UFC Fight Pass

Mitäs mieltä porukka on tästä? Nyt vuorokauden kokeilun jälkeen ainakin ipad airissa toimii hyvin. Pitää vielä leikkiä enemmän että voi syvempiä kokemuksia kertoa. Näyttäis toi viikonlopun eventtikin näkyä ton kautta.

Pitää kyl triali kokeilla, vähän mietityttää maksaa 10€/kk siitä et näkee arkiston videoita ja muutaman eventin vuodessa.

Taitaa olla eritasosta kuvaa tarjolla, riippuen tapahtumasta. Saa nähdä kuinka nopeesti noi numero tapahtumat tonne tulee nähtäväksi, ainakin 2013 vuoden tapahtumat voi katella sieltä.

Kertokaas joku tonne rekisteröitynyt, että miltä vaikuttaa ja onnistuko rekisteröinti hyvin. Ilmeisesti luottokortti maksutavaksi ja onko se hinta nyt varmasti 10€/kk vai 10$/kk niinkuin jenkeissä?

Testasin pikaisesti lähinnä samsung smart tv 2012 (tv ja br soitin) apsien käyttöä ja on kyllä täysin kelvoton, listaus on puutteellista esim. tuffeja ei ole listattu mitenkään, ainut tapa löytää niitä on huono hakusysteemi. Samaten bufferointia esiintyi liian usein, netti 100m. Kuvanlaatu oli suht hyvä.

Peruutin tilauksen, jos tuo appi paranee kelvolliseksi niin ehkä otan palvelun takaisin.

Mä tykkään tuosta fightpassista. 120 taaleria vuosi ei ole liian paha. Jos nyt tuntus kauhealta niin jättäis yhden ppv:n ostamatta. Viimeksi kun ostin ppv paketin 4 ufc:ta hd:na niin se maksoi reilun 160$(167-170).

Ui:ta ja arkistojen hakua saisivat parantaa. Mieluusti myös lisää ja pitempiä haastatteluita ja muuta matskua kulissien takaa saisivat tuottaa enemmän. Eiköhän toi muutu nykyisestä siedettävä statuksesta todella hyväksi.

Mulla kun ei ole fox sporttia tai muita maksukanavia niin prelimit ja tuf:i fightpassilla on jo aikas kiva juttu ennen kuin muita sisältöjä edes kerkeää miettimään.

Appejen toimivuudesta en tiedä kun käytän tuota kannettavan kautta ja vaikka oin huono yhteys niin on pyörinyt hyvin ja kaikki löytyy helposti. Suosittelen siis ainakin jos tietokoneen kautta käyttää.

Testasin pikaisesti lähinnä samsung smart tv 2012 (tv ja br soitin) apsien käyttöä ja on kyllä täysin kelvoton, listaus on puutteellista esim. tuffeja ei ole listattu mitenkään, ainut tapa löytää niitä on huono hakusysteemi. Samaten bufferointia esiintyi liian usein, netti 100m. Kuvanlaatu oli suht hyvä.

Peruutin tilauksen, jos tuo appi paranee kelvolliseksi niin ehkä otan palvelun takaisin.

Kysyin tuosta Ufc: n tuesta ja vastasivat näin:
Greetings,

Thank you for contacting UFC.TV support. The Fight Pass is not available on apps at this time and that can only be accessed on computers through the UFC.TV website. You will have access to any content listed within the app at this time other than PPVs within the last 30 days, recent seasons of TUF and any other geographically restricted content. We hope to have full Fight Pass access on apps in the future.

If you have any additional questions or still need assistance please let us know.

Thank you,

UFC.TV Support

Ticket Details

Tjaahas vai näin, no aukesi sisältöä tuon tilaamisen jälkeen silti kyllä.

Omituinen juttu. Yritin tilata palvelua samalla Visalla, jolla olen tilannut mm. Netflixin, Viaplayn, Spotifyn ym. Jostakin syystä kortti ei kelvannut Ufc:lle ja palvelu herjasi, että kortti ei kelpaa. Se herjasi siis heti ilman, että korttia ns. tarkastettiin missään. Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Omituinen juttu. Yritin tilata palvelua samalla Visalla, jolla olen tilannut mm. Netflixin, Viaplayn, Spotifyn ym. Jostakin syystä kortti ei kelvannut Ufc:lle ja palvelu herjasi, että kortti ei kelpaa. Se herjasi siis heti ilman, että korttia ns. tarkastettiin missään. Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Mulla oli kans sama tilanne, sain fiksattua sillä että laitoin vähän ylimääräistä rahaa tilille. Tilaus ei siis onnistunu tyhjällä tilillä.

Mulla oli kans sama tilanne, sain fiksattua sillä että laitoin vähän ylimääräistä rahaa tilille. Tilaus ei siis onnistunu tyhjällä tilillä.

No tästä ei ole minun tapauksessani kyse vaan jotenkin siitä, että itse varsinaista korttinumeroa herjataan. Kuten totesin, herjaus tapahtuu ennen kuin itse luoton tai tilin likviditeettiä on edes tarkistettu.

Joo mulla kans valittaa et: The credit card you entered is invalid. Please use another card or contact customer support.

Eli kun tuohon card numberiin heittää ton 16 numeroisen koodin. Visa siis käytössä.

Joo mulla kans valittaa et: The credit card you entered is invalid. Please use another card or contact customer support.

Eli kun tuohon card numberiin heittää ton 16 numeroisen koodin. Visa siis käytössä.

Juuri näin. Mulla tismalleen sama juttu. Huomasin muuten jännän jutun. Eilen Fight
Passin FAQ:issä mainittiin Suomi alueena jossa palvelu toimii. Tänään Suomea ei listassa enää ollut:

In which countries/markets is UFC Fight Pass be available?
UFC Fight Pass is available in the US, Canada, Australia, United Kingdom, Norway, Sweden, Denmark, Ireland and New Zealand. It will be rolled out in additional markets throughout 2014, continue to check UFC.TV for updates. Content will vary country to country according to local television blackout rules.

Voisiko kortin toimimattomuus liittyä tähän?

Back
Ylös Bottom