UFC Fight Night: Machida vs. Anders (3.2.2018)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuomari oli täysin pihalla Cachoeiran & Shevchenkon kohtaamisessa. Ottelu olisi pitänyt lopettaa viimeistään ensimmäisen erän jälkeen, koska se muistutti pikemminkin pahoinpitelyä kuin vapaaottelumatsia. Tuomarin tehtävänä on suojella ottelijaa eikä ole kenenkään eduksi että Cachoeiran naamasta tehdään noin rumaa jälkeä. Toivottavasti ei jäänyt mitään pysyvää vahinkoa.

Vahvasti samaa mieltä. Tuomari ei reagoinut edes ekaan taputukseen, vaikkei se nyt kovin näkyvä ollutkaan, mut mm. sitä varten ne tuolla on, et keskeyttävät oikeaan aikaan. Toivottavasti saa ihan kunnon palautteen huonosta duunipäivästä...

Valentina on tällä hetkellä mielestäni ylivoimaisesti taitotasoltaan paras naisvapaaottelija mitä on ikinä nähty. Heikkouksia ei ole juuri ollenkaan, ellei tyrmäysvoiman puutetta halua laskea sellaiseksi.

Shevchenkon matsi oli ottelijaparin valinnalla pilattu turha turpasauna. Tuomari ei reagoinut ekaan taputukseen, mutta muuten matsi oli vähän hankala keskeyttää kun brassi pääsi aina krusifiksistakin livahtamaan. Olin aikasen tyytyväinen kun Valentina nappasi kuristusotteen, koska tuollaista pieksentää en halua nähdä. Mä maksan nähdäkseni kamppailu-urheilua, en yksipuolista pahoinpitelyä.

Machida toi mulle hieman hynää, mutta ei tota kivin suureksi sulaksi omaan vedonlyöjän hattuun voi ottaa. Arvelin jenkin tehneen tarpeeksi voiton eteen vaikka lukumääräisesti Lyoto taisi saada enemmän osumia sisään. Illalla otetaan pari kulausta poreilevaa keltaista juomaa voiton kunniaksi, mulle olutta ja Lyotolle, no, kyllä te tiedätte.

Machida toi mulle hieman hynää, mutta ei tota kivin suureksi sulaksi omaan vedonlyöjän hattuun voi ottaa. Arvelin jenkin tehneen tarpeeksi voiton eteen vaikka lukumääräisesti Lyoto taisi saada enemmän osumia sisään. Illalla otetaan pari kulausta poreilevaa keltaista juomaa voiton kunniaksi, mulle olutta ja Lyotolle, no, kyllä te tiedätte.

Olin kans pakko tarttua Machidan decision voittoon kertoimella 8. Machidaa ei kuitenkaa helpolla voiteta pisteillä.

veto.jpg

Itellä kaatu neljän matsin lappu ja 50e muuttaminen 600euroksi Shevchenkon matsiin kun tuomari ei tajunnut keskeyttää matsia Tko:na vaan antoi jatkaa pahoinpitelyä. Perus touhua, klassinen yhden päähän.
Shevchenko on kyllä kova siitä ei pääse mihinkään. Olisi todennäköisesti tyrmännyt nopeasti pystyssä ellei olisi lähtenyt mattoon.

Valentinan vastustaja oli kyllä aivan paska, mitään toisaalta pois ottamatta Shevchenkolta. Todella tekninen ja kova ottelija ja tulee olemaan mestari UFC:ssa.

UFC:lla oli vaikeuksia löytää Valentinalle vastustajaa. Vastustaja oli paras, joka uskalsi laittaa nimen paperiin. Nurkkaus/ottelija olisivat voineet myös lopettaa ottelun, mutta ilmeisesti menohaluja oli vielä, kun kongi kumahti toisen erän merkiksi.

Kerrankin Dana setä valittaa asiasta, oli aika ruma hakkaaminen. Kävi just niinku pelkäsinkin, kovaleukainen ja sitkeä, mutta huomattavasti heikompitasoinen vastustaja plus vielä surkea tuomarointi, niin tämmöstä... 230-3, huh-huh.

Danan ei varmaan olisi alkuunkaan pitänyt näyttää vihreää valoa noin epätasaiselle otteluparille.
Ei aina voi pistää kaikkea Danan syyksi. Valentinalle ei ole helppoa löytää vastustajia ja brassimimmi taustajoukkoineen halusi ottaa matsin. Ihan vastaavia tasoeroja näkee melkein joka kortilla, mutta yleensä joko kulma tai häkkituomari ovat ajan tasalla ja pistävät homman ajoissa kesken. Idiootti-Mario mokailee jatkuvalla syötöllä, mutta silti hommia riittää vuodesta toiseen. Brassin kulma olisi voinut hyvin keskeyttää matsin moneen otteeseen, mutta jos ei tajua niin ei tajua.

Isot valot, co-main ja kotiyleisön edessä. Liian vaikee paikka kulmallekin.
Ei ego saa mennä oman ottelijan turvallisuuden edelle, vaikka olisi millainen paikka. Brassi sai ihan jatkuvalla syötöllä osumaa tyyliin 200-0. Kulmamiehet olivat täysin epäpäteviä, eikä sitä voi puolustella mitenkään.

Liikaa tasoeroa, brassimuijan pysty oli harrastajatasoa. Ihan väärässä paikassa vaik luonnetta oli.
Emmä tuomaria syyttelis, ne lyönnit oli kevyitä siinä tokassa erässä. Enemmän vituttaa liian aikainen keskeytykset.
Ja kuten sanottu ni kulmasta ois voitu heittää pyyhe.

Ei ego saa mennä oman ottelijan turvallisuuden edelle, vaikka olisi millainen paikka. Brassi sai ihan jatkuvalla syötöllä osumaa tyyliin 200-0. Kulmamiehet olivat täysin epäpäteviä, eikä sitä voi puolustella mitenkään.

Juu näin on, mutta onhan ne päästäny sitten liian huonon ottelijan lisäksi liian huonon kulman noihin kinkereihin....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom