Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä. Olin kyllä vahvasti Niklaksen puolella, ja roikuin ainakin toisella kädellä hypejunan perässä, mutta juuri tälläisissä hetkissä piilee vapaaottelun hienous. Vähän vastaavista tilanteista viime vuosilta nousee mieleen ainakin Eduardo Dantasin tyrmäystappio Tyson Namille.Mätisäkki Hyvältähän tuo näytti ennen tuota osumaa, että eiköhän tuo vielä tule takas.
Nyt kun Yancy Medeiros on tuonut Stocktonista tulijaisina RichardPerez209:n nyrkkeilyopit Hawaiin Gracie Technics Gymille, ja välittänyt taidot Hollowaylle, niin Holloway myllyttää paskat pihalle Corassanista! Merkkaa mun sanat!
Samaa mieltä. Olin kyllä vahvasti Niklaksen puolella, ja roikuin ainakin toisella kädellä hypejunan perässä, mutta juuri tälläisissä hetkissä piilee vapaaottelun hienous. Vähän vastaavista tilanteista viime vuosilta nousee mieleen ainakin Eduardo Dantasin tyrmäystappio Tyson Namille.
Tuomari olisi saanut tulla väliin vähän ripeämmin, Corassani näytti olevan pihalla jo siitä iskusta mistä kaatui maahan ja sen jälkeen 7 kertaa sai Max tällätä vapaasti.
Tuomari olisi saanut tulla väliin vähän ripeämmin, Corassani näytti olevan pihalla jo siitä iskusta mistä kaatui maahan ja sen jälkeen 7 kertaa sai Max tällätä vapaasti.