Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tosiaan luulen että Makun seuraava matsi on kova vastus ja main card. Tuosta sitten jos irtoaa yhtä vakuuttava voitto, niin Makwan on melkeinpä Conorin perässä #2 Euroopan UFC tähti. On siel toki Gusse, mutta nyt viimeeks meni kuten meni.Kai tässä haluttiin vielä testailla ettei Makun eka matsi ollut tuuria. Jos Anttoniin ja Tomppaan ruvetaan vertailemaan niin kannattaa muistaa että Maku ei ole yhtä menestynyt ennen ufc uraa kuin nuo kaksi.
En edes osannut ajatella. :D Mietin jo että karmee aika odottaa seuraavaa matsia, mutta Makun post fight on jo timanttia. :D Siellä Performance of the Night aivan varma, ja Makulla hymy melkosen herkässä. :DHiukan jo odottaa post fight pressiä
Joku bonus tulee taas melko varmasti kylläEn edes osannut ajatella. :D Mietin jo että karmee aika odottaa seuraavaa matsia, mutta Makun post fight on jo timanttia. :D Siellä Performance of the Night aivan varma, ja Makulla hymy melkosen herkässä. :D
Nyt kun Dennis hävis, ni ehkä siitä Makulle vastus?Jotenkin tosiaan luulen että Makun seuraava matsi on kova vastus ja main card. Tuosta sitten jos irtoaa yhtä vakuuttava voitto, niin Makwan on melkeinpä Conorin perässä #2 Euroopan UFC tähti. On siel toki Gusse, mutta nyt viimeeks meni kuten meni.
Ehkä liiottelen jo, mutta tuntuu tosiaan että Makusta leivotaan Euroopan vetonaulaa. Siinä nimi joka tuo UFC:n Suomeen? Sitten kun Suomeen tullaan on pakko signaa lisää kotimaisia nimiä, eli Tipi ja joku muu UFC?
Maku sopivasti joka ikisessä välissä maininnut Siverin. :D Kattoo noita UFC videoita niin joko suoraan Siverille kuittia tai ohimennen joku läppä. :DNyt kun Dennis hävis, ni ehkä siitä Makulle vastus?
Siver on sitten ihan eri levelin ukkoja näihin aikasempiin verrattuna, mä oon aina tykänny sen tavasta otella. Täysillä päälle.Maku sopivasti joka ikisessä välissä maininnut Siverin. :D Kattoo noita UFC videoita niin joko suoraan Siverille kuittia tai ohimennen joku läppä. :D
Siinä olis kyllä matsi, ja Makulle hyvä kun Siver kuitenkin otti just Conoria vastaan. Siveristä vakuuttava voitto niin Maku on melkosen kuumaa tavaraa.