UFC Fight Pass

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisko joku viisas selventää tätä fight passia hieman:

Katsoin eilen Tina Lähdemäen matsin fight passista livenä ja ajattelin että katson loppukortin aamulla. Kun koitin avata fight replay niin tuli ilmoitus: Due to broadcast restrictions, this video is not available in your region. Please check your local listings for viewing information.

Mitä vittua?

Kun MTV3 Max/Cmore Xtreme tsm. näyttää UFC-illan pääkortin, ja ne yleensä aina näyttävät, ei pääkortti näy Suomessa Fight Passista ilman lisämaksua. Se nyt on aivan takapuolesta, mutta minkäs teet.

Näin on. Itse olen par`aikaa Italiassa ja täällä näkyi koko kortti Fight Passista, mutta kuten todettua, ne amerikkalaiset pääkortit, jotka tulevat Maikkarilta ta Cmorelta, eivät näy Fight Passilta Suomessa.

Kiitos vastauksista.

Tuolla ufc.com se näköjään lukeekin kun menee eventin kohdalle ja how to watch.

Esim Mcgregor vs Brandao kortti näkyy kokonaisuudessaan fight passista mutta Lawler vs Brown kortista näkyy vain early prelimit.

niin kauan kun fight passista ei nää kaikkia eventtejä en nää järkeä ostaa. Toki jos haluaa tukea organisaatiota nii siitä vaan.

edit. Muistelisin että jostain vanhoistakin matseista piti maksaa vielä että näkee :D

Vajaa puoli vuotta FightPass ollut itsellä eli n.50dollaria tullut pulitettua UFC:lle. Siihen hintaan olen toistaiseksi nähnyt kokonaan n.10 eventtiä suorana hd-laadulla. Sen lisäksi on tullut katsottua kokonaisia Pride-eventtejä, vanhoja UFC-eventtejä, 4 TUF-kautta, joitakin yksittäisiä Strikeforce ja WEC-fiilistelyjä, eri legendojen urat tullut fiilisteltyä alusta loppuun esim.Hughes, GSP, BJ, Arlovski, Spider jne.

Yhteensä olen siis kuluttanut satoja tunteja UFC:n palveluja tuohon 50dollarin hintaan. FightPassin kautta näkee myös esim.UFC NOW:n ja UFC on the Fly:n tapaisia ohjelmia eli mukavasti extraa on tarjolla hypettämään eventtejä etukäteen. Ja tällaisia palveluja on varmaan jatkossa tulossa kokoajan lisää. FightPass on edelleen kehitysvaiheessa, mutta jo nyt se on ollut ihan kevyesti tuon 10d/kk arvoinen imo.

Ps.Ja minähän olisin maksanut tuon 50d jo pelkästään siitä Lontoon kortista missä Gustafsson vs Manuwa oli mainina :hyper:

Minä maksan live korteista ja katson niitä livenä kun ehdin, mutta en kyllä tosta fight passista suostu maksamaan, katson mielummin ilmaiseksi seuraavana päivänä hd laadulla. En vain näe sitä sen arvoisena, nuo vanhat pridet ja WECit pystyy katsomaan myös ilmaiseksi. Eri asia olisi jos niitä ei muualta löytyisi mutta kun ne löytyy niin en näe järkeä maksaa niistä. Ymmärrän live urheilusta maksamisen, en urheilun historiasta.

Tietääkö joku pystyykö tulevaisuudessa katsomaan kaikki Fight Night eventit Fight Passilla? Niitähän nyt on koko ajan enemmän ja enemmän, mutta harmittaa jos tulevaksi viikonlopuksi haluaisin ostaa McGregor - Brandao niin sitten taas viikon päästä ei nää sieltä Lawler - Brown matsia. Perseestä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fight passissaki alkaa olla ihan kivasti kontenttia viimekertaan verrattuna. pikku saunakaljatumuissa on kiva katsella vanhoja praido-otteluita hyvällä laadulla. :pano:

Mihinköhän mun Fight Pass-tilaus on kadonnut? Tilasin Tinan matsia varten ja nyt oli tarkoituksia katsoa Sonnein NSAC Commission hearing, mutta UFC.tv väittää ettei mulla ole aktiivista tilausta vaikka tilauksesta on vasta vajaa pari viikkoa?

Toi hearing on aika kiinnostava. Jo 2 otteluluvan hakijaa jotka on ollu linnassa. :D Toisen puheest ei saanu mitää selvää, kuulosti ku se ois ollu kännissä, ja toinen oli "i like box" brassi.

Otin fightpassin kokeilujakson tohon Irkkujen eventtiin. Preleistä main cardin alkuun toimi hyvin ja HD- laadulla, mutta kuinka ollakaan niin kun päämatsi alko niin alkoi homma kusta. Toisinsanoen nyki parhaalla laadulla ihan helvetisti.. piti pudottaa se laatu ihan minimiin että alkoin toimia sulavasti ja niin kattelin rakeista paskaa kun oli pääruuan aika.

Jos toi homma noin menee niin ei se surkein laatu ole sen parempi ku joku striimikään... Täytyy vielä toinen eventti kattoa, mutta jos sama jatkuu niin tilaus loppuu kyl siihen.

Vitor varmaan lahjoi rekallisella terttua komission, siinä pikku teiniterttukännissä alko itkemään, ja meni jututkin henkeviksi kun komissaari sano aivan päissään että "Vitor, oot mun paras kaveri!!" Selvästi oli tertuissa koko komissio! Saa nähä onko EPO/HGH/TRT-Shaleki lahjonu jollain.

edit. näyttää siltä että on laskuhumala tullut, Shale on tiukilla!

Back
Ylös Bottom