UFC Fight Pass

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa liittyä. Itse otin Fight Passin käyttöön tässä hieman ennen, kun sen rantautumisesta suomalaisille ilmoitettiin: syötin Electronin numerot, aloitin 30 päivän trialin ja homma pelitti. Nyt sivuston profiilissa ei näy minkäänlaista tilausta tai edes aiempaa kuittia asiasta, eikä itse Fight Passin osioita näy missään. Was?

Omituinen juttu. Yritin tilata palvelua samalla Visalla, jolla olen tilannut mm. Netflixin, Viaplayn, Spotifyn ym. Jostakin syystä kortti ei kelvannut Ufc:lle ja palvelu herjasi, että kortti ei kelpaa. Se herjasi siis heti ilman, että korttia ns. tarkastettiin missään. Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Minulla väitti myös, ettei Visa kelpaa. Otin sukunimestä ääkköset pois ja yritin uudestaan, kelpasi.

Minulla väitti myös, ettei Visa kelpaa. Otin sukunimestä ääkköset pois ja yritin uudestaan, kelpasi.

Taisin kokeilla tuollakin konstilla, mutta ei auttanut. Onko täällä joku palvelun tilannut jolla Fight Pass toimii? Viittaan tuohon Ompun ylempään viestiin. Eli onko palvelu poistettu Suomesta?

No mitähän ihmettä. En ole tosiaan ainakaan viikkoon käyttänyt nyt palvelua ja kun tarkemmin zoomailin, etusivu mainostaa näköjään minulle 30 päivän trialia ikään kuin en olisi sitä koskaan aktivoinutkaan. Merkillistä.

EDIT: tuo Fight Passin osio löytyy parin mutkan takaa eli se ei ole hävinnyt minnekään, mutta itse tilaus on.

Juuri näin. Mulla tismalleen sama juttu. Huomasin muuten jännän jutun. Eilen Fight
Passin FAQ:issä mainittiin Suomi alueena jossa palvelu toimii. Tänään Suomea ei listassa enää ollut.

Voisiko kortin toimimattomuus liittyä tähän?

Kyllä on listattuna toisella sivulla, eivät vaan ole päivittänyt ajan tasalle luulisin.

In which countries/markets is UFC Fight Pass be available?
UFC Fight Pass is available in the U.S., Canada, Australia, United Kingdom, Norway, Sweden, Denmark, Finland, Ireland, and New Zealand. It will be rolled out in additional markets throughout 2014, continue to check UFC.TV for updates. Content will vary country to country according to local television blackout rules.

Kun itse testailin niin ei lukenut että toimii vain tietsikalla ja luureilla.

Niin ja itsellä mastercard.

Noniin kokeilin nyt ilman ääkkösia ja toimii. Eipä ole vastaavaa tullut ennen vastaan.

Mistä Pantse löysit tuon hinnan?

Noniin kokeilin nyt ilman ääkkösia ja toimii. Eipä ole vastaavaa tullut ennen vastaan.

Mistä Pantse löysit tuon hinnan?

Siitä samasta FAQ:ista, jossa Suomea ei siis edes mainittu:

How much is UFC Fight Pass per month?
UFC Fight Pass is USD 9.99 a month, AUD 9.99, GBP 5.99, and EUR 7.99, in the respective territories.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Allekirjoittaneella toimii ihan normaalisti. Eilenkin kykeni ihan hyvin katteleen tuon Fight Nightin.

Allekirjoittaneella toimii ihan normaalisti. Eilenkin kykeni ihan hyvin katteleen tuon Fight Nightin.

Siis katsoit livenä vai jälkeenpäin? Himaan kun pääsen niin kokeilen löytää, mutta eilen nopeasti katsottuna en löytänyt sitä. Aika turha koko paska jos ei voi heti seuraavana päivänä katsoa koko fight nightia... Se, että ppv eventit tulee myöhemmin ymmärtää.

Omalla electronilla itse rekkasin ja aina kun olen netissä sillä jotain tehnyt niin en ole ääkkösiä käyttänyt missään osoitteessa tai nimessä jne. Kannattaa aina olla tarkka että pistää tiedot täysin samanlailla kuin ne pankilla ovat.
Plavelu toimii hyvin.

Siis katsoit livenä vai jälkeenpäin? Himaan kun pääsen niin kokeilen löytää, mutta eilen nopeasti katsottuna en löytänyt sitä. Aika turha koko paska jos ei voi heti seuraavana päivänä katsoa koko fight nightia... Se, että ppv eventit tulee myöhemmin ymmärtää.

Toimi moitteettomasti sekä livenä että sunnuntaina jälkikäteen katsoen. Se arkisto on kyllä vaarallinen keksintö, menee loppuelämä niiden matsien kelailuun.

Tänään yritin katsoa viikonlopun esiotteluita ja enpä löydy koko eventtiä. Aikaisemmin löytyi helposti mutta nyt en löydä yhtäkään matsia viikonlopulta. Löytyykö nuo muilla?

Löytyikin ppv eventtien kautta eikä event replayn niinkuin muut fight night illat. Navigointi välillä vähän vaikeeta mutta muuten toimii.

Onko tässä myös Afflictionin otteluita? Jotenki muistan että Fight Pass mainoksessa mainittiin myös Affliction ja logokin oli siinä. Miten UFC sai Affliction entertainmentinkin ottelut tavallaan "omakseen" tuota otteluarkistoa varten?

Rahalla sai, kun osti Afflictionin pois kuleksimasta. Ihan samalla tavalla kuin WEC:n, Priden yms.

Ihan hyvin Fight Pass on toiminut. Hakusysteemi nyt ei ole järin häävi, ja pari muutakin juttua vaatii hiomista, mutta eiköhän niitä hiota vähitellen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom