Ufc fight pass

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TinCan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otin ton Fight Passin kokeiluun jotta näin Makun matsin, noh unohdin sitten peruuttaa tilauksen ja tänään sitten tuli ensimmäinen lasku joka oli 71e?! Eli oltiin siis automaattisesti veloitettu vuoden tilaus... Onko kellään kokemusta samasta tilanteesta? Onko mahdollista peruuttaa tilaus ja saada rahat takaisin?

Mitäpä tuota turhaa peruutteleen, kerralla maksettu vuoden ajalle niin hintakin on hieman edullisempi. Eihän tuolla fightpassilla juuri mitään tee, mutta kattelee nyt ainakin Makun matsit, jos ei muuta.

Mitäpä tuota turhaa peruutteleen, kerralla maksettu vuoden ajalle niin hintakin on hieman edullisempi. Eihän tuolla fightpassilla juuri mitään tee, mutta kattelee nyt ainakin Makun matsit, jos ei muuta.
Näinpä... Eihän toi hinta päätä huimaa, mut eipä sillä oikeen mitään teekkään. Makukin ottelee jo ens kerral toivottavasti pääkortilla ;)

On toi Fight Pass edelleen imho vähän pöllö, ellei tosiaan jaksa kattella vanhoja matseja yms.
Monta eventtii sieltä on näkynyt kokonaan tän vuoden aikana? Yhden katsoin itse, eli Makun edellisen, ja siksi taas subin pistin.
Edelleen kyllä liputtaisin sen puolesta että joku 200€ ku maksaisi vuodesta näkisi kaikki eventit.

Itse maksan mielelläni 6 euroa/kk Fight Passista. Ihan perustuotteella ei hirveästi näe kokonaisia UFC eventtejä, mutta Ip-osoitteen siirtämisellä ei-blokattuun maahan saa näkymään varmaan sen 20+ eventtiä vuodessa. Mutta ilman tuotakin näkee prelit vaivatta sekä Titan FC, Shooto, ja Invicta eventit livenä.

Vanhojen matsien tsiigailu on parhautta, esim. juhannuskrapulaa tuli lievitettyä IVC:n parissa. Tämän vuoden puolella pääsee tekemään entistä syvempiä tutkimusretkiä menneisyyteen, kun jo ennestään kattava matsikirjasto kasvaa mm. Pancrasen, TKO:n ja Cage Ragen muodossa. Tosin saa nähdä, koska nuo lisätään. Tammikuussa tuli ilmoitus, mutta ainakin vielä on hyvin hiljaista tuolla saralla.

Onko jollain Chromecast ja käytössä Ufc.tv app? Onko toiminut ok?

Minun Samsung BD-ES6000 ei Ufc: n mukaan ole enää tuettujen listalla kun itkin kuvan pätkimisestä.
Uusin päiväys näyttää olevan 07/09/15, tässä es6000: ssa on 1/21/15 (1.93001) päiväyksen versio ja on todella luokaton, ainut tapa hakea esim. tuf jaksoja on kömpelö haku, mahtaako olla yhtään parempi uudessa versiossa?

Tästä ketjusta puuttuu vanhoja viestejä, mahtaako foorumisoftan päivityksessä mennyt.

Kertokaas miten tuo fightpassin irtisanomimen onnistuu? Ennen onnistui suoraan tuosta appsistä, mutta nyt en löydä mistää sellaista kohtaa josta tuo onnistuisi. Jostain luin, että pitää sähköpostilla irtisanoa? Onko tuosta kokemusta/osoitetta, josta homma käy näppärimmin?

Liitteet

• fight_pass_cancel.png
    fight_pass_cancel.png
    15,9 KB · Katsottu: 209
vittu mitä paskaa suoraan sanottuna... UFC lukitsi mun fight pass käyttäjän koska oon käyttäny proxin kiertoja fight night iltojen kattomiseen xD näköjään jopa maksavilta asiakkailtakin halutaan loputkin rahat pois... no ei se mitään aikasemmin saivat multa sen kympin kuussa nyt eivät saa enää ikinä penniäkään :)

vittu mitä paskaa suoraan sanottuna... UFC lukitsi mun fight pass käyttäjän koska oon käyttäny proxin kiertoja fight night iltojen kattomiseen xD näköjään jopa maksavilta asiakkailtakin halutaan loputkin rahat pois... no ei se mitään aikasemmin saivat multa sen kympin kuussa nyt eivät saa enää ikinä penniäkään :)
Ite taas harkinnut ton lopettamista (toistamiseen). Ainoa hyvä puoli tällä hetkellä että voi jälkeenpäin katella prelim matseja, mutta onko se nyt ton maksun arvoista sitten.. Ei oo paljoo näkyny fight pass iltoja viimeaikoina ja nekin nyt yleensä aika kuraa onkin että voisi yhtä hyvin katella jostain netistä jälkeenpäin.

Oli vähän eri kuvitelmat kun alunperin toi julkistettiin, silloin ne laittokin ainakin sen Gustaffson vs Manuwa eventin joka oli rahan arvoinen helposti. Tais olla jopa pari iltaa putkeen fight passilla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haha, hieno homma.
On se kumma ettei noista Fight Passiin "kuuluvista" eventeistä saada globaaleja.. kai kanavien diilit sitten kärsii tai jotain.

Haha, hieno homma.
On se kumma ettei noista Fight Passiin "kuuluvista" eventeistä saada globaaleja.. kai kanavien diilit sitten kärsii tai jotain.

Jos tarkoitit eilistä eventtiä niin ei se ollut fightpass eventti. Näkyi vain siellä missä ei jollain televisiokanavalla ollut diiliä. Esim. jenkeissä ottelut tuli foxin joltain kanavalta ja fight passista näkyi vain early prelim ottelut.

Jos tarkoitit eilistä eventtiä niin ei se ollut fightpass eventti. Näkyi vain siellä missä ei jollain televisiokanavalla ollut diiliä. Esim. jenkeissä ottelut tuli foxin joltain kanavalta ja fight passista näkyi vain early prelim ottelut.
Mjaa, kappas. Luulin että näky edes jenkeissä tai jotain.

Vissiin ei ole oikein mitään tarkempaa kaavaa mitkä näkyy Fight Passis. Joskus joku vaan näkyy.

Tamanpaivainen NSAC hearing striimaa fightpassin kautta. Alkaa kuudelta suomen aikaa eli ihan hetkohta piakkoin.

http://www.ufc.tv/video/nsac-hearing-20150813

Mukana kiemurtelemassa ja selittelemassa talla kertaa anderson silva. Yleensa nuo on ollut aika viihdyttavia tilaisuuksia katsoa.
Sehän selvisi jo, Silva kertoi että potenssilääke pilasi näytteen.

7nTnr.png

Mua naurattaa noissa NSAC kuulemisissa, kun jengi esittaa tosi tyhmaa ja se nsac:in tati-ihminen ahdistelee vaikeilla kysymyksilla. Vahan niin kuin pikkupojat rehtorin puhuttelussa.

Onko jollain Chromecast ja käytössä Ufc.tv app? Onko toiminut ok?

Minun Samsung BD-ES6000 ei Ufc: n mukaan ole enää tuettujen listalla kun itkin kuvan pätkimisestä.
Uusin päiväys näyttää olevan 07/09/15, tässä es6000: ssa on 1/21/15 (1.93001) päiväyksen versio ja on todella luokaton, ainut tapa hakea esim. tuf jaksoja on kömpelö haku, mahtaako olla yhtään parempi uudessa versiossa?

Mulla on ollut chromecast nyt 3pv. Tuntuis toi ufc.tv toimivan todella mainiosti. Ei ole pätkinyt tai ollut vaikea käyttää.
Hommasin chromecastin ja vaikuttaa hyvältä ainakin 5 min. testin jälkeen, uusin tuf latin olkoon varsinaisena testinä. App on ihan eri planeetalta kuin tuo kömpelö smart tv app, on listattu niinkuin kuuluukin nuo gategoriat, jaksot ym.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom