UFC:n seuraaminen Suomessa

Joo, esim. nyt jos otti UFC 200 niin näkee peräti 5 mainia tolla rahalla.
Edelleen toki vähän ärsyttää että prelimit on sitten aina erikseen Fight Passin alla, mutta minkäs teet.

Hyvin on Viaplay pelittänyt, ja uusi muutos että voi katsoa vielä 48h eventin jälkeen on mahtava lisä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viaplay toimii loistavasti ja nykyään Android sovelluksilla voi kelata. Siinä on myös natiivi Chromecast-tuki joten en jaksa enää Xboxia laittaa tulille katsomista varten.

Ärsyttää kun UFC 202 ei ihan mahdu tuohon kk-jaksoon :D Ainoat eventit mitkä jaksan / on ostettava HD-laadulla on nimittäin Conorin eventit ja sitten tällaiset erittäin poikkeukselliset eventit (UFC 200).

Ärsyttää kun UFC 202 ei ihan mahdu tuohon kk-jaksoon :D Ainoat eventit mitkä jaksan / on ostettava HD-laadulla on nimittäin Conorin eventit ja sitten tällaiset erittäin poikkeukselliset eventit (UFC 200).

HD-laatu ei oo mulle se pointti (vaikkakin tosi hyvä homma) vaan käytön helppous. En jaksa kattoa prelejä suorana n paitsi Euroopan iltamista ni aika sama mistä ne sit katsoo. En kyllä oo ihan hc-vaparifani ni mun tilanne ei tietty oo sama ku monilla muilla täällä.

Unohtu sanoa et musta toi 20€/kk ei oo paha hinta millään mittarilla. Tosin mun tuli tupakoitua reipas 15 vuotta joten en ehkä oo paras henkilö arvioimaan asioiden hinta/laatu -suhteita...

Toimiiko toi viaplay silleen, että voin katsoa samalla käyttäjällä monesta eri laitteesta otteluita samaan aikaan? Esim. minä katson koneelta kun broidi katsoo tabletilta?

Toimiiko toi viaplay silleen, että voin katsoa samalla käyttäjällä monesta eri laitteesta otteluita samaan aikaan? Esim. minä katson koneelta kun broidi katsoo tabletilta?
"Viaplay käyttäjätilisi on henkilökohtainen ja tällä hetkellä pystyt katsomaan sisältöä kahdella eri laitteella samaan aikaan, katsoit sitten sarjoja, elokuvia tai urheilulähetyksiä. Tämä tarkoittaa sitä, että jos sinulla on kaksi lähetystä käynnissä ja yrität käynnistää kolmannen, saat viestin jossa pyydetään sulkemaan yhden niistä."
http://asiakaspalvelu.viaplay.fi/kategoria/suositut-toiminnot

Ilmeisesti voi siis, en tosin ole testannut.

En nyt tiennyt mihin tätä änkeä, mutta ajattelin jos joku pakkislainen sattuisi haluamaan promokoodin Viaplaylle.

"KAIKKI MATSIT ESIOTTELUISTA FINAALIIN SUORANA
Katso kaikki matsit esiotteluista finaaliin suorana Viaplaylla -50%:n alennuksella!

Viaplayn jääkylmä opiskelijatarjous: -50%:n alennus kuukauden Viaplay Sports -paketista. Näet kaikki lätkän World Cup -ottelut livenä.

Tarjous koskee vain Viaplay Sport -pakettia ja on voimassa 17.10.2016 saakka. Kun alennettu kuukausi on kulunut loppuun, tilauksesi päivitetään automaattisesti 29,99€/kk hintaiseksi. Tarjouksen voit peruuttaa milloin tahansa ilman peruutusaikaa."

Ja Viaplayn mukaan tuohon Sport -pakettiin kuuluu Fighting-paketin sisältö vuoden loppuun saakka, joten ihan hyvä tarjous jos kiinnostaa vaparin lisäksi muu urheilu tämän kuukauden ajan. Koodi on XWQ9S7, toivottavasti toimii ja hyödyttää jotakin :)

Lähettääkö Viaplay näitä eventtejä uusintana pitkin seuraavia päiviä, vai tuleeko vaan se yksi livelähetys?
Tietääkseni edelleen 48h aikaa katsoa.

EDIT:

http://asiakaspalvelu.viaplay.fi/viaplayn-fighting-paketti

Miten näen ottelut jälkikäteen?
PC- ja MAC-tietokoneilla, PS3/PS4, Apple TV, Chromecast sekä Android- ja iOS-mobiililaitteilla on nyt mahdollista katsella otteluita 48 tuntia lähetyksen alkamisen jälkeen.

Viaplay toimii loistavasti ja nykyään Android sovelluksilla voi kelata. Siinä on myös natiivi Chromecast-tuki joten en jaksa enää Xboxia laittaa tulille katsomista varten.
Juuri näin. Todellakin 20 eur väärrti kuussa tää fifhting paketti. Läppäri hdmi kaapelul kiinni 48 tv ja rulettaa. Tv n oman netin kautta ei. Selaimeksi chrome.

Näkyykö Viaplayn kautta edelleen kaikki UFC:n PPV:t? Tilaussivulla lukee pienellä "Pay per view -tapahtumat eivät sisälly hintaan" mutta kyllä siellä UFC 208 tulevassa ohjelmistossa silti on..?

EDIT: Löysinkin jo itse vastauksen Viaplayn FB-sivulta, näkyy ne. Taitaa koskea vain jotain satunnaisia nyrkkeilyjuttuja tuo poikkeus.

Viimeksi muokattu:
Joo se oli osa Totalia vain viime vuoden loppuun asti.
PPV:t näkyy aina, ja oikeastaan näkyy sieltä tietääkseni jokainen kortti.

UFC fight pass, sisään kirjautuneena omissa tiedoissa näkyy että ei aktiivisia tilauksia mutta veloitus lähtee joka kuukausi. Miten tuon saa peruutettua kun sivuilla ei näy tilauksia?

Mä olen ostanut tuon Play kaupan kautta ja sieltä pystyy perumaan tilauksen. Applen kaupassa on kai sama juttu. Varmaan myös nettiselaimella osoitteessa ufc.tv tuon saa peruttua.

Nyt kun on tuo #ViaplayFightingGate käynnissä (lisätietoa), niin onkos kukaan täällä ikinä ostanut UFC.tv kautta VPN:llä PPV:n?
Ilmeisesti Itävaltaan jos koneensa pistään netin silmissä, niin UFC 229 maksaa ~35€.
Toki prelimit taitaa tuossakin tapauksessa vaatia sitten Fight Passin.

Kyllähän tässä nyt voisi vielä harkita Viaplay:n PPV:tä jos saa kaveriporukan kasaan liveseurantaan, jos ne laittaisi tarjolle vielä sen alkuperäisen selostuksen. Itse kun tätä aspasta kysyin niin ei ole näillä näkymin tulossa tarjolla, koska PPV:n takia kuvio ei ole niin yksinkertainen........ vs kun aiemmin suomiselostuksen rinnalla on ollut myös alkuperäisellä selostuksella.

Itse jatkuvan Viaplay kk-tilauksen kohtalo on sen sijaan ainakin omalla kohdalla vielä mysteeri.

Nyt kun on tuo #ViaplayFightingGate käynnissä (lisätietoa), niin onkos kukaan täällä ikinä ostanut UFC.tv kautta VPN:llä PPV:n?
Ilmeisesti Itävaltaan jos koneensa pistään netin silmissä, niin UFC 229 maksaa ~35€.
Toki prelimit taitaa tuossakin tapauksessa vaatia sitten Fight Passin.

Kyllähän tässä nyt voisi vielä harkita Viaplay:n PPV:tä jos saa kaveriporukan kasaan liveseurantaan, jos ne laittaisi tarjolle vielä sen alkuperäisen selostuksen. Itse kun tätä aspasta kysyin niin ei ole näillä näkymin tulossa tarjolla, koska PPV:n takia kuvio ei ole niin yksinkertainen........ vs kun aiemmin suomiselostuksen rinnalla on ollut myös alkuperäisellä selostuksella.

Itse jatkuvan Viaplay kk-tilauksen kohtalo on sen sijaan ainakin omalla kohdalla vielä mysteeri.

Itselle ainakin selostuskieli on kynnyskysymys. On aivan älyvapaata, ettei saada suomen rinnalle myös englantia.

Luulen että tuossa on sellainen seikka, että ei haluta, että Suomen lähetystä striimataan johonkin ulkomaille englanninkielisellä selostuksella. UFC:han joutuu taistelemaan jatkuvasti näitä piraattistriimejä vastaan. Suomenkieliselle UFC-striimille on tietenkin vähemmän markkinoita maailmalla.

HC-fanien ulkopuolella suomenkielinen selostus nähtäneen etuna eikä haittana.

Suositut

Back
Ylös Bottom