Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun Kuivasella ennen luki tuolla nettisivuillaan "Anton vauhdissa treeneissä, häkissä ja pian myös UFC:ssä" niin nyt on kadonnut tuo UFC siitä pois. Näinköhän tullut sinetti sille ettei Kuivasta nähdä tuolla ruåttissa vetämässä Rezaa levyks...
Tuossa itse heräsin miettimään ihan sellaistakin pointtia koskien tätä ufc:n ruotsin reissua, että onko se nyt oikeasti niin suuren hehkuttamisen arvoinen asia sittenkään kun vaikuttaa kortista muodostuvat hyvinkin ruotsalais painotteinen. Sehän on lähestulkoon sama asia, että ufc tulisi suomeen ottaisi cagen ottelijat ja heittäisi jonkun keskivertojampan rosteristaan pääotteluun. Ymmärrätte varmaan pointin?
Toki nämä ulkomaankortit on ollu laadultaan hivenen heikompia, mutta tässä on kyllä kehkeytymässä jo sen luokan riman alitus kun kaivetaan nuita paikallisia ottelijoita kehiin. Voitaisiin tulla ihan rehellisesti perus ufc kortilla johon höysteenä muutama oma poika jotka saa ja ovat myös ansainneet mahdollisuuden otella ufc:ssä. Nyt kyllä tulee liiaksi sellainen rahat pois fiilis urheilujuhlan sijasta.
Tuossa itse heräsin miettimään ihan sellaistakin pointtia koskien tätä ufc:n ruotsin reissua, että onko se nyt oikeasti niin suuren hehkuttamisen arvoinen asia sittenkään kun vaikuttaa kortista muodostuvat hyvinkin ruotsalais painotteinen. Sehän on lähestulkoon sama asia, että ufc tulisi suomeen ottaisi cagen ottelijat ja heittäisi jonkun keskivertojampan rosteristaan pääotteluun. Ymmärrätte varmaan pointin?
Toki nämä ulkomaankortit on ollu laadultaan hivenen heikompia, mutta tässä on kyllä kehkeytymässä jo sen luokan riman alitus kun kaivetaan nuita paikallisia ottelijoita kehiin. Voitaisiin tulla ihan rehellisesti perus ufc kortilla johon höysteenä muutama oma poika jotka saa ja ovat myös ansainneet mahdollisuuden otella ufc:ssä. Nyt kyllä tulee liiaksi sellainen rahat pois fiilis urheilujuhlan sijasta.
Onko tuo Gussen osallistuminenkaan nyt niin varmaa vielä? Muista mainitsemistasi nimistä niin 2-3 on hädintuskin normi ppv:n maincard ottelijoita. No ei helmiä sioille kun Jontte ja kumppanit kusee kuitenkin hunajaa.
oon melko varma että tuota ei haluu nähdä enää kukaanAinaha voi valittaa. :face: Oisit varmaa vaatinu jotai Randy Couture vs Chuck Liddel matsia
Sherdogin foorumilla käydään aikamoista suomi vs. ruotsi sotaa! Hävettää!!! Treadi roikkuu vielä sherdogin UFC keskustelujen ekalla sivulla...
Kaikki suomalaiset on leimattu natseiksi/Ruotsi muslimivaltioksi! Nice!
Sherdogin foorumilla käydään aikamoista suomi vs. ruotsi sotaa! Hävettää!!! Treadi roikkuu vielä sherdogin UFC keskustelujen ekalla sivulla...
Kaikki suomalaiset on leimattu natseiksi/Ruotsi muslimivaltioksi! Nice!
HAHA! Luin kans samaa ketjua. Välillä hymyilytti, välillä vitutti, mut mun mielestä suomalaiset kirjottelijat laitto ihan asiallista tekstiä, kun muutama svedu alitti riman tosi tökerösti. Pari ei-scandia oli kans hieman ihmeissään ruotsalaisten Suomivihasta. Oliko kukaan pakkikselta osallistumassa siihen hedelmälliseen keskusteluun?