UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jotka tota unibetin streamia haluu kattoo niin https://fi.unibet.com/betting#/lobby/live ja sinne vasemmalla ilmestyy event ja siitä painat ja pääset kattoon streamia. Pelitilillä pitää olla se 1snt vähintään

Siis voisko joku kivasti nyt kertoo, et kai mä näen myös noi PRELIT sieltä kunt tuli unibetin liityttyä?

Ja tuolla sivuilla on ihna helvetisti tavaraa, eikä siellä kyllä vielä mitään näy?!? Tasan yhektätoista sitten ku alkaa early prelims?

Siis voisko joku kivasti nyt kertoo, et kai mä näen myös noi PRELIT sieltä kunt tuli unibetin liityttyä?

Ja tuolla sivuilla on ihna helvetisti tavaraa, eikä siellä kyllä vielä mitään näy?!? Tasan yhektätoista sitten ku alkaa early prelims?

Kaikki pitäs näkyä. Just selvitän tota online chatista.

Joku kuuma kinkku siellä vastailee...

No nyt löyty TV-osio, ja ainaki futista pystyn kattomaan joka pyörii. Mut siis EI KAI SE NYT VITTU OLE TOI POSTIMERKIN KOKONEN LÄHETYS?!?!?! Joka helvetin warestreamikin on ollu aina isompi. Ei auta vaika painaa koko ruudun kokoseks. "Koko ruudun".

Saa isommaksi jos laittaa CTRL pohjaan ja plussaa painaa, tai hiiren rullalla ylöspäin. ;) Auttaa viel, jos painaa F11, sen pitäs piilottaa osoterivit ynnämuut palkit, niin voi laittaa koko näytön kokoiseksi. NÄIN ainakin CHROMESSA.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla ei avaa edes sitä postimerkkiä. Korista kyllä näyttäis, mutta kun yritän siitä ufc alta tvtä painaa ni ilmoittaa että ei voida yhdistää jne.

Näyttäs olevan permannolla se kymmenen ihmistä paikalla. Tuoltahan saattaa tuurilla nähdä viidesosan matsista näin alussa.

Ja jos ei ole mtv3 total pakettia, niin sen katseluoikeuden saa Katsomosta ostettua 10e vuorokaudeksi. Jos pääkortti kihelmöi tarpeeksi, niin ei ole liian suolainen hinta imo.

Suositut

Back
Ylös Bottom