UFC Fight Night Stockholm @ Globen 4.10.2014

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kun Yancy Medeiros on tuonut Stocktonista tulijaisina RichardPerez209:n nyrkkeilyopit Hawaiin Gracie Technics Gymille, ja välittänyt taidot Hollowaylle, niin Holloway myllyttää paskat pihalle Corassanista! Merkkaa mun sanat!

Mätisäkki :) Hyvältähän tuo näytti ennen tuota osumaa, että eiköhän tuo vielä tule takas.
Samaa mieltä. Olin kyllä vahvasti Niklaksen puolella, ja roikuin ainakin toisella kädellä hypejunan perässä, mutta juuri tälläisissä hetkissä piilee vapaaottelun hienous. Vähän vastaavista tilanteista viime vuosilta nousee mieleen ainakin Eduardo Dantasin tyrmäystappio Tyson Namille.

Kaunista :D

Nyt kun Yancy Medeiros on tuonut Stocktonista tulijaisina RichardPerez209:n nyrkkeilyopit Hawaiin Gracie Technics Gymille, ja välittänyt taidot Hollowaylle, niin Holloway myllyttää paskat pihalle Corassanista! Merkkaa mun sanat!

Ja niinhän siinä kävi, häkkiä vasten ja mylly pystöön!

spiknykter-2.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahahaa!! Hollowayllä samallaiset tuuletukset ku Maurilla tuossa kun ollaan voittajaa julistamassa! "Whoooooooh!" ja mellevänä! :haart:

Samaa mieltä. Olin kyllä vahvasti Niklaksen puolella, ja roikuin ainakin toisella kädellä hypejunan perässä, mutta juuri tälläisissä hetkissä piilee vapaaottelun hienous. Vähän vastaavista tilanteista viime vuosilta nousee mieleen ainakin Eduardo Dantasin tyrmäystappio Tyson Namille.

Se Niklaksen etupotkuhan osui, niin kuin taisi osua aikaisempikin, mutta mun mielestä se veti sen väärältä etäisyydeltä. Potkuun ei tullut tarpeeksi voimaa ja Wilkinson oli jo tarpeeksi lähellä kontratakseen sillä overhandilla. No, toivotaan että Bäkcström tulee vahvempana takasin.

Corassani saikin turpaan just niin kuin ajattelin.

en voi sille mitään et nousee vähän hymy huuleen et ruotsalaiset hävis kaikki main cardin 3 matsii ekassa erässä KO/TKOlla :DD

Tuomari olisi saanut tulla väliin vähän ripeämmin, Corassani näytti olevan pihalla jo siitä iskusta mistä kaatui maahan ja sen jälkeen 7 kertaa sai Max tällätä vapaasti.

Tuomari olisi saanut tulla väliin vähän ripeämmin, Corassani näytti olevan pihalla jo siitä iskusta mistä kaatui maahan ja sen jälkeen 7 kertaa sai Max tällätä vapaasti.

Oon samaa mieltä että olis edes pari iskua aikaisemmin saanu tulla väliin, oli jo pystyssä melko pihalla että ei varmaan tullu yllätyksenä että ei ollut enää nousemassa.

Mitä siel tapahtuu :S oiskohan ruotsinpojilla ollu vähä ylilatautumista. Gunni on kyl sen verran jäätävä et luotetaan et sielt tulee voitto :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom