 hengen seurueelle, 240 euroa kipale. Mutta minkä sille voi, kun MMA on niin upea laji! :rock:

Nuo liputhan on helvetin halvat. Itse olin suurimmassa UFC:ssa Torontossa ja maksoin n. $225 taalla paikoista jotka oli 80 metrin (!) paassa. Ringside liput olis ollu pari donaa / kpl.

Nuo liputhan on helvetin halvat. Itse olin suurimmassa UFC:ssa Torontossa ja maksoin n. $225 taalla paikoista jotka oli 80 metrin (!) paassa. Ringside liput olis ollu pari donaa / kpl.
Eipä täällä pohjolassa kukaan maksaisi noi paljoa niistä. :) Toi vajaa neljännes tonnikin on jo hölmö raha maksaa jostain illan tapahtumasta, jos oikein rupee arpoo. :D

Ei sillä ettenkö lähtisi...

Pitäis tunnin päästä alkaa UFC news letterin tilaajille lipunmyynti mutta mulle ei ainakaan ole tullut sieltä suunnalta mitään viestiä tai koodia millä pääsis lippuja ostaan. Onko jollain muulla tietoa asiasta et miten homma toimii???

Pitäis tunnin päästä alkaa UFC news letterin tilaajille lipunmyynti mutta mulle ei ainakaan ole tullut sieltä suunnalta mitään viestiä tai koodia millä pääsis lippuja ostaan. Onko jollain muulla tietoa asiasta et miten homma toimii???

Sama homma, ei ole salasanaa tullu meiliin. Kaverille oli tullu meiliin ohjeet + salasana..eli toivotaan, että meiliä vielä tulee.

Taitaa olla enää turha toivo.. Luulen että ne postit on jo aiemmin lähetetty ja syystä tai toisesta ei ole kaikille tullut! Jännitys jatkuu siss huomiseen...

Ei näkyny mailia :(

Ite kyl tilasin ton newsletterin vasta alkuviikosta, kun en oo ees ennen moista huomannu.
Lueskelin tos mmavikingist et "MMA Viking was given exclusive ticket information" ja sit ne
jako eteenpäin sivuillaan ton tiedon. Voisko sit olla et sinne on hirveesti tullu newsletterin tilaajia
tällä viikolla ja päätti sit olla jakamatta uusille tilaajille tai jotain.

Onneks kaikki toivo ei oo menetetty, eli huomenna kokeillaan uudestaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vieläköhän tänään saa fight clubin kautta lippuja jos sinne liittyy? Helvetti ku ei uskaltais huomisen varaan jätää ja itsekkin odottelin tuolta newsletteriltä tietoja.

Ei sieltä mitään newsletter -lippuja näytä saavan. Ensin palvelu oli tukossa ja sitten tuli ilmoitus, että lippuja ei ole vielä saatavilla. Olisiko nämä ennakkoliput sitten myyty jo loppuun ja huomenna (ehkä) tulevat loput myyntiin?

Haluaako joku ostaa Newsletter-liput "Osasto A21, rivi 11" Eli 2kpl noita 1110kr -lippuja (plus käsittelykulut)? Menin vahingossa ostamaan ensin väärän hintaluokan liput (piti ostaa 1330kr). :face:

Kokonaishinta oli 2310.00 SEK eli about 260e.

Edit: otetaanpas pois paikkanumerot, kun näyttää olevan jälleenmyynti kielletty.

Nyt menee jo spammaamiseksi mutta ärsyttää tuo oma sähläys niin paljon, että tuossa pari viestiä ylempänä mainitut liput saa omakseen 200e hinnalla. Takkiin tulee mutta saapahan edes jotain pois. Liput saa pdf:nä sähköpostiin ja halutessaan valmiiksi tulostettuina postissa. Myös käteinen + nouto/toimitus Tampereen/Nokian alueella on iltaisin mahdollista.

Nyt saitilla ilmoitetaan, että eventti on väliaikaisesti poistettu myynnistä saitin huoltotöiden takia ja kehotetaan kokeilemaan myöhemmim uudestaan. Ei nyt mene ihan tuubiin tääkään homma! Fuck!

No onnistuihan se lippujen hankkiminen viimein! Minulla oli alunperin joku virheellinen linkki, mutta tuosta yllä olevasta linkistä homma onnistui.

Ei näistä olisi mitään lippukarttaa missään? Ei ole oikein kokemusta paikkojen sijainnista, esim. millaisia nuo kolme kalleinta paikkaa ovat?

Edit: Eipä Northernmostin antama salasana toimi enään, tiedä sitten onko väliaikaista.

Suositut

Back
Ylös Bottom