UFC Live 5 !!SPOILERS!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miller hyökkää jatkuvasti erilaisilla lukoilla, mutta jättää itsensä avoimeksi Bendon GnP:lle

Jos Milleriä vastaan ei oo sub defenceä niin olis kyllä kusessa, on se kyllä kaunista katottavaa kun kaveri hakee 100 erillaista lukkoa per erä... Hieno matsi tähän mennessä

voisko joku laittaa nopsaan streamin linkin?? Kiitos :)

Lytlelle eka erä.

ps. kiitos orankille. Nyt voi myöhästyä vähän töistä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä ottelu. Hardy teki tyhmän virheen ja Lytle nappasi nätin lukon.

Mitä vittua toi Hardy oikein ajetteli taas kun shoottas?! Uskomaton leuka kaverilla ja kaikkee mut ihan kuin sillä ois ollut joku anti-gameplan koko matsin:)

Voittajiksi veikkaan

Chris Lytle VARMA
Jim Miller
Donald Cerrone VARMA
Amir Sadollah
C.B. Dollaway
Joseph Benavidez
Ed Herman VARMA
Karlos Vemola VARMA
Alex Caceres
Cole Miller
Jacob Volkmann
Edwin Figueroa

7 oikein ja 5 väärin. varmoista meni oikein 3/4.

Karlos Vemola:n esitykseen en ollut todellakaan tyytyväinen Ronny Markesia vastaan.

Chris Lytle, Donald Cerrone ja Ed Herman oli juurikin niin hyviä kun odotinkin :)

Lytle lähtee hallista harrikalla ja kunnon bonuksilla, ihan hyvä näin. Tosi asiallinen heppu.

Bonukset olisin henkilökohtaisesti laittanut kyllä Ed hermanille subista ja Miller Bendolle FOTN. Mutta kaveri on kyllä sen verran asiallinen että eipä tuo haittaa vaikka se nuo kummatkin vetäs. Oli tosi sympaattisen olonen matsin jälkeen haastattelussa ja pressitilaisuudessakin. Hieno mies

Hardy saa Lorenzo Fertittan Twitter -viestin mukaan pitää työpaikkansa. Uskottavuus
Hardylta on tosin mennyt jo aikaa sitten. Hardy oli häviämässä ottelua jo pystystä ennen
kuin juoksi Lytlen subiin. Hardy itse nimenomaan halusi pystymatsia eikä sitten pärjää edes "eläkeläiselle".

Hardy saa Lorenzo Fertittan Twitter -viestin mukaan pitää työpaikkansa. Uskottavuus
Hardylta on tosin mennyt jo aikaa sitten. Hardy oli häviämässä ottelua jo pystystä ennen
kuin juoksi Lytlen subiin. Hardy itse nimenomaan halusi pystymatsia eikä sitten pärjää edes "eläkeläiselle".

Ei Lytle mikään eläkeläinen ole vaikka lopettaakin, ihan siedettävän kova jannu ja Hardyllä ihan siedettävä leuka kun kattoo montako kertaa Lytle täräytti painavasti.
Vaikka Hardyllä nyt surkea tappioputki menossa niin kyllä mä voi tollaista mätkettä kattella vaikka nyt mun suosikki olekaan, Hardy ei tee matseista tylsiä ja yritä väkisinmakailla voittoja niinkuin moni tekee.
Ja UFC varmaan sitä vielä vähän haluaa pitää että on joku tunnettu suunsoittaja Briteistä.

Cerrone on kyllä hyvässä vedossa ja jopa pirun viihdyttävä, ei paljoa pyydellä tai pelleillä juoksemalla ympäri häkkiä, vaan otetaan luulot pois ja homma nippuun.

Ainoa minkä takia Hardylla on työ 4 tappion jälkeen on kotimaansa takia, ehkä on näyttävä mutta tappiot on silti tappioita.. viidennen jälkeen varmaan sitten bye bye.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom