UFC Fight Night Sun. May. 11 Brown vs. Silva #SPOILERS#

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerrankin osui. En voinut käsittää miten Cruickshankilla oli yli nelosen kerroin.

Kovia matseja kortti täynnä ja kaiken kruunasi Matt Brown, jota ei edes ydinsota tappaisi. WAR BROWN!

Kuvankaappaus 2014-5-11 kello 11.33.57.webp

Eric näytti taas sisäisen nallekarhunsa, eka erä lähti hyvin alkuun mutta kun heti ei saa tyrmättyä alkaa itseluottamus laskea syöksykierteellä ja lopulta murtuu henkisesti täysin. Lahjakas kaveri mutta pään sisällä kaikki ei oo ok.

Mutta matt brown!!! On kyllä hieno ottelia, näki miten herkällä masu oli mutta hammassuojia purren paino menemään. Siis tossa oli molemmat ääripäät mitä tarkotetaan ku on/ei oo sisua!!

Oon immortalin fani kyl, miten kukaan ei vois olla :D

Saa olla aika vitun tyhmä, jos on sitä mieltä ettei Erick Silva tossa näyttänyt sydäntä ja luovutti jotenkin helposti. Varmaan sun mielestä JDS on kans joku vässykkä jolla ei pää kestä, kun Cain takoi siitä tko:n?

Ja miten sen kulmaki oli noin pihalla, sanoks ne ees sille et jatkaa niit bodykickejä, näytti et Matt ois murtanu kylkiluun tai jotain siel meni rikki ku jokanen osuma näytti tekevän hallaa

Kyllä ne siitä sano oliko tokalla erätauolla

- - - Updated - - -

Saa olla aika vitun tyhmä, jos on sitä mieltä ettei Erick Silva tossa näyttänyt sydäntä ja luovutti jotenkin helposti. Varmaan sun mielestä JDS on kans joku vässykkä jolla ei pää kestä, kun Cain takoi siitä tko:n?

Perus pakkisvastaus sulta :D totuus oli että kundi murtu täysin, eikä saanut tai oikeen yrittänykkään tokassa ja vikassa erässä. Mutta jatka toki
Ja jds:tä en maininnut kertaakaan. Pidän hänestä otteliana näin offtopiccina

- - - Updated - - -

Sori toi mun vastaus ei nyt ollu pakkistasoa, korjataan:

"Vitun idiootti eksä oo kattonu Silvan matseja ne on aina tollasta paskaa. Taidat olla uus tällä foprumilla ku et tiiä mistään mitään!! Vittu terttu paska lasikoipi tyynyhanska fedorjapi jne"

Onhan se Silva kova, mutta ei vaan pärjää kun noille alemman tason kannuille. Jos vastassa on sellanen jätkä joka osaa "weather the storm" ensimmäisen erän niin ollaan jo vahvoilla.
Ensimmäisessä erässä näytti pahalta, mutta siinä vaiheessa, kun Brown käänsi tilanteen niin pysty hyvin näkemään kuinka luottamus laski Silvan pääkopassa ja testot housuissa. Vähän samanlainen tapaus mitä Overeem sillä erotuksella että Silva ei ole vielä voittanut ketään.

Kyllähän tuo satutti Brownia vielä moneen otteeseen niillä vartaloiskuilla. Oli vaan itse niin vitun pihalla ettei vissiin tajunnut hyödyntää noita tilanteita paremmin. Plus Matt Brown on aika elukka. Suht typerää ruveta dissaamaan kumpaakaan ottelijaa tollasen matsin jälkeen. Otin ton ton JNS-Cain matsin vertailukohteeksi, koska sekin oli suurimman osan ajasta yksipuolinen turpasauna, jossa Cain lopulta otti tko voiton.

Kyllähän tuo satutti Brownia vielä moneen otteeseen niillä vartaloiskuilla. Oli vaan itse niin vitun pihalla ettei vissiin tajunnut hyödyntää noita tilanteita paremmin. Plus Matt Brown on aika elukka. Suht typerää ruveta dissaamaan kumpaakaan ottelijaa tollasen matsin jälkeen. Otin ton ton JNS-Cain matsin vertailukohteeksi, koska sekin oli suurimman osan ajasta yksipuolinen turpasauna, jossa Cain lopulta otti tko voiton.

Toi sun vertauskuva oli typerä, kun mietit jds:n ja eric silvan edellisiä matseja. Tää ei todellakaan ollu eka esimerkki miten silvan itseluottamus laskee kun eriä alkaa olla takana. Mun mielestä jo ekalla erätauolla näki sen ilmeestä että nyt ei o takas tulemista ja kyllähän kulmakin sen tokalla erätauolla huomas kun sanoivat " we need eric silva back" tai jotain tonnepäin

Matossa täys vastaantulija, on kuitenkin BJJ black belt, se miten Brown sai crusifixin ja teki lähes mitä tahtoi. Pystyssä, Matt selkeesti loukkas kylkensä, siitä propsit Silvalle. Mut onko toi nyt sit jotenkin hyvä suoritus tollasen hypetyksen jälkeen? Oliko se muka hyvä suoritus selkeältä ennakko suosikilta (kertoimien mukaan)? Silva ei ole top10 ja se on todistettu joka kerta ku se saa vastaansa oikeasti vähänkää varteenotettavan ottelijan.

Tää on viel varmaan 3 vai 4 hypeaalto, joka tappion jälkeen se on hakannu jonkun nonamen "tyylikkäästi" ja taas sama hype kuinka siinä on seuraava iso nimi yms paskaa. Todellisuudessa se ei oo ikinä ollu mitään erikoista, eikä kyl näytä et koskaan tulee olemaankaan. Näyttää nuorelta mut kuten sanoin, täyttää ihan just 30 ja alotti uransa lähes 10 vuotta sitten, kyllä sen ois pitäny se prime jo saavuttaa

Aika helposti meni Silva zombie modiin ekassa erässä parin osuman jälkeen eikä palautunut enää ollenkaan. Toisaalta brown ei antanut mahdollissuuttakaan palautua:rolleyes:

Niin taisihan toi Brown itse sanoa, että kukaan sen aikaisemmista vastustajista ei ole kestänyt noin paljon osumaa. Mutta tietty pakkiksen kamppailuosion vänkääjät tietää, että Silva on kannu, Overeem on tyynykäsi ja mitä näitä muita viime aikojen aivopieruja olikaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä lähtien iskujen kestävyys on ollu hyvän ottelijan merkki? Se mikä on kannun määritelmä, onko se top5, top10 vai top20 ulkopuolinen ottelija on kokonaan toinen väittely mut onhan Silva kannu verrattuna odotuksiin ja hypeen minkä se on saanu taaksensa. Jos oot jotenki eri mieltä niin kerros mitä se sit on saavuttanu ansaitseen jotain muuta ku kannu statuksen?

Niin taisihan toi Brown itse sanoa, että kukaan sen aikaisemmista vastustajista ei ole kestänyt noin paljon osumaa. Mutta tietty pakkiksen kamppailuosion vänkääjät tietää, että Silva on kannu, Overeem on tyynykäsi ja mitä näitä muita viime aikojen aivopieruja olikaan.

Ei se niitä kestänykkään, pihalla oli ku lumiukko :D mitä oon lukenu tätä foorumia nii sä sinne vänkääjien kerhoon kuulut

Minulla ja Brownilla on hieno suhde; minä veikkaan Brownia vastaan (nyt pakkiksen MMA-grandprix) ja Matt toimittaa viihdyttävän turpasaunan. Kuvailin Mein-matsin jälkeen Brownin ottelutyyliä virkkeellä "jäbä joi mun bissen kun kävin vessassa, nyt tulee turpaan" ja pysyn edelleen kannassani.

Huikea ukko, täyttä väkivaltaa.

Mistä lähtien iskujen kestävyys on ollu hyvän ottelijan merkki? Se mikä on kannun määritelmä, onko se top5, top10 vai top20 ulkopuolinen ottelija on kokonaan toinen väittely mut onhan Silva kannu verrattuna odotuksiin ja hypeen minkä se on saanu taaksensa. Jos oot jotenki eri mieltä niin kerros mitä se sit on saavuttanu ansaitseen jotain muuta ku kannu statuksen?

http://static.marmalauta/files/ca/orig/136699948658951/jumalauta%20ei%20helvetti.jpg

Miten se on jumalauta mahollista et samat kaverit käy eventistä toiseen samat vänkäämiset samoilla argumenteilla, ottelijat vain vaihtuvat.
1 tappio -> kannu
1 tyrmäystappio -> lasileuka
1 pisteille menevä matsi -> tyynykäsi
Keep it going!

zwZbCvK.gif

http://static.marmalauta/files/ca/orig/136699948658951/jumalauta%20ei%20helvetti.jpg

:D

Ei noista nimityksistä tarvitse mieltänsä pahottaa, lasileuka, kannu yms voi tarkottaa ihan eri asiaa jollekkin toiselle kun esmes sulle. Mä ymmärrän et veri kiertää ku kuulet puhuttavan lasileukana jos otat asian niin että lasileuka on kaveri joka putoo vastatuulestakin kun taas sen kirjoittaja voi tarkottaa että iskunkestävyys on heikolla pohjalla ja vähänkin kovempi osuma niin omassa päässä heiluu.

Sama ton kannu casen kanssa, sun mielestä se voi olla et tiksin aseman spurgut on niitä kannuja, joku toinen voi tarkottaa sillä jotain muuta, ylihypetettyä, odotuksiinsa nähden heikko, huono nykyisellä tasolla yms. Ei noita kannata ottaa kirjaimellisesti, monille noi on ehkä vähän kärjistäviä lyhenteitä/nimityksiä. Kukaan ei jaksa alkaa kirjottamaan 2 sivun esseetä " Painoluokkaansa ja vastuksien iskuvoimaan nähden keskivertoa hivenen heikompi iskun kestävyys blaablaalbaa".

Jos vaikka keksitään uudet nimikkeet. Lasileuka ja perään arvosana niin mielensäpahoittajat ei revi peli housujaan esim "lasileuka 5-" nyt on aika heikkoa, tippuu jabista "lasileuka 8+" nyt ollaan jo lasileukojen paremmalla puoliskolla, kova osuma edelleen tiputtaa mutta pystyy iskujen vaihtoon lähietäisyydeltä jos leuka pidetään rinnassa kiinni" jne. "kannu 7+" on top15 tuntumassa mutta häviää reilulla marginaalilla kun vastaan tulee top15 alkupään/top10 loppupään ottelija"

Loppuun vielä tarkennukseksi pistäisin Silvan about just tohon kannu 7 1/2 paikkeille. Vakuuttavia voittoja niin sen kannu arvosana nousee ja kohta se voi päästä jo seuraavalle listalle ;)

Kyllä Matt Brown on melkoinen soturi, ja onneksi taisi kilahtaa tuplabonus kirstuun. Kyllä tuollaisella suorituksella pitäisi tulla jo kivitalon verran massia, sen verran sitä pomot peräänkuuluttaa. Ja hyvä että tuli!

:D

Ei noista nimityksistä tarvitse mieltänsä pahottaa, lasileuka, kannu yms voi tarkottaa ihan eri asiaa jollekkin toiselle kun esmes sulle. Mä ymmärrän et veri kiertää ku kuulet puhuttavan lasileukana jos otat asian niin että lasileuka on kaveri joka putoo vastatuulestakin kun taas sen kirjoittaja voi tarkottaa että iskunkestävyys on heikolla pohjalla ja vähänkin kovempi osuma niin omassa päässä heiluu.

Sama ton kannu casen kanssa, sun mielestä se voi olla et tiksin aseman spurgut on niitä kannuja, joku toinen voi tarkottaa sillä jotain muuta, ylihypetettyä, odotuksiinsa nähden heikko, huono nykyisellä tasolla yms. Ei noita kannata ottaa kirjaimellisesti, monille noi on ehkä vähän kärjistäviä lyhenteitä/nimityksiä. Kukaan ei jaksa alkaa kirjottamaan 2 sivun esseetä " Painoluokkaansa ja vastuksien iskuvoimaan nähden keskivertoa hivenen heikompi iskun kestävyys blaablaalbaa".

Jos vaikka keksitään uudet nimikkeet. Lasileuka ja perään arvosana niin mielensäpahoittajat ei revi peli housujaan esim "lasileuka 5-" nyt on aika heikkoa, tippuu jabista "lasileuka 8+" nyt ollaan jo lasileukojen paremmalla puoliskolla, kova osuma edelleen tiputtaa mutta pystyy iskujen vaihtoon lähietäisyydeltä jos leuka pidetään rinnassa kiinni" jne. "kannu 7+" on top15 tuntumassa mutta häviää reilulla marginaalilla kun vastaan tulee top15 alkupään/top10 loppupään ottelija"

Loppuun vielä tarkennukseksi pistäisin Silvan about just tohon kannu 7 1/2 paikkeille. Vakuuttavia voittoja niin sen kannu arvosana nousee ja kohta se voi päästä jo seuraavalle listalle ;)

Kait se mikä noissa ärsyttää on se tietynlainen täydellinen kunnioituksen puute. Maailman kovatasoisimmassa vapaaotteluorganisaatiossa työkseen ottelevista ukoista todella harva on oikeasti kannu.
Itse näkisin sen näin, että kuinka moni näistä dissaajista ihan oikeasti sanoisi vaikka Overeemille kasvotusten, että kyllä sä oot sellanen lasileukatyynykäsikannu ettei toista ookkaan. Tässä ei ole nyt edes kyse mistään "mee ite koittamaan" -jutusta vaan ihan puhtaasti toisen kunnioittamisesta /epäkunnioituksesta. Hespect sanois brassit ja niille etenkin jos menis noita asioita sanomaan kasvotusten, niin pääsis hyvin nopeasti itse todistamaan, että minkäslainen kannu se ukko onkaan....ja näin sen pitääkin mennä. "Kunnioitat mua tai opit kunnioittamaan".

Pakkiksen kriteereillähän esimerkiksi joku Anton Kuivanenhan on ihan totaalinen kannu kun hävisikin kannuille ja putosi organisaatiosta, mutta en nyt itse ainakaan Antonia varsinaisesti kannuna pidä vaikka vielä ei menestystä isoissa kehissä tullutkaan.
Kait tää on kamppailu-urheilussa ja jostain syystä etenkin vapaaottelussa joku oma juttunsa, että jos et oo paras, etkä ees toisiks paras, ni oot kannu. Ei esim. futiksessa yleensä haukuta vaikka Wayne Rooneyta ihan paskaks futariks, ku ei oo ees Messin ja Ronaldon tasonen.

Kritisoiminen ja arvostelu on ihan eri asia, kuin täydellinen dissaaminen, vaikkakin välillä se on selvästi tarkoitettu vain toisten nettininjojen provoamiseen.

Mutta se siitä. Brown on ihan huikee Äijä ja Palelein alle ei ois kiva joutua, aika napakasti tulee gnp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom