Ufc fight pass

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TinCan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ONLY USD$9.99 PER MONTH
Watch exclusive live UFC Fight Nights™, available only on UFC Fight Pass™
Access the biggest events and best fights from the world's most extensive MMA library, including UFC, PRIDE®, WEC®, Strikeforce® and more.
All your favorite shows, includingUFC Unleashed®, Best of PRIDE®and The Ultimate Fighter®.
Exclusive original programs, special features, in-depth interviews and up-to-the-minute reports from events around the globe.

For $9.99/£5.99 you'll get:

- Live events with top 10 contenders in big time fights.
- 150 exclusive live bouts
- All international TUF shows.
- DARK AGES Fights
- Over 500 Pride Fights
- Over 600 WEC Fights
- Over 500 Strikeforce Fights
- Plus Affliction, WFA & more
- Original programming and in depth interviews.

Kuinkas moni on ostamassa? Itse meinaan ainakin tuon hankkia heti kun vain tulee saataville Suomeen. Oma lompakko ainakin kestää maksaa kun niin kauan muuta kautta matsit katsonut. Toki tuohon diiliin ei kuulu ppv-eventit.

Hyvä, että joku avasi aiheen sillä varmasti tulee aiheuttamaan hämminkiä tämä Fight Pass.

Onko tästä mitään tietoa milloin Suomessakin tämä olisi saatavilla ja siis siirtyykö nyt ennen ilmaisina olleet prelit tuon Fight Passin taakse eli enää ei näy UFC.tv:stä ilmaiseksi prelejä? Tai näkyykö nyt ei-PPV korttien main eventit tuolta Fight Passistä livenä?

Käsittääkseni ufc.tv lopettaa toiminnan heti ja Suomesta tuohon uuteen palveluun ei pääse. Tuskin tulee vähään aikaan saataville... UFC on unohtanu HC-fanit jenkkien ulkopuolella.

Riippuu vähän tsydeemistä. Ilmeisesti kyseessä on netflixin kaltanen palvelu? Sanoisin että fuck yes! Toki odotellaan nyt ensin vuoteen 2017 että suomipoika saa edes mahdollisuuden ostaa ko. palvelun..

Olen laittanut asiasta sähköpostitiedustelua Ufc:hen. Odotellaan vastausta. Ennakkotieto on sellainen, että palvelu tulisi Eurooppaan suurinpiirtein maaliskuun alusta.

Olen laittanut asiasta sähköpostitiedustelua Ufc:hen. Odotellaan vastausta. Ennakkotieto on sellainen, että palvelu tulisi Eurooppaan suurinpiirtein maaliskuun alusta.

Ja nimenomaan maaliskuun alku on virallinen tähtäin Euroopan osalta tällä hetkellä, isot herrat mainitsivat tästä useamman kerran lauantaina. Siitä varmaan halutaan pitää kiinni, koska 8.3. on tähän palveluun olennaiseksi osaksi suunniteltu Lontoon iltama.

Mites se on, tuleeko kaikkien iltojen matsit tänne sitten "kirjaston" täydennykseksi melko nopsaan liven jälkeen, oliko tuosta missään mainintaa?

Ja nimenomaan maaliskuun alku on virallinen tähtäin Euroopan osalta tällä hetkellä, isot herrat mainitsivat tästä useamman kerran lauantaina. Siitä varmaan halutaan pitää kiinni, koska 8.3. on tähän palveluun olennaiseksi osaksi suunniteltu Lontoon iltama.

Mites se on, tuleeko kaikkien iltojen matsit tänne sitten "kirjaston" täydennykseksi melko nopsaan liven jälkeen, oliko tuosta missään mainintaa?

Tuo viimeksi mainittu on sellainen yksityiskohta joka minuakin kiinnostaa, koska otteluiden nopea vieminen kirjastoon poistaisi valvomistarpeen sellaisten prelien osalta, joissa olisi jotakin katsottavaa.

Esim. Ufc on Foxien korteilla on usein hyvät prelit ja päälähetyksen ollessa ainoastaan kaksi tuntia ei niissä koskaan näytetä prelejä.

Siihen en usko, että ppv-lähetysten pääkortit tulisivat välittömästi kirjastoon. Sehän söisi bisnestä. Tosin Euroopan osalta tämäkin on tosin ehkä mahdollista?

Ok. Itsellä meni ohi tuo, että tulee koko eurooppaan maaliskuussa.

Siinä tiedotustilaisuudessa taidettiin sanoa, että tulee kirjastoon välittömästi eventin jälkeen. Käsittääkseni vielä niin, että jos eventti on vaikka puolessavälissä niin voi silti aloittaa alusta. Eli tallentuu reaaliajassa.

Jos tuolta löytyy Pride-tapahtumat täysipituisina sisääntulojen ja VTR-videoiden kanssa niin harkitsen kyllä palvelusta maksamista.

Siihen en usko, että ppv-lähetysten pääkortit tulisivat välittömästi kirjastoon. Sehän söisi bisnestä. Tosin Euroopan osalta tämäkin on tosin ehkä mahdollista?
Mitä tarkoitat? Ettei livenä näe niitä vai?

Toi palvelu on ainakin mun mielestä täysin turhake jos siellä ei ole jokainen UFC kortti livenä ja HD:nä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Toi palvelu on ainakin mun mielestä täysin turhake jos siellä ei ole jokainen UFC kortti livenä ja HD:nä.

Siis ei tietenkään ole PPV eventtejä. Ne maksaa jenkeissä noin 50$ kipale ja tuo palvelu on siis 9.99$/kk

Sieltä ei tule livenä kuin noin kymmenkunta Euroopan ja Aasian korttia vuodessa. Muut pääkortit tulevat tv:stä ihan normaalisti niinkuin tähänkin asti. Kaikkien korttien tähän asti ilmaiset prelit siirtynevät tähän uuteen palveluun. Tämä on käsitykseni.

Siis ei tietenkään ole PPV eventtejä. Ne maksaa jenkeissä noin 50$ kipale ja tuo palvelu on siis 9.99$/kk
Jenkit on jenkit, siellä on moni asia aivan päin vittua. Koko PPV konsepti on absurdi, sellaisenaan.

Kuitenkin meillä joku MTV Total maksaa mitä, 20-30€/kk ja siellä on helvetisti kaikkea muutakin UFC:n lisäksi. Toki UFC eventeistä puuttuu ne erikoisemmat, mutta kaikki numeroidut ja osa noita muitakin on siellä.

Ei mun mielestä 10€ (kun Suomessa se olisi kuitenkin vähintään $ = €) kuukaudessa ole mitenkään vähän siitä, että maksat yhden lajin ja yhden promootion matskusta? Monikohan yksittäinen henkilö esim. jenkkein MMA faneista maksaa sen $50 laaki? Siellä aika moni baarikin niitä näyttää, varmaan hyvin suuri osa vaan kittaa bissee ja kattoo "ilmaikseksi" eventin.

En kyllä itse maksa kuukausihintaa arkistosta. Okei, seassa ehkä muutama live eventti.

PPV eventin voi edelleen ostaa ufc.tv:n kautta. Maksoko ne nyt noin 25$? Onhan toi PPV aika surkea systeemi ja varmasti jää joskus pois. DW sano pressissä, että jos ne sais tv-diileistä sellaisia rahoja kun moni iso laji niin jättäisivät PPV:t heti pois.

Itse en ainakaan maksa UFCtracker.comista kymppiä kuussa, mmatracker on parempi. Jos taas sieltä tulisi kaikki eventit livenä ja mahdollisuutena nauhoittaa/katsoa aamulla herätessään...
shut-up-and-take-my-money-530x298.webp

^Nojoo.

Aika näyttää miten nuo fight night eventit tulee trackerille jos ne on saatavilla vain tuon palvelun kautta. Jotain fight pass rippejä sitten vissiin? Nyt alkuun ottelut tulee monen maan tv-kanavilla ja fight passilla.

Koko homman suurena taka-ajatuksena on laittomien latausten vähentäminen.

Joku 15€/kk voisin maksaa jo saan kaikki eventit livenä ja arkisto tietty mukana. Se on mun mielestä jo aika kova hinta yhden lafkan matskusta. :)

Otin ton Fight Passin kokeiluun jotta näin Makun matsin, noh unohdin sitten peruuttaa tilauksen ja tänään sitten tuli ensimmäinen lasku joka oli 71e?! Eli oltiin siis automaattisesti veloitettu vuoden tilaus... Onko kellään kokemusta samasta tilanteesta? Onko mahdollista peruuttaa tilaus ja saada rahat takaisin?

Otin ton Fight Passin kokeiluun jotta näin Makun matsin, noh unohdin sitten peruuttaa tilauksen ja tänään sitten tuli ensimmäinen lasku joka oli 71e?! Eli oltiin siis automaattisesti veloitettu vuoden tilaus... Onko kellään kokemusta samasta tilanteesta? Onko mahdollista peruuttaa tilaus ja saada rahat takaisin?
Vaikea uskoa että saa.

Itsellä juoksi vahingossa Viaplay yli vuoden, koska niistä ei tullut mitään kuittauksia että meni maksu tms. Sen lisäksi mun Viaplay tilillä (kun aloin ihmetteleen luottokortin historiaa) ei näkynyt että olisi aktiivinen tilaus. Katseluhistoria tyhjä, sillä katsoin vaan trialin aikana.
En saanu rahoja takaisin, joku ~140e sinne taisi mennä.

Noh, nyt sulla on sitten vuoden se Fight pass.

Äkkiä otat yhteyttä ja koitat selvittää asian, myöhemmin ei ainakaan enää onnistu. SUPPORT@UFC.TV

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom