- Ikä
- 40
No shit? Mietitkö nyt vähän nurin? Sitähän mä tässä just että noi aikataulut aiemmin tässä ketjussa tuntuu olevan brittiaikaa.Briteissä aika on tunnin jäljessä, ei edellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No shit? Mietitkö nyt vähän nurin? Sitähän mä tässä just että noi aikataulut aiemmin tässä ketjussa tuntuu olevan brittiaikaa.Briteissä aika on tunnin jäljessä, ei edellä.
No shit? Mietitkö nyt vähän nurin? Sitähän mä tässä just että noi aikataulut aiemmin tässä ketjussa tuntuu olevan brittiaikaa.
Varmasti vielä Conor on yksi quest fightereista mikäli voittaa Siverin. Ei UFC eikä Conor jätä tuollaista tilaisuutta käyttämättä.
Kiva ku lipussa on väärät ajat.Lauantaina itse tapahtuma: ovet auki yleisölle klo 20.00, eka matsi 22.00, main card 02.00, arvioitu päättymisaika 04.00.
Kiva ku lipussa on väärät ajat.
PRKL!
Viikon päästä sitä ollaankin jo keikkuvan laivan kyydissä. Komea viikonloppu tiedossa.
Missäs toi Stokiksen tori oikein sijaitsee? Tietää sitten minne suunnistaa aamuyöstä kun Maku ja Gusse voittaa. :dance2:
Humblen viimeaikaisia kuvia.
ihana ilme, :lol2: Voin jo kuvitella Hooftin kamera toisessa kädessä ja nisu toisessa kädessä, sanoen
"vielä 5 toistoa tai minä syön tämän."
On se pelottavan näköinen, ja vielä pelottavamman rauhallinen ja itsevarma koko ottelusta. menee ihan sekaisin tässä.. ISO ja ammattimainen, tosi urheilullinen ottelu pitkästä aikaa, kun poissuljetaan vaikkapa mestaruusottelut.
Päissään?