UFC on FOX 1

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eihä no eii ala tavallista myöhempään vai alkaako?

Jos Velasquez - Dos Santos alkaa neljältä ja FB prelit ennen sitä?

Ja kertoisiko joku monelta FB prelit alkaa?

UFC on FOX Prelims Today on Facebook and FoxSports.com: See every fight on the undercard, starting 4:45 p

Eiköhän JDS saa elämänsä selkäsaunan. Vastassa niin ketterä painija, että pelkät nyrkit eivät auta. Onnenkantamoiset pommitkaan ei Kainoa pudota kun pää on graniittia. Hieno matsi varmasti tulossa ja kaksi tämän hetken parasta vastakkain.

Eikö punnitukset ollu 7:00 p.m. ET ja ne alko Suomen aikaa 2:00. Ja jos prelit alkaa 4:45 p.m. ET, niin se olis samalla kaavalla 23:45 Suomessa.

Mutta aikaero is a bitch.

Eikö punnitukset ollu 7:00 p.m. ET ja ne alko Suomen aikaa 2:00. Ja jos prelit alkaa 4:45 p.m. ET, niin se olis samalla kaavalla 23:45 Suomessa.

Mutta aikaero is a bitch.
Oliko noin. Vittu noista ota selvää. Eläis paskat meijän kanssa samaa aikaa, niin ei tarviis tällein vinkua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Canal+ urheilu näkyy elisan kaapelissa ilmaseks vlopun ja tosiaan 23.45 alkaa prelit sieltäkin.

Onko varma, siis preleistä? Itse olen yrittänyt etsiä tietoa, niin näkyy vaan, että UFC tulee. En löydä , että mikä tapahtuma on kyseessä (joku vanha tai vastaavaa?). Telkku.comin mukaan 23.45 alkaa Canalilta TUF.

Onko varma, siis preleistä? Itse olen yrittänyt etsiä tietoa, niin näkyy vaan, että UFC tulee. En löydä , että mikä tapahtuma on kyseessä (joku vanha tai vastaavaa?). Telkku.comin mukaan 23.45 alkaa Canalilta TUF.

Joo katos perkele. 00.45 alkaa UFC138. Canalin sivuilta löytyy tietoa. 04.00 sitten UFC Live Velasquez vs. JDS

Mietin tässä just kovasti että uskaltaisinko Guidalle laittaa pari kymppiä, sen verra hyvää kerrointa tarjoaa unibet, 2,90. Uskooko täällä kukaan muu Clayn voittoon vai oisko tosiaan muka niin läpihuutomatsi Bendolle? :P

Niin, main event siis alkaa neljältä mutta preleistä en oo ihan varma, joko 23:45 tai 00:45.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom