UFC Fight Night Stockholm @ Globen 4.10.2014

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipa Latifikin vaisu, liekö vaikuttanut jotenkin negatiivisesti, kun näki hetkeä aiemmin Niklaksen kylmänä. Ilir ja Niklas ovat käsittääkseni tosi läheisiä kavereita.

Äh. väliäkö kansalaisuudella. ""War only in the ring, peace on earth."

Sudo-Genki-Hero4-8.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän Holloway stailaa Corassanin unten maille. Oli muutenkin kusipäinen jätkä TUF:ssa :D

Olipa Latifikin vaisu, liekö vaikuttanut jotenkin negatiivisesti, kun näki hetkeä aiemmin Niklaksen kylmänä. Ilir ja Niklas ovat käsittääkseni tosi läheisiä kavereita.

Testit koventuneet niin joutunut rajoittaan teston ja hgh käyttöä. Ei tuollasesta pumpatusta siasta ole mihinkään, kun vastassa on tarkka iskijä.

Niklaksella oli stondis punnituksessa, saas nähdä läpäiseekö testejä...

Se olisi masentava loppu viikinkisaagalle. Edes muhamettilaiset vahvistukset eivät tuoneet toivottua tulosta sarvikypärille.

Ennalta toivoin että kunhan Niklas voittaa niin muut Hurrit saa mun puolesta hakata vaikka lattiasta läpi. Helvetin hypekoneisto, mätisäkkejä kauppaavat a-luokan kaviaarina.

Fight Sportin twitteristä:

"Illan hauis. Wilkinson tyrmäsi Bäckströmin ja hiljaisuuden tullen huusi yleisöön: "Brought me here to lose did you? I don't think so."

epic! :D

Kärjistin asiaa ja tahallaan sanoin noin, tiesin et bulldog chokenki voi tehdä ihan hyvin, toivoin Niklakselle voittoa.

Jees, mutta onhan se normaalia että hyvä positio kannattaa olla ennen lopetusyritystä. Jotkun ihmiset vaan saa kaivettua kuristuksia helpommin, esim. raajojensa takia.

Ennalta toivoin että kunhan Niklas voittaa niin muut Hurrit saa mun puolesta hakata vaikka lattiasta läpi. Helvetin hypekoneisto, mätisäkkejä kauppaavat a-luokan kaviaarina.

Juu, kyllä mun sielua hieman ravitsee vahingonilo. Sen verran haasteellisia sukuyhteyksiä tuonne länsinaapuriin, että ei itketä nähdä ruottalaisia kontillaan muuallakin kuin matsin jälkeen pukuhuoneessa. Gunnaria kyllä hejaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom