Joo. Luotin aika paljon Moraesiin. Font oli terävä pystyssä ja otti hienon voiton. Aika hyvältä vaikuttaa pääkortti. Pereira-Khaos-ottelukaan tuskin tarvitsee pistetuomareita . Ei tässä malta nukkumaan mennä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En usko. Huomasi varmaan että Vera ei vain tipu vaikka osuisi miten hyvin ja omat voimat alkoivat hyytyä. Fiksu taktiikka, mutta ymmärrettävä.Rikkoikohan Aldo taas jotain kropastaan. Erätauolla plan muuttui selkeästi. Selkään eikä mitään yritystä lopettaa Veraa.
En tiedä, olen varmaan joku sairas pervertikko.En ymmärrä, miten sitä punapäätä kuolaat. Se dominoiva brassimuija oli kova.
Katos nyt tuo eka erä uudestaan. En mä nyt mitään vyötä miehelle pokaa, mutta kyllä tuo tekeminen oli ihan muuta kuin kauhomista. Kummallakin kädellä toimivia työkaluja, jopa lyhyitä kyynerpäitä kokeili, liike oli terävää, jalat terävät ja pää liikkui. Muutama ihan hyvä väistö ja vartalo lyöntikin. Pitää olla kyllä melkoset kotiväkivalta linssit päässä jossei tuossa näe kehitystä ja potentiaalia....ekan erän kauhomisen...
Hardyn jalkatyö on kyllä minusta vielä kovin puutteellista mutta pystyy kompensoimaan sitä painostamalla itse. Sitten kun joutuu painostuksen kohteeksi niin tämä näkyy aika selvästi. Hardy on hyvä atleetti mutta vaikka mitkä lasit olisi päässä niin en minä tuossa näe potentiaalia muuhun kuin hakkaamaan samanlaisia säkkejä kuin ennen Volkovia ja Tyburaa. Sanoisin että sitä potentiaalia olisi paljon enemmän mikäli yksi kehityskohde ei olisi se että kaveri piiputtaa ihan totaalisesti toisessa erässä, eikä tuossa edes ennen sitä ollut mitään älytöntä vauhtia. Tosin en vielä mene satavarmaksi sanomaan sitäkään että kyseessä ei ollut ns adrenaline dump kun kaveri selvästi luuli ensimmäisessä erässä lyövänsä jo Tyburaa ulos ja sitten yhtäkkiä tulikin stoppi kun huomasi ettei Tybura olekaan putoamassa. Mutta jos oikeasti cardio on noin iso ongelma näillä taustoilla ja huippu-urheilijan uralla, ja se astmapiippuepisodi kyllä viittasi tähän suuntaan, niin pohjapiirustus Hardyn voittamiselle on vähän turhankin selvä kaikille kärkipään ukoille jotka osaavat painia edes auttavasti. Hardylla ei ollut matossa mitään vastausta Tyburalle, ja todennäköisesti myös kaasuttaa tulevaisuudessakin kun joutuu kauas omalta mukavuusalueeltaan. Hardylle on syötetty säkkejä nyt aika paljon ja rakennettu CV:tä ihan fiksusti, mutta aika helkkarin paljon saa tapahtua vielä että aletaan kympin kärkeä haastamaan.Katos nyt tuo eka erä uudestaan. En mä nyt mitään vyötä miehelle pokaa, mutta kyllä tuo tekeminen oli ihan muuta kuin kauhomista. Kummallakin kädellä toimivia työkaluja, jopa lyhyitä kyynerpäitä kokeili, liike oli terävää, jalat terävät ja pää liikkui. Muutama ihan hyvä väistö ja vartalo lyöntikin. Pitää olla kyllä melkoset kotiväkivalta linssit päässä jossei tuossa näe kehitystä ja potentiaalia.
EDIT: En kehoita ummistamaan silmiä kotiväkivallalta tai väitä etteikö Hardyllä olisi kehityskohteita.