UFC Fight Pass

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suomessa, ja sainkin jo ongelman korjattua. Jostain syystä videot lagaa ihan vitusti chromella, mutta explorerilla ne toimivat normaalisti. Poistin chromen ja asensin uudelleen, mutta ei auttanut. Ilmeisesti tänään katsellaan sitten explorerin kautta, melko kummaa kyllä. Kaikki muut videot toimivat chromella normaalisti.

Ei oo kiinni yhteydestä, koska kaikki muu toimii normaalisti. Ainoastaan fight passin videot lagaa, vaikka pitäis 240p laatua

Mulla pätki välillä 540p ja 720p ei tullut kuuloonkaan, vaikka 1080i voi kyllä streamata muualla. Menin Ohjauspaneeli -> Suorituskykytiedot ja työkalut -> Säädä visuaalisia tehosteita, ja otin kaikki ruksit pois. Nyt pelittää ilman pätkimistä. En tajua miten toi Fight Pass tuntuu syövän tän romun tehoja niin paljon. Tää läppäri on kyllä Kekkosen ajalta, mut kyllä se muualla streamaa ilman kikkailuja.

Mitenkäs tuo puhelinnumero oikein laitetaan? Nyt en kyllä ymmärrä yhtään.

"Please enter a valid international phone number (ie: CC-AAA-LLLL or CC-LLLL where "CC" is the country code, "AAA" is the area code, and "LLLL" is the local number.) Please use only numeric characters and the hyphen character, for example: 44-123-12345678 or 44-12345678."

Edit: Meni se lopulta ku laitto 358-numero mikä sulla on.

Onko kenelläkään tietoa, miten muuttaa nykyistä fight pass tilausta?
Sinnehän on nyt tullut vaihtoehdoksi 6kk ja 12kk tilaus, mutta itse en ainakaan saa muutettua nykyistä esimerkiksi tuohon vuoden tilaukseen.

Suomessa, ja sainkin jo ongelman korjattua. Jostain syystä videot lagaa ihan vitusti chromella, mutta explorerilla ne toimivat normaalisti. Poistin chromen ja asensin uudelleen, mutta ei auttanut. Ilmeisesti tänään katsellaan sitten explorerin kautta, melko kummaa kyllä. Kaikki muut videot toimivat chromella normaalisti.

Kyllä Chrome on kaikkialla raskaampi kuin IEetenkin nykyään. IE kokonaisuudessaankin parempi ellei paras selain nykyään.

"Please enter a valid international phone number (ie: CC-AAA-LLLL or CC-LLLL where "CC" is the country code, "AAA" is the area code, and "LLLL" is the local number.) Please use only numeric characters and the hyphen character, for example: 44-123-12345678 or 44-12345678."

358-tähän oman numero

Edit: Meni se lopulta ku laitto 358-numero mikä sulla on.

358-040-1234567

- - - Updated - - -

Onko kenelläkään tietoa, miten muuttaa nykyistä fight pass tilausta?
Sinnehän on nyt tullut vaihtoehdoksi 6kk ja 12kk tilaus, mutta itse en ainakaan saa muutettua nykyistä esimerkiksi tuohon vuoden tilaukseen.

Kaveri teki niin että perui oman tilauksen ja teki uuden tuolla vuoden sopparilla. Itse ostin suoraan vuoden niin en tiedä. Voi olla joku lapsus ettei vielä voi vaihtaa kesken tuota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä Chrome on kaikkialla raskaampi kuin IEetenkin nykyään. IE kokonaisuudessaankin parempi ellei paras selain nykyään.

Ei vittu, IEllä ei toiminut fullscreen. Latasin firefoxin, joka näyttää olevan ainut, mikä toimii kokonaisuudessaan kunnolla. Jumalauta tällaisesta pelleilystä saa syövän

Mitä kaikkie tuolta voi katsoa siis livenä? Näkyykö numeroidut eventit?

Ei näy. Pähkinänkuoressa eventit, jotka näkyvät jenkkien ilmaiskanavilla, niin näkyvät myös fight passista. Myös kaikki prelimit, sekä jotkin TUF-kaudet näkyvät.

Eli ei tee mitään :(

Jaa tuo ei ole mitään?
Noiden lisäksi näkyy vielä kaikki zuffan omistamien muiden organisaatioiden eventit ja vaikka mitä muuta.
Eihän nyt tietenkään maksutv matsit näy ja ne onkin ainoat mitkä ei näy tuolla kuukausimaksulla. Samasta paikasta tosin voi katsoa maksutvmatsitkin kunhan ne erikseen ostaa.

- - - Updated - - -

Ei näy. Pähkinänkuoressa eventit, jotka näkyvät jenkkien ilmaiskanavilla, niin näkyvät myös fight passista. Myös kaikki prelimit, sekä jotkin TUF-kaudet näkyvät.

Njaa kyllä mulla ainakin IE:llä Full Screen pelaa ja niin tiedän muutamalla tutullanikin pelaavan

- - - Updated - - -

Njaa kyllä mulla ainakin IE:llä Full Screen pelaa ja niin tiedän muutamalla tutullanikin pelaavan

358-040-1234567

- - - Updated - - -

Kaveri teki niin että perui oman tilauksen ja teki uuden tuolla vuoden sopparilla. Itse ostin suoraan vuoden niin en tiedä. Voi olla joku lapsus ettei vielä voi vaihtaa kesken tuota.

Jees, kiitos vastauksesta. Ilmeisesti tuossa vuoden tilauksessa maksetaan kerralla se +70?

Nyt kyllä, mun mielestäni otsikossa tai vähintään aloitus postissa pitäisi olla varoitus "UFC FIGHT PASS AIHEUTTAA PAHAA RIIPPUVUUTTU JA JUMITTAUDUT TUNTIKAUSIKSI KONEELLE KATSOMAAN SEN SISÄTÖÄ!!!" Viikonlopun Niinimäen matsin takia siis otin ja voi herran tähden kun tuolla on paljon mielenkiintoista settiä! Esim kaikki TUF kaudet ymsyms voi voi voi

Miten sen passin saa nyt peruttua?

dana-white-ufc-mad.jpg

My account->My Subscriptions->Cancel Subscription

Olen kyllä tykästynyt tähän, loman alkajaisiksi on mukava katsella vanhoja eventtejä aina 90-luvulta lähtien. Heittää kuvan TV:seen, mukava asento sohvalla ja muutama bisse=bueno. Vertailukohtana, mulla oli pari vuotta sitten subscription silloiseen UFC.tv:seen, joka ulkomuistista heitettynä kustansi jotain reilut 50e/6kk. Se oli ihan kasa paskaa, otteluarkisto oli tasoa oli Suomen Netflix eli keksittyäsi jonkun mielenkiintoisen ottelun, niin haku tarjosi vain haistavittua ja playerikin oli aivan perseestä.

Suositut

Back
Ylös Bottom