Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D
Ei noita kannata ottaa kirjaimellisesti, monille noi on ehkä vähän kärjistäviä lyhenteitä/nimityksiä. Kukaan ei jaksa alkaa kirjottamaan 2 sivun esseetä " Painoluokkaansa ja vastuksien iskuvoimaan nähden keskivertoa hivenen heikompi iskun kestävyys blaablaalbaa".
Seuraavaksi olisi mahtava nähdä Nick Diaz Vs. Matt Brown!
Kait se mikä noissa ärsyttää on se tietynlainen täydellinen kunnioituksen puute. Maailman kovatasoisimmassa vapaaotteluorganisaatiossa työkseen ottelevista ukoista todella harva on oikeasti kannu.
Itse näkisin sen näin, että kuinka moni näistä dissaajista ihan oikeasti sanoisi vaikka Overeemille kasvotusten, että kyllä sä oot sellanen lasileukatyynykäsikannu ettei toista ookkaan. Tässä ei ole nyt edes kyse mistään "mee ite koittamaan" -jutusta vaan ihan puhtaasti toisen kunnioittamisesta /epäkunnioituksesta. Hespect sanois brassit ja niille etenkin jos menis noita asioita sanomaan kasvotusten, niin pääsis hyvin nopeasti itse todistamaan, että minkäslainen kannu se ukko onkaan....ja näin sen pitääkin mennä. "Kunnioitat mua tai opit kunnioittamaan".
Pakkiksen kriteereillähän esimerkiksi joku Anton Kuivanenhan on ihan totaalinen kannu kun hävisikin kannuille ja putosi organisaatiosta, mutta en nyt itse ainakaan Antonia varsinaisesti kannuna pidä vaikka vielä ei menestystä isoissa kehissä tullutkaan.
Kait tää on kamppailu-urheilussa ja jostain syystä etenkin vapaaottelussa joku oma juttunsa, että jos et oo paras, etkä ees toisiks paras, ni oot kannu. Ei esim. futiksessa yleensä haukuta vaikka Wayne Rooneyta ihan paskaks futariks, ku ei oo ees Messin ja Ronaldon tasonen.
Kritisoiminen ja arvostelu on ihan eri asia, kuin täydellinen dissaaminen, vaikkakin välillä se on selvästi tarkoitettu vain toisten nettininjojen provoamiseen.
Mutta se siitä. Brown on ihan huikee Äijä ja Palelein alle ei ois kiva joutua, aika napakasti tulee gnp.
C)Johny Hendricks Voitot top10 miehistä: 2 Häviöt top10 miehille:0
1)Robbie Lawler VT10M:1 HT10M:1
2)Rory MacDonald VT10M:2 HT10M:2
3)Tyron Woodley VT10M:2 HT10M:0
4)Carlos Condit VT10M:3 HT10M:2
5)Jake Ellenberger VT10M:0 HT10M:2
6)Hector Lombard VT10M:0 HT10M:0
7)Matt Brown VT10M:0 HT10M:1
8)Demian Maia VT10M:1 HT10M:1
9)Dong Hyun Kim VT10M:1 HT10M:2
10)Tarec Saffiedine VT10M:0 HT10M:1
14.6 2)Rory MacDonald VS 3)Tyron Woodley - Selkeä ykköshaastaja matsi JOS Hendricks toipuu ajallaan
24.5 1)Robbie Lawler VS 5)Jake Ellenberger -
31.5 8)Demian Maia VS ?)Alexander Yakovlev
Ilman matsia:
6)Hector Lombard
7)Matt Brown
9)Dong Hyun Kim
Loukkaantuneet:
C)Johny Hendricks - Paluu 2014 loppupuolella
4)Carlos Condit - Paluu todennäköisesti 2015 puolella
10)Tarec Saffiedine - ?
Eli mitenkäs tästä mennään.
Kait se mikä noissa ärsyttää on se tietynlainen täydellinen kunnioituksen puute. Maailman kovatasoisimmassa vapaaotteluorganisaatiossa työkseen ottelevista ukoista todella harva on oikeasti kannu.
Itse näkisin sen näin, että kuinka moni näistä dissaajista ihan oikeasti sanoisi vaikka Overeemille kasvotusten, että kyllä sä oot sellanen lasileukatyynykäsikannu ettei toista ookkaan. Tässä ei ole nyt edes kyse mistään "mee ite koittamaan" -jutusta vaan ihan puhtaasti toisen kunnioittamisesta /epäkunnioituksesta. Hespect sanois brassit ja niille etenkin jos menis noita asioita sanomaan kasvotusten, niin pääsis hyvin nopeasti itse todistamaan, että minkäslainen kannu se ukko onkaan....ja näin sen pitääkin mennä. "Kunnioitat mua tai opit kunnioittamaan".
Pakkiksen kriteereillähän esimerkiksi joku Anton Kuivanenhan on ihan totaalinen kannu kun hävisikin kannuille ja putosi organisaatiosta, mutta en nyt itse ainakaan Antonia varsinaisesti kannuna pidä vaikka vielä ei menestystä isoissa kehissä tullutkaan.
Kait tää on kamppailu-urheilussa ja jostain syystä etenkin vapaaottelussa joku oma juttunsa, että jos et oo paras, etkä ees toisiks paras, ni oot kannu. Ei esim. futiksessa yleensä haukuta vaikka Wayne Rooneyta ihan paskaks futariks, ku ei oo ees Messin ja Ronaldon tasonen.
Kritisoiminen ja arvostelu on ihan eri asia, kuin täydellinen dissaaminen, vaikkakin välillä se on selvästi tarkoitettu vain toisten nettininjojen provoamiseen.
No meneppä lukemaan vaikka jotain espanjalaista futisforumia missä Real Madridin ja Barcelonan kannattajat vääntävät keskenään. Kyse on intohimoisesta suhtautumisesta urheiluun, mitä enemmän mukana on tunnetta sen parempi lajin menestymisen kannalta. Vapaaottelu ei todellakaan kasvata suosiotaan teidänkaltaisten hissuttelijoiden avulla vaan nimenomaan intohimoisen kannattamisen kautta mihin kuuluu jatkuvat väännöt ja riveleissäkiinniroikkumiset eri ottelijoiden kannattajien välillä ja siihen kuuluu olennaisena osana myös värikäs sanankäyttö. Kaikki tämä synnyttää hypeä ja kiinnostusta.
Mutta se siitä. Brown on ihan huikee Äijä ja Palelein alle ei ois kiva joutua, aika napakasti tulee gnp.
Kannuja on vaa nakkikioskilla ja turpakeikassa... ei ammattilaiskehissä.
Sitte asiaan. Päämatsi oli aivan huikee! Brownilta huikee comeback ja osotti kyllä olevansa kärkikastia ww. Muut matsit olivat myös huikeita
Mitä mainstreamimmaksi vapaaottelu nousee, sitä enemmän inisijöitä ja ottelijoiden dissaajia piisaa. Ja nämä pahimmat ovat yleensä näppisninjoja, joilla itsellä ei olisi kanttia nousta edes amatöörikehään...Hyvin sanottu! Itseäni on myös viimeaikoina ihmetyttänyt tuollainen jatkuva dissaus. Maailman parhaimmat vapaaottelijat mittelevät taitojaan, niin joku siinä aina häviää ja se ei tarkoita, että on kannu, vaan että toinen oli sillä kertaa parempi. Jossain postauksessa mainitsin myös, että monasti voi huonon performanssin takana olla jokin loukkaantuminen, joka saa ottelijan sillä kertaa näyttämään huonommalta kuin onkaan. Menee ihan maku näihin keskusteluihin juuri tuon dissaamisen takia.
Kannuja on vaa nakkikioskilla ja turpakeikassa... ei ammattilaiskehissä.
Sitte asiaan. Päämatsi oli aivan huikee! Brownilta huikee comeback ja osotti kyllä olevansa kärkikastia ww. Muut matsit olivat myös huikeita
Intohimoisessa suhtautumisessa ja siinä, että tehdään urheilijoiden saavutuksista hyve itselle on suuri ero. Äänekäs kannattaminen on toki hyvä asia, mutta iholle ei pidä käydä. Jalkapallo on hieno laji, mutta pahimmat apinat löytyy niiden kaikista fanaattisempien fanien joukosta.
Kiinnostus ja hype ei tarvitse rakentua urheilun ulkopuolisista asioista, vaan lajista itsestään. Ottelijan ei tarvitse käyttäytyä 14 vuotiaan tavoin saadakseen aikaan jännitystä itse ottelussa.
Yllättävän paljon faneja on kuitenkin ottelijoilla, jotka puhuvat teoillaan kehässä ja sen ulkopuolella käyttäytyvät herrasmiehen tavoin.
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni nettifoorumillakaan ei tulisi ilmaista asioita, joiden takana ei ole valmis seisomaan. Todellisuudesta tulee pelkkä leikkikalu, jos virtuaalipersoona voi höpöttää mitä sattuu.
Brownilta huikeeta painetta kyllä. Mielenkiintoista Brownin treenaamisessa on se että mies treenaa Westside Barbellilla Louie Simmonsin opeilla. Mitä jostain luin niin miehen s&c treenit on aika erilaisia mitä muilla ottelijoilla. Esim. belt squattia, tynnyrin kantamista ja paljon liikkeitä jotka mimikoi painia.
Brown saattaa olla sarjansa vahvin, sekä yks parhaista cardioista samaan aikaan.
sarjansa vahvin? Mites Tyron Woodley tai Hector Lombard