UFC on Fox: Henderson vs. Diaz @ Seattle, Washington 8.12.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MiroHa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Shogun waaaat! Pakko olla 110 % brassin puolella. Gusse ei herätä minkäänlaisia tunteita ja jo ottelussa Silvaa vastaan toivoin Thiagon nyrkin löytävän Gussen suun. Ihan mukavan oloinen heppu, mutta toi sen pisteboksailutyyli isolla reachillä Silvaa vastaan oli ärsyttävää katseltavaa. Mukavaa tosin, että lhw:n kärkeä on sekoittamassa pitkä ja kookas ruotsalainen, joka voi ehkä jollain tasolla antaa vastusta Bonesille, mutta Shogun on aina Shogun. Ei voi ku fanittaa miestä eläköitymiseen asti. Viimeiset muutamat ottelut on kyl aina alkanu pelko perseessä.. ei Shogunilla vaan mulla, koska mies on nykyään niin iso arvoitus joka ottelun alla. PRAIDO aikaan Shogun oli W.Silvan kanssa maailman väkivaltaisimmat ottelijat. Molemmat yksinkertaisesti yritti murhata vastustajat kehässä. Niiden esitysten jälkeen ei voi muuta kun fanittaa molempia Chute Boxin kasvatteja loppuun asti.

Toivottavasti shogun on löytänyt sydäntä tähän matsiin. Ei ois taas kiva kattoa kun toinen luovuttaa kesken kaiken kuten kävi Jones-matsissa.

Ei pitäisi taas tarttua trolliin, mutta sydäntä? Eipä tule montaa nimeä mieleen, jolla olisi enemmän sydäntä. Sanoisin, että Shogun Hendo oli FOTY ja siinä nähtiin miten Shogunilla ei ole sydäntä. Jos katsoo myös Shogunin päänahkoja Liddell, Overeem, Rampage, Machida, Nogi, Arona, Cyborg, Coleman etc niin voidaan taas todeta yhteen ääneen, kuinka Shogunilla ei ole sydäntä :jahas:

Kukaan ei enää jaksa lukea tota sun jatkuvaa paskaprovoilua. Japi vielä menee, kun se tekee sitä pilke silmäkulmassa ja miehen kanssa on kiva välillä vääntää, ja Jontte89:n ja edesmenneen MikaT2:n jutut oli taas niin absurdeja, että ne meni komedian puolelle.. mutta sun jutut on todella väsyneitä. Mene pois.

Kyllähän se vaati sydäntä näyttää yhtä vanhalta ja raihnaiselta kuin 3 vuotta eläkkeellä ollut 44-vuotias Coleman.

Hyvin irrotit kontekstista juuri tuon viimeisenä mainitsemani Colemanin. Ei Coleman voitto mikään Pride turnausvoittoon verrattavissa oleva saavutus ole, mutta hyvä nimi sinne pitkän listan jatkoksi. Ja mitä tuohon sydämeen tulee, niin toki voidaan muistella sitä vuotta 2005 ja Priden MW Grand Prix turnausta, jossa Shogun oli ennakkoon semi-iso underdog. Kuitenkin 4 kuukauden sisään Shogun voitti Rampagen 1 erän keskeytyksellä, Nogin tuomariäänillä, sekä Overeemin ja Aronan molemmat 1 erän keskeytyksellä. Mutta joo.. puhutaan vaan tosta Coleman -voitosta, kun sä et taida ollut kansainvälistä vapaaottelua seurannut ennen UFC 125:ta (ainakaan jutuista päätellen).

Asia selvä, hehkutetaan sokeina shogunia, koska hän oli loistava vuonna 2005 ja suljetaan silmämme siltä, että hän on näyttänyt erittäin surkealta melkein jokaisessa UFC-ottelussaan.

Shogunilla on loistavat ottelutaidot, loistava leuka ja kaikki edellytykset olla yksi parhaista mutta ammattiurheilijana hän on täysi vitsi. Kuvitelkaa jos shogun olisi uransa alusta asti harjoitellut yhtä ammattimaisesti kuin GSP, Jon Jones ja kumppanit? Veikkaan, että ei olisi Jones tuhonnut sitä shogunia. Nyt ollaan menty matseihin puolikuntoisina ilman kunnollisia harjoituskausia ja kaveri näyttää 30-vuotiaana fysiikkansa puolesta kehäraakilta.

Jos lähtisin nimittelemään jotakuta ammattilaisvapaaottelijaa vitsiksi niin ekaan sataan läppään ei tulis mieleen Shogun, monta muuta kyllä.

Asia selvä, hehkutetaan sokeina shogunia, koska hän oli loistava vuonna 2005 ja suljetaan silmämme siltä, että hän on näyttänyt erittäin surkealta melkein jokaisessa UFC-ottelussaan.

Shogunilla on loistavat ottelutaidot, loistava leuka ja kaikki edellytykset olla yksi parhaista mutta ammattiurheilijana hän on täysi vitsi. Kuvitelkaa jos shogun olisi uransa alusta asti harjoitellut yhtä ammattimaisesti kuin GSP, Jon Jones ja kumppanit? Veikkaan, että ei olisi Jones tuhonnut sitä shogunia. Nyt ollaan menty matseihin puolikuntoisina ilman kunnollisia harjoituskausia ja kaveri näyttää 30-vuotiaana fysiikkansa puolesta kehäraakilta.

Vaikka kauas on tultu Pride Shogun:ista, niin mun mielestä Liddelliä vastaan, molemmissa Machida otteluissa, Hendoa vastaan, sekä Griffin 2 ja Vera ottelussa ei Shogun silti "näyttänyt erittäin surkealta".

Mutta sulla nyt karkaa taas jälleen kerran vähän jutut käsistä. Ensin puhut siitä kuinka Shogunilla ei ole sydäntä ja nyt puhut siitä kuinka surkealta mies on näyttänyt melkein kaikissa UFC otteluissaan. Koita jo päättää, niin tiedän mistä aiheesta me jutellaan. Onko toi sun mainitsema heikko sydän ja luovuttaja-asenne tullut miten ilmi missään muussa ottelussa kuin Jonesia vastaan? Jonesia vastaan, joka on jyrännyt yli kaikkien vastustajien. Ja vastaa nyt mun kysymykseen äläkä ala puhumaan Halinalleista, vaan pysy aiheessa. Nyt puhutaan Shogunin sydämestä.

Ei näyttänyt surkealta Liddellia, Machidaa (x2) ja Griffinia (2.) vastaan.

Miten moni ottelija treenasi yhtä ammattimaisesti kuin tämän hetken kärkiukot vuonna 2002? Aika hyvin tunnut muuten olevan perillä noista Shogunin harjoituskausista. Kannattaa pikku hiljaa ruveta laittamaan jotain lähteitä noille mutuiluille.

Mutta sulla nyt karkaa taas jälleen kerran vähän jutut käsistä. Ensin puhut siitä kuinka Shogunilla ei ole sydäntä ja nyt puhut siitä kuinka surkealta mies on näyttänyt melkein kaikissa UFC otteluissaan. Koita jo päättää, niin tiedän mistä aiheesta me jutellaan. Onko toi sun mainitsema heikko sydän ja luovuttaja-asenne tullut miten ilmi missään muussa ottelussa kuin Jonesia vastaan? Jonesia vastaan, joka on jyrännyt yli kaikkien vastustajien. Ja vastaa nyt mun kysymykseen äläkä ala puhumaan Halinalleista, vaan pysy aiheessa. Nyt puhutaan Shogunin sydämestä.

Esitin tämän kysymyksen jo edellisellä sivulla enkä saanut vastausta, mutta eikös se vaadi luonteen lujuutta, että kykenee harjoittelemaan kuten huippuammattilaiset?

- - - Updated - - -

Miten moni ottelija treenasi yhtä ammattimaisesti kuin tämän hetken kärkiukot vuonna 2002? Aika hyvin tunnut muuten olevan perillä noista Shogunin harjoituskausista. Kannattaa pikku hiljaa ruveta laittamaan jotain lähteitä noille mutuiluille.

Sinähän käytät jatkuvasti perusteluina shogunin häviöille ja huonoille suorituksille sitä, kuinka hän on tullut matseihin treenaamattomana ja loukkaantuneena.

Sinähän käytät jatkuvasti perusteluina shogunin häviöille ja huonoille suorituksille sitä, kuinka hän on tullut matseihin treenaamattomana ja loukkaantuneena.

Jatkuvasti? Olen muistaakseni vain huomauttanut tuosta Shogun vs. Hendo matsista keskustellessa, että Shogun kärsi useita vammoja otteluun johtaneiden viikkojen aikana eikä pystynyt harjoittelemaan kunnolla sen takia. Sillä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Shogun ei treenaisi ammattimaisesti. Huvittavaa miten tuntuu nykyään asenteet muuttuvan siihen suuntaan, että jos tulee esim. harjoittelua haitanneista vammoista huolimatta ottelemaan sitä pidetään tyhmänä, vastuuttomana, epäurheilullisena jne., vaikka koko ajan valitetaan matsien peruuntumisesta loukkaantumisten takia. Nämä vanhan koulukunnan ottelijat alkavat olla aika harvassa nykyään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huvittavaa miten tuntuu nykyään asenteet muuttuvan siihen suuntaan, että jos tulee esim. harjoittelua haitanneista vammoista huolimatta ottelemaan sitä pidetään tyhmänä, vastuuttomana, epäurheilullisena jne., vaikka koko ajan valitetaan matsien peruuntumisesta loukkaantumisten takia. Nämä vanhan koulukunnan ottelijat alkavat olla aika harvassa nykyään.

No sitä nyt vähän niinku vaaditaan, että pitää olla huippukunnossa jos meinaa huipulla pärjätä :D Miksi shogunilta sitä ei saisi vaatia, mutta esimerkiksi samaan aikaan vapariuransa aloittaneelta GSP:ltä toi on ihan itsestäänselvyys? Eikös se sitten ole epäurheilullista, vastuutonta ja tyhmää mennä polvi paskana ottamaan viisi astetta huonommalta Griffiniltä turpaan ja sen lisäksi paskoa polvi vielä enemmän paskaksi jonka johdosta sitä polvea ei enää ikinä saatu edes lähelle entistä?

No sitä nyt vähän niinku vaaditaan, että pitää olla huippukunnossa jos meinaa huipulla pärjätä :D Miksi shogunilta sitä ei saisi vaatia, mutta esimerkiksi samaan aikaan vapariuransa aloittaneelta GSP:ltä toi on ihan itsestäänselvyys? Eikös se sitten ole epäurheilullista, vastuutonta ja tyhmää mennä polvi paskana ottamaan viisi astetta huonommalta Griffiniltä turpaan ja sen lisäksi paskoa polvi vielä enemmän paskaksi jonka johdosta sitä polvea ei enää ikinä saatu edes lähelle entistä?

Niin, Shogun on kaikissa matseissa paskassa kunnossa, sen takia ei ole ikinä hävinnyt mestaruuseriä.

En minä sinusta tiedä, mutta minun silmissäni se lisää Shogunin arvostusta, että tulee ottelemaan vaikka paikat olisivat vähän paskana.

Pitkästä ja vaikeasta vammakaudesta huolimatta Shogun otteli kolme kertaa viime vuonna. Jos se kertoo luonteen heikkoudesta, niin moro.

Pitkästä ja vaikeasta vammakaudesta huolimatta Shogun otteli kolme kertaa viime vuonna. Jos se kertoo luonteen heikkoudesta, niin moro.

Statsein 1-2 ja ollen kuin varjo entisestään.

- - - Updated - - -

Niin, Shogun on kaikissa matseissa paskassa kunnossa, sen takia ei ole ikinä hävinnyt mestaruuseriä.

En minä sinusta tiedä, mutta minun silmissäni se lisää Shogunin arvostusta, että tulee ottelemaan vaikka paikat olisivat vähän paskana.

Itse arvostan voittajia kuten GSP, Jon Jones ja Anderson Silva jotka tekevät asiat oikein ja voittavat, enkä esim shogunia joka tekee asiat vähän sinne päin ja häviää.

Itse arvostan voittajia kuten GSP, Jon Jones ja Anderson Silva jotka tekevät asiat oikein ja voittavat, enkä esim shogunia joka tekee asiat vähän sinne päin ja häviää.

28194_10150193416455608_759865607_1.jpg

Suksi ny pullopaska vittuun täältä, onko sulla jotain vitun perustavanlaatuisia ongelmia siinä pääkopassa? jätkä on saatana ihan vajaa. tee jotain itelles, käy vaikka lekurilla tai jotain.

Statsein 1-2 ja ollen kuin varjo entisestään.

Ja? Mitä sitten? Missä kohtaa tässä tuli se sydämen heikkous esiin?

Et ole kertaakaan vastannut mun kysymykseen. Millä tavalla Shogunin heikko luonne on tullut esiin? Älä lässytä mistään GSP:n hyvästä ja varmasta tavasta valmistautua matsiin ollakseen 100% ja bla bla blaaaa..

Itse taas arvostan sitä, että halutaan otella mahdollisimman usein, vammoista piittaamatta..

Et ole kertaakaan vastannut mun kysymykseen. Millä tavalla Shogunin heikko luonne on tullut esiin? Älä lässytä mistään GSP:n hyvästä ja varmasta tavasta valmistautua matsiin ollakseen 100% ja bla bla blaaaa..

Itse taas arvostan sitä, että halutaan otella mahdollisimman usein, vammoista piittaamatta..

Itse olen jo kahteen kertaan esittänyt kysymyksen, että eikös se ole luonteen heikkoutta, jos ei kykene harjoittelemaan kuten huippuammattilaiset? Et ole vastannut.

Hieno kuva joka osoittaa mihin shogun parhaimmillaan on pystynyt. Mutta sitten kun on tehty asiat vähän sinne päin ja menty zombiena kehään niin tulos on tämä:

UFC-Rua-VS-Henderson_d%C3%A9cision_mma4fight.jpg

http://blog.fightmetric.com/2011/11/henderson-vs-shogun-official-ufc.html

Itse olen jo kahteen kertaan esittänyt kysymyksen, että eikös se ole luonteen heikkoutta, jos ei kykene harjoittelemaan kuten huippuammattilaiset? Et ole vastannut.

Sinulta voisi kysyä, että millä perusteella Shogun ei harjoittele kuten huippuammattilaiset?

Suositut

Back
Ylös Bottom