UFC Fight Night Sun. May. 11 Brown vs. Silva #SPOILERS#

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:D

Ei noita kannata ottaa kirjaimellisesti, monille noi on ehkä vähän kärjistäviä lyhenteitä/nimityksiä. Kukaan ei jaksa alkaa kirjottamaan 2 sivun esseetä " Painoluokkaansa ja vastuksien iskuvoimaan nähden keskivertoa hivenen heikompi iskun kestävyys blaablaalbaa".

Kahden sivun ja yhden sanan väliin mahtuu ratkaisuja. Jos ottelijoita kuvaa yhdellä sanalla, niin ongelmaksi muodostuu se, että otteluita ei tarvitsisi käydä kun paremmuusjärjestys on jo selvä. Mutta kun vähän näkee vaivaa, ilmaisee kunnolla ajatuksiaan ja näkemäänsä, niin syntyy todellista keskustelua ja havaintojen vaihtoa...ammattilaista pilkkaamatta. Ja jos arviointi menee ylianalysoinniks, niin sekin voi olla viihteellistä. Itse näkisin mma-ottelun enemmän shakkina, jossa ominaisuudet näkyy nappuloiden liikemääränä, kuin rekordi- bingona, mutta jokainen toki tavallaan.

Kait se mikä noissa ärsyttää on se tietynlainen täydellinen kunnioituksen puute. Maailman kovatasoisimmassa vapaaotteluorganisaatiossa työkseen ottelevista ukoista todella harva on oikeasti kannu.
Itse näkisin sen näin, että kuinka moni näistä dissaajista ihan oikeasti sanoisi vaikka Overeemille kasvotusten, että kyllä sä oot sellanen lasileukatyynykäsikannu ettei toista ookkaan. Tässä ei ole nyt edes kyse mistään "mee ite koittamaan" -jutusta vaan ihan puhtaasti toisen kunnioittamisesta /epäkunnioituksesta. Hespect sanois brassit ja niille etenkin jos menis noita asioita sanomaan kasvotusten, niin pääsis hyvin nopeasti itse todistamaan, että minkäslainen kannu se ukko onkaan....ja näin sen pitääkin mennä. "Kunnioitat mua tai opit kunnioittamaan".

Pakkiksen kriteereillähän esimerkiksi joku Anton Kuivanenhan on ihan totaalinen kannu kun hävisikin kannuille ja putosi organisaatiosta, mutta en nyt itse ainakaan Antonia varsinaisesti kannuna pidä vaikka vielä ei menestystä isoissa kehissä tullutkaan.
Kait tää on kamppailu-urheilussa ja jostain syystä etenkin vapaaottelussa joku oma juttunsa, että jos et oo paras, etkä ees toisiks paras, ni oot kannu. Ei esim. futiksessa yleensä haukuta vaikka Wayne Rooneyta ihan paskaks futariks, ku ei oo ees Messin ja Ronaldon tasonen.

Kritisoiminen ja arvostelu on ihan eri asia, kuin täydellinen dissaaminen, vaikkakin välillä se on selvästi tarkoitettu vain toisten nettininjojen provoamiseen.

Mutta se siitä. Brown on ihan huikee Äijä ja Palelein alle ei ois kiva joutua, aika napakasti tulee gnp.

Erittäin hyvin sanottu. Tuota vähän itsekin haeskelin aiemmin.

C)Johny Hendricks Voitot top10 miehistä: 2 Häviöt top10 miehille:0
1)Robbie Lawler VT10M:1 HT10M:1
2)Rory MacDonald VT10M:2 HT10M:2
3)Tyron Woodley VT10M:2 HT10M:0
4)Carlos Condit VT10M:3 HT10M:2
5)Jake Ellenberger VT10M:0 HT10M:2
6)Hector Lombard VT10M:0 HT10M:0
7)Matt Brown VT10M:0 HT10M:1
8)Demian Maia VT10M:1 HT10M:1
9)Dong Hyun Kim VT10M:1 HT10M:2
10)Tarec Saffiedine VT10M:0 HT10M:1

14.6 2)Rory MacDonald VS 3)Tyron Woodley - Selkeä ykköshaastaja matsi JOS Hendricks toipuu ajallaan
24.5 1)Robbie Lawler VS 5)Jake Ellenberger -
31.5 8)Demian Maia VS ?)Alexander Yakovlev

Ilman matsia:
6)Hector Lombard
7)Matt Brown
9)Dong Hyun Kim

Loukkaantuneet:
C)Johny Hendricks - Paluu 2014 loppupuolella
4)Carlos Condit - Paluu todennäköisesti 2015 puolella
10)Tarec Saffiedine - ?

Eli mitenkäs tästä mennään.

C)Johny Hendricks Voitot top10 miehistä: 2 Häviöt top10 miehille:0
1)Robbie Lawler VT10M:1 HT10M:1
2)Rory MacDonald VT10M:2 HT10M:2
3)Tyron Woodley VT10M:2 HT10M:0
4)Carlos Condit VT10M:3 HT10M:2
5)Jake Ellenberger VT10M:0 HT10M:2
6)Hector Lombard VT10M:0 HT10M:0
7)Matt Brown VT10M:0 HT10M:1
8)Demian Maia VT10M:1 HT10M:1
9)Dong Hyun Kim VT10M:1 HT10M:2
10)Tarec Saffiedine VT10M:0 HT10M:1

14.6 2)Rory MacDonald VS 3)Tyron Woodley - Selkeä ykköshaastaja matsi JOS Hendricks toipuu ajallaan
24.5 1)Robbie Lawler VS 5)Jake Ellenberger -
31.5 8)Demian Maia VS ?)Alexander Yakovlev

Ilman matsia:
6)Hector Lombard
7)Matt Brown
9)Dong Hyun Kim

Loukkaantuneet:
C)Johny Hendricks - Paluu 2014 loppupuolella
4)Carlos Condit - Paluu todennäköisesti 2015 puolella
10)Tarec Saffiedine - ?

Eli mitenkäs tästä mennään.

Brown vs Lombard olis hyvä.

Kait se mikä noissa ärsyttää on se tietynlainen täydellinen kunnioituksen puute. Maailman kovatasoisimmassa vapaaotteluorganisaatiossa työkseen ottelevista ukoista todella harva on oikeasti kannu.

Eli sinunkin mielestä siis UFC:ssakin on "oikeasti kannuja", joskin vain todella harvassa. Milläs oikeudella kutsut näitä joitakin harvoja oikeasti kannuiksi? Millä perusteella sinun jaottelu käyttää kannu-sanaa on parempi, kuin BabyJayn? Eikö vain voi mennä perille, että sitä sanaa kannu, tyynykäsi, lasileuka tms. käytetään aina suhteessa siihen tasoon millä ottelijaa ottelee tai millä sen hypetetään olevan eikä suhteessa itseen tai naapurin Erkkiin?

Itse näkisin sen näin, että kuinka moni näistä dissaajista ihan oikeasti sanoisi vaikka Overeemille kasvotusten, että kyllä sä oot sellanen lasileukatyynykäsikannu ettei toista ookkaan. Tässä ei ole nyt edes kyse mistään "mee ite koittamaan" -jutusta vaan ihan puhtaasti toisen kunnioittamisesta /epäkunnioituksesta. Hespect sanois brassit ja niille etenkin jos menis noita asioita sanomaan kasvotusten, niin pääsis hyvin nopeasti itse todistamaan, että minkäslainen kannu se ukko onkaan....ja näin sen pitääkin mennä. "Kunnioitat mua tai opit kunnioittamaan".

Aika säälittävää sanoa, että olisi oikein jonkun vapaaottelijan pahoinpidellä fani pelkän kritisoinnin takia. Ottelijat ovat itse ammattinsa valinneet ja he saavat palkkansa siitä, että viihdyttävät yleisöä. Kaiken tämän mukana tulee sen hyväksyminen, että julkisessa ammatissa joudut sietämään ja vastaanottamaan kritiikkiä. Niin kauan, kuin se kritiikki on täysin laillista, niin ottelijalla ei ole asiaan mitään sanomista.

Pakkiksen kriteereillähän esimerkiksi joku Anton Kuivanenhan on ihan totaalinen kannu kun hävisikin kannuille ja putosi organisaatiosta, mutta en nyt itse ainakaan Antonia varsinaisesti kannuna pidä vaikka vielä ei menestystä isoissa kehissä tullutkaan.

Anton onkin kannu suhteessa LW:n kärkeen. Jos esim.Pettisillä olisi rekordissaan voitto Antonista ja pitäisi jaotella Pettisin kovat voitot vs säkit rekordista, niin Anton laitettaisiin sinne säkkien joukkoon. Sitten taas jos puhutaan vain Suomen LW:stä, niin Anton on GOAT. Jokaisen pitäisi osata ymmärtää nämä suhteutukset ilman tällaista rautalankaakin.

Kait tää on kamppailu-urheilussa ja jostain syystä etenkin vapaaottelussa joku oma juttunsa, että jos et oo paras, etkä ees toisiks paras, ni oot kannu. Ei esim. futiksessa yleensä haukuta vaikka Wayne Rooneyta ihan paskaks futariks, ku ei oo ees Messin ja Ronaldon tasonen.

No meneppä lukemaan vaikka jotain espanjalaista futisforumia missä Real Madridin ja Barcelonan kannattajat vääntävät keskenään. Kyse on intohimoisesta suhtautumisesta urheiluun, mitä enemmän mukana on tunnetta sen parempi lajin menestymisen kannalta. Vapaaottelu ei todellakaan kasvata suosiotaan teidänkaltaisten hissuttelijoiden avulla vaan nimenomaan intohimoisen kannattamisen kautta mihin kuuluu jatkuvat väännöt ja riveleissäkiinniroikkumiset eri ottelijoiden kannattajien välillä ja siihen kuuluu olennaisena osana myös värikäs sanankäyttö. Kaikki tämä synnyttää hypeä ja kiinnostusta.

Kritisoiminen ja arvostelu on ihan eri asia, kuin täydellinen dissaaminen, vaikkakin välillä se on selvästi tarkoitettu vain toisten nettininjojen provoamiseen.

Se mitä nettiforumille kirjoitetaan on nimenomaan tarkoitettu sen nettiforumin muille postaajille eikä ottelijoille. Tämän pitäisi olla itsestäänselvää.

No meneppä lukemaan vaikka jotain espanjalaista futisforumia missä Real Madridin ja Barcelonan kannattajat vääntävät keskenään. Kyse on intohimoisesta suhtautumisesta urheiluun, mitä enemmän mukana on tunnetta sen parempi lajin menestymisen kannalta. Vapaaottelu ei todellakaan kasvata suosiotaan teidänkaltaisten hissuttelijoiden avulla vaan nimenomaan intohimoisen kannattamisen kautta mihin kuuluu jatkuvat väännöt ja riveleissäkiinniroikkumiset eri ottelijoiden kannattajien välillä ja siihen kuuluu olennaisena osana myös värikäs sanankäyttö. Kaikki tämä synnyttää hypeä ja kiinnostusta.

Intohimoisessa suhtautumisessa ja siinä, että tehdään urheilijoiden saavutuksista hyve itselle on suuri ero. Äänekäs kannattaminen on toki hyvä asia, mutta iholle ei pidä käydä. Jalkapallo on hieno laji, mutta pahimmat apinat löytyy niiden kaikista fanaattisempien fanien joukosta.

Kiinnostus ja hype ei tarvitse rakentua urheilun ulkopuolisista asioista, vaan lajista itsestään. Ottelijan ei tarvitse käyttäytyä 14 vuotiaan tavoin saadakseen aikaan jännitystä itse ottelussa.
Yllättävän paljon faneja on kuitenkin ottelijoilla, jotka puhuvat teoillaan kehässä ja sen ulkopuolella käyttäytyvät herrasmiehen tavoin.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni nettifoorumillakaan ei tulisi ilmaista asioita, joiden takana ei ole valmis seisomaan. Todellisuudesta tulee pelkkä leikkikalu, jos virtuaalipersoona voi höpöttää mitä sattuu.

Olipa hyviä matseja. Matt Brown on kyllä hurja jätkä ja tosiaan ois kyllä mahtavaa jos Nick tulisi nyt takaisin. Sua Palelee on melkoinen jässikkä ja vissiin lyö ihan suht lujaa päältä. Muutenkin oli hyvä eventti. Matt Brownin seuraavaa odottelen jo vesi kielellä ja muna pystyssä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannuja on vaa nakkikioskilla ja turpakeikassa... ei ammattilaiskehissä.

Sitte asiaan. Päämatsi oli aivan huikee! Brownilta huikee comeback ja osotti kyllä olevansa kärkikastia ww. Muut matsit olivat myös huikeita :)

Mutta se siitä. Brown on ihan huikee Äijä ja Palelein alle ei ois kiva joutua, aika napakasti tulee gnp.

Hyvin sanottu! Itseäni on myös viimeaikoina ihmetyttänyt tuollainen jatkuva dissaus. Maailman parhaimmat vapaaottelijat mittelevät taitojaan, niin joku siinä aina häviää ja se ei tarkoita, että on kannu, vaan että toinen oli sillä kertaa parempi. Jossain postauksessa mainitsin myös, että monasti voi huonon performanssin takana olla jokin loukkaantuminen, joka saa ottelijan sillä kertaa näyttämään huonommalta kuin onkaan. Menee ihan maku näihin keskusteluihin juuri tuon dissaamisen takia.

Hyvin sanottu! Itseäni on myös viimeaikoina ihmetyttänyt tuollainen jatkuva dissaus. Maailman parhaimmat vapaaottelijat mittelevät taitojaan, niin joku siinä aina häviää ja se ei tarkoita, että on kannu, vaan että toinen oli sillä kertaa parempi. Jossain postauksessa mainitsin myös, että monasti voi huonon performanssin takana olla jokin loukkaantuminen, joka saa ottelijan sillä kertaa näyttämään huonommalta kuin onkaan. Menee ihan maku näihin keskusteluihin juuri tuon dissaamisen takia.
Mitä mainstreamimmaksi vapaaottelu nousee, sitä enemmän inisijöitä ja ottelijoiden dissaajia piisaa. Ja nämä pahimmat ovat yleensä näppisninjoja, joilla itsellä ei olisi kanttia nousta edes amatöörikehään...

Brownin suoritus oli kertakaikkisen upea! :rock:

CriminalPresentClumber.gif

XvaHY4o.gif

Kannuja on vaa nakkikioskilla ja turpakeikassa... ei ammattilaiskehissä.

Sitte asiaan. Päämatsi oli aivan huikee! Brownilta huikee comeback ja osotti kyllä olevansa kärkikastia ww. Muut matsit olivat myös huikeita :)

Brownilta huikeeta painetta kyllä. Mielenkiintoista Brownin treenaamisessa on se että mies treenaa Westside Barbellilla Louie Simmonsin opeilla. Mitä jostain luin niin miehen s&c treenit on aika erilaisia mitä muilla ottelijoilla. Esim. belt squattia, tynnyrin kantamista ja paljon liikkeitä jotka mimikoi painia.

Brown saattaa olla sarjansa vahvin, sekä yks parhaista cardioista samaan aikaan.

Intohimoisessa suhtautumisessa ja siinä, että tehdään urheilijoiden saavutuksista hyve itselle on suuri ero. Äänekäs kannattaminen on toki hyvä asia, mutta iholle ei pidä käydä. Jalkapallo on hieno laji, mutta pahimmat apinat löytyy niiden kaikista fanaattisempien fanien joukosta.

Kiinnostus ja hype ei tarvitse rakentua urheilun ulkopuolisista asioista, vaan lajista itsestään. Ottelijan ei tarvitse käyttäytyä 14 vuotiaan tavoin saadakseen aikaan jännitystä itse ottelussa.
Yllättävän paljon faneja on kuitenkin ottelijoilla, jotka puhuvat teoillaan kehässä ja sen ulkopuolella käyttäytyvät herrasmiehen tavoin.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni nettifoorumillakaan ei tulisi ilmaista asioita, joiden takana ei ole valmis seisomaan. Todellisuudesta tulee pelkkä leikkikalu, jos virtuaalipersoona voi höpöttää mitä sattuu.

Mielestäni jokainen saa nauttia viihteestään juuri niistä syistä mistä sattuu kicksinsa saamaan. Kyllä minuakin on huvittanut seurata esim.tämän Erick Silvan hypejunan puskuttelua aina ottelusta toiseen, kun sille ei mielestäni koskaan ole ollut olemassa mitään uskottavia perusteluja. Olenkin tullut siihen tulokseen, että kaveri taitaa ratsastaa osittain vain ulkonäöllään joidenkin homppeli ja bi-fanien silmissä. Tällaiset ilmiöt on minusta huvittavia ja iso osa vaparin seuraamisen tarjoamasta viihteestä ainakin minulle. Kyse ei siis ole siitä, että siinä varsinaisesti naureskeltaisiin Erick Silvalle vaan ennemminkin muille faneille, joiden näkee uskovan johonkin sellaiseen mitä omasta mielestä ei ole olemassa.

Mitä tulee noihin lasileuka, tyynykäsi ja kannu-nimitysten viljelyyn, ne on täysin vakiintuneita käsitteitä kuvaamaan tietyntyyppisiä ottelijoita eikä siinä ole mielestäni mitään väärää. Ottelijoita saa ja pitää voida kritisoida ja tuollaiset sanat on mielestäni vielä todella pehmeitä. Sen sijaan, että niiden käytöstä jatkuvasti valitettaisiin näkisin mielummin perusteluja uskottavin argumentein miksi joku sellaista nimitystä käyttävä on väärässä. Muunlaisia perusteluja kuin "Menepä itse ja ottele paremmin" jne.

Kun näitä sanoja käytetään kyse on aina suhteesta siihen tasoon millä ottelija ottelee. Tämä joko tahallaan tai tahattomasti unohdetaan jatkuvasti ja on todella puuduttavaa sujuvan keskustelun kannalta joutua sitä aina erikseen tähdentämään.

Brownilta huikeeta painetta kyllä. Mielenkiintoista Brownin treenaamisessa on se että mies treenaa Westside Barbellilla Louie Simmonsin opeilla. Mitä jostain luin niin miehen s&c treenit on aika erilaisia mitä muilla ottelijoilla. Esim. belt squattia, tynnyrin kantamista ja paljon liikkeitä jotka mimikoi painia.

Brown saattaa olla sarjansa vahvin, sekä yks parhaista cardioista samaan aikaan.

sarjansa vahvin? Mites Tyron Woodley tai Hector Lombard

sarjansa vahvin? Mites Tyron Woodley tai Hector Lombard

Woodley ja Hector on ainakin selkeästi räjähtävämpiä molemmat. Vahvempia? En tiedä. Veikkaan että Brown on melkeinpä yhtä vahva, ja että pystyy pitämään voimantuottoa ottelussa kauemmin yllä kuin kumpikaan noista. Brownin maastaveto oli muistaakseni luokkaa yli 500 paunaa, jos nyt salituloksilla aletaan vertailemaan, niin itse ainakin olin aika vakuuttunut tuosta vedosta ottelijalta.

Brownin otteluasento on jotenkin sellainen että helposti imaisee potkuja tuonne oikeaan kylkeen. Jo TUF:issakin hävisi matsinsa kun otti polven tuonne vartaloon eikä siitä oikeen tokeentunut. Varsinkin vasurina ottelevat kaverit varmaan jatkossa pistää voimajalan potkua samaan malliin kun Silvakin Brownin tiputti.

Hieno matsi, hitto kun en ehtinyt vetoa lyömään! Olisi ollut helppoa rahaa. Seuraavaksi toivoisi Brownelle jotain top5 vastustajaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom