Ufc fight pass

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TinCan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos teille tulee Fight Passilta sähköposti, jossa pyydetään vastaamaan lyhyeeseen kyselyyn niin kannattaa vastata sillä jos käsitin oikein niin palkinnoksi saa 16.10 ilmaisen 30päivän trialin. Näkisi mukavasti mm. Dublinin eventin :)

Mullekin tuli. Ilmeisesti peruttu noita tilauksia viimeaikoina aika tiuhaan, mutta kyllähän sen ymmärtää kun ei oikeastaan pääse kuin harvoin mitään katsomaan tuohon perusmaksuun. Esimerkiksi TUFit voisi näyttää suorana niihin maihin missä ne eivät tule televisiosta. Samoin numero eventit jne.

Itse otan Fight Pass tasan silloin, jos näkyy säkällä joku eventti. Sitten perun sen heti. Kysely kelpaisi.
Sinne ei vissiin edes TUF tuu suht pian TV näytön jälkeen?
EDIT: Kah, oli jo mailissa kysely.

Mullekin tuli. Ilmeisesti peruttu noita tilauksia viimeaikoina aika tiuhaan, mutta kyllähän sen ymmärtää kun ei oikeastaan pääse kuin harvoin mitään katsomaan tuohon perusmaksuun. Esimerkiksi TUFit voisi näyttää suorana niihin maihin missä ne eivät tule televisiosta. Samoin numero eventit jne.

Tätä TUF -asiaa mä oon jo tappelupassin alusta asti ihmetellyt että kuinka ne ei siihen kuulu? Fight library on ihan jees, mutta esim. mä olen näitä katellut jo niin monta vuotta ja nykyisessä ylisaturaatiossa ei hirveesti kerkeä/kiinnosta enää vanhoja klippejä pahemmin fiilistellä. TUF olis jotenkin looginen lisä sellanen vähän niikun netflixillä/HBO:lla joku sarja minkä siivellä vois viikottain seurata jotain uutta sisältöä palvelusta. Mutta ei. Saa mun puolesta pitää tunkkinsa -> menen kattomaan meilit. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom