Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaa aika huono yhteys sulla koska mulla ei oo koskaa pätkiny ja mielestäni mulla ei kummonen yhteys oo kun on 3G
Ei oo kiinni yhteydestä, koska kaikki muu toimii normaalisti. Ainoastaan fight passin videot lagaa, vaikka pitäis 240p laatua
Ei oo kiinni yhteydestä, koska kaikki muu toimii normaalisti. Ainoastaan fight passin videot lagaa, vaikka pitäis 240p laatua
Suomessa, ja sainkin jo ongelman korjattua. Jostain syystä videot lagaa ihan vitusti chromella, mutta explorerilla ne toimivat normaalisti. Poistin chromen ja asensin uudelleen, mutta ei auttanut. Ilmeisesti tänään katsellaan sitten explorerin kautta, melko kummaa kyllä. Kaikki muut videot toimivat chromella normaalisti.
Mitenkäs tuo puhelinnumero oikein laitetaan? Nyt en kyllä ymmärrä yhtään.
"Please enter a valid international phone number (ie: CC-AAA-LLLL or CC-LLLL where "CC" is the country code, "AAA" is the area code, and "LLLL" is the local number.) Please use only numeric characters and the hyphen character, for example: 44-123-12345678 or 44-12345678."
Mitenkäs tuo puhelinnumero oikein laitetaan? Nyt en kyllä ymmärrä yhtään.
"Please enter a valid international phone number (ie: CC-AAA-LLLL or CC-LLLL where "CC" is the country code, "AAA" is the area code, and "LLLL" is the local number.) Please use only numeric characters and the hyphen character, for example: 44-123-12345678 or 44-12345678."
Edit: Meni se lopulta ku laitto 358-numero mikä sulla on.
Onko kenelläkään tietoa, miten muuttaa nykyistä fight pass tilausta?
Sinnehän on nyt tullut vaihtoehdoksi 6kk ja 12kk tilaus, mutta itse en ainakaan saa muutettua nykyistä esimerkiksi tuohon vuoden tilaukseen.
Kyllä Chrome on kaikkialla raskaampi kuin IEetenkin nykyään. IE kokonaisuudessaankin parempi ellei paras selain nykyään.
Mitä kaikkie tuolta voi katsoa siis livenä? Näkyykö numeroidut eventit?
Ei näy. Pähkinänkuoressa eventit, jotka näkyvät jenkkien ilmaiskanavilla, niin näkyvät myös fight passista. Myös kaikki prelimit, sekä jotkin TUF-kaudet näkyvät.
Eli ei tee mitään :(
Ei näy. Pähkinänkuoressa eventit, jotka näkyvät jenkkien ilmaiskanavilla, niin näkyvät myös fight passista. Myös kaikki prelimit, sekä jotkin TUF-kaudet näkyvät.
358-040-1234567
- - - Updated - - -
Kaveri teki niin että perui oman tilauksen ja teki uuden tuolla vuoden sopparilla. Itse ostin suoraan vuoden niin en tiedä. Voi olla joku lapsus ettei vielä voi vaihtaa kesken tuota.
Miten sen passin saa nyt peruttua?