UFC Fight Night: Holloway vs. Rodríguez (La 13.11.2021 UFC Apex, Las Vegas)

TML

Works for me.
VIP
Liittynyt
3.12.2006
Viestejä
22 716
Ikä
39
Takaisin peruskorttien pariin Apexissa.

Ihan ok aikaan tämä, prelims 20:00 ja main 23:00.

1636353544693.png


Main card (ESPN+)

FeatherweightMax Hollowayvs.Yair Rodríguez
HeavyweightBen Rothwellvs.Marcos Rogério de Lima
Women's FeatherweightFelicia Spencervs.Leah Letson
BantamweightSong Yadongvs.Julio Arce

Preliminary card (ESPN+)

LightweightThiago Moisésvs.Joel Álvarez
Women's FlyweightCynthia Calvillovs.Andrea Lee
WelterweightMiguel Baezavs.Khaos Williams
FeatherweightSean Woodsonvs.Collin Anglin
Women's FlyweightCortney Caseyvs.Liana Jojua
LightweightMarc Diakiesevs.Rafael Alves
Light HeavyweightKennedy Nzechukwuvs.Da Un Jung

Vissiin jonkun verran lisää matseja tähän tulee.


 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi matsi lisätty mainille:

Middleweight Roman Dolidze vs. Kyle Daukaus

Toivottavasti Daukaus pystyy välttämään Dolidzen voiton by väkisinmakuu. Dolidzella on tavallaan eväät ja tyyli olla jonkinlainen köyhän miehen Yoel Romero, mutta homma ei oikein vielä täysin kanna hedelmää ja ensimmäistä UFC voittoa lukuunottamatta matsit ovat olleet lopputuloksesta riippumatta aivan helvetin unettavaa katseltavaa suurimmalta osin. Olin Dolidzesta tuon ensimmäisen ottelunsa jälkeen aivan fiiliksissä, tämä tunne onkin sitten laskenut aika pahasti tähän päivään mennessä.

Edit. En tiedä onko tuo Rothwell vs De Lima tässä oikeasti co main, mutta jos on niin UFC on kyllä totaalisesti heittänyt pyyhkeen kehään sen suhteen että mitä näille täytekorteille laitetaan esillepanoksi.
 
Max Holloway on kyllä erittäin mukavan oloinen sälli. Mutta ennen kaikkea erittäin viihdyttävä ottelija. Lukeutuu kyllä omiin suosikkeihin
 
Max Holloway on kyllä erittäin mukavan oloinen sälli. Mutta ennen kaikkea erittäin viihdyttävä ottelija. Lukeutuu kyllä omiin suosikkeihin
Haastattelut olisi miellyttävämpää kuultavaa jos saisi kaikesta selvänkin mitä kaveri laukoo, ja minä olen ollut töissäkin Englannissa. 😄
 
Mut et hawailla 🤣
En, mutta olen käynyt vajaan tunnin mittaisen puhelinkeskustelun vanhan cockney-aksentilla puhuvan miehen kanssa siitä, miten hänen mielestään Kekkonen pelasti koko länsimaat kylmän sodan aikana ja että hänestä pitäisi opettaa kouluissa lännen sankarina taistelussa pahaa kommunismia vastaan. 😄

Myönnettäköön että kertaakaan keskustelussa ei mainittu että "If you want to be the best, you've got the beat the best, and the best is 'Blessed".
 
Jos nyt jotain sanoisi pääottelustakin. Ei tuossa tosin oikein muuta voi sanoa kuin että Max on Yairille varmaan huonoin mahdollinen vastustaja tyylillisesti. Tietty tätä Max on monelle, mutta vaikea kuvitella Yairin pysyvän kelkassa mukana mikäli ei saa matsia poikki parin ensimmäisen erän aikana. Holloway by dec tai ko/tko myöhemmissä erissä on ainoa mitä tästä oikein uskaltaa odottaa. Vedonlyönnin kannaltahan noille ei mitään kovin kummoista kerrointa saa. Vaikka lopputulos vaikuttaa vääjäämättömältä niin passaan kyllä näin pienet kertoimet itse.

Edit. Jos Yairin suoritukset ovat unohtuneet niin kannattaa käydä katsomassa miehen kirjaimellisesti viimeisellä sekunnilla tehty aivan mielipuolinen tyrmäys Chan Sung Jungista. Tuolla pitäisi jo päästä johonkin Hall of Fameen.
 
Viimeksi muokattu:
Jos nyt jotain sanoisi pääottelustakin. Ei tuossa tosin oikein muuta voi sanoa kuin että Max on Yairille varmaan huonoin mahdollinen vastustaja tyylillisesti. Tietty tätä Max on monelle, mutta vaikea kuvitella Yairin pysyvän kelkassa mukana mikäli ei saa matsia poikki parin ensimmäisen erän aikana. Holloway by dec tai ko/tko myöhemmissä erissä on ainoa mitä tästä oikein uskaltaa odottaa. Vedonlyönnin kannaltahan noille ei mitään kovin kummoista kerrointa saa. Vaikka lopputulos vaikuttaa vääjäämättömältä niin passaan kyllä näin pienet kertoimet itse.

Edit. Jos Yairin suoritukset ovat unohtuneet niin kannattaa käydä katsomassa miehen kirjaimellisesti viimeisellä sekunnilla tehty aivan mielipuolinen tyrmäys Chan Sung Jungista. Tuolla pitäisi jo päästä johonkin Hall of Fameen.
Itse pidän 4,9 ylikertoimena Yairin voitosta.
 
Ei kaikki isot kertoimet ole ylikertoimia. Holloway tulee voittamaan tämän 100-0.
Mikä tämä 100-0 on? Kaikki erät 10-8? Tyrmäys 1.erässä? Hollowayn matsit menee yleensä täyteen aikaan tai lähes.
Yairilla ollut aikaa 2 v treenata, ehkäpä tulee uutta ominaisuutta
Toivon hyvää matsia ja vapaaotteluyllätystä. En uskp että matchmaking on niin psskaa että "100-0".
 
Mikä tämä 100-0 on? Kaikki erät 10-8? Tyrmäys 1.erässä? Hollowayn matsit menee yleensä täyteen aikaan tai lähes.
Yairilla ollut aikaa 2 v treenata, ehkäpä tulee uutta ominaisuutta
Toivon hyvää matsia ja vapaaotteluyllätystä. En uskp että matchmaking on niin psskaa että "100-0".
Yair otteli melkein 5 erää Chan Sung Jungin kanssa paljon hitaammalla tempolla kuin mihin Max pakottaa ottelun, ja oli aivan viimeisillä voimillaan matsin lopussa. Aika vaikea on kuvitella että olisi cardio kehittynyt niin paljon tässä sen jälkeen että pysyisi Maxin tahdissa.

Pidän siis joten kuten mahdollisena että Yair saattaa saada lopetuksen parin ekan erän aikana, mutta Maxin leuan tuntien en pidä tätäkään kovin todennäköisenä. Sitä mahdollisuutta että Yair pystyisi kaivamaan tästä voiton tuomaripäätöksellä ilman että matsissa tapahtuu jotain todella dramaattista pidän aika lailla nollilla.

Yairin kerroin on iso, mutta taas kerran itse jätän pelaamatta koska en usko sen toteutumiseen, sama syy miksi en lottoa vaikka tietty mahdollisuudet ei ole näissä mitenkään samoilla leveleillä.
 
Joo kyllä Yairilla on aseet tää voittaa. Max ei suostunut kertomaan Arielille mitä viimeksi hajosi kun matsia siirrettiin. Eli siellä voi olla loukkia vieläkin päällä. Kyllä ylikerroin on totta ja niitähän me pelataan. Uskon Maxin ylivoimaiseen voittoon, mutta ylikertoimissa ei ole kyse siitä kenen uskot voittavan.
 
Joo kyllä Yairilla on aseet tää voittaa. Max ei suostunut kertomaan Arielille mitä viimeksi hajosi kun matsia siirrettiin. Eli siellä voi olla loukkia vieläkin päällä. Kyllä ylikerroin on totta ja niitähän me pelataan. Uskon Maxin ylivoimaiseen voittoon, mutta ylikertoimissa ei ole kyse siitä kenen uskot voittavan.
Nämähän on ihan yksilökohtaisia juttuja, itse en pelaa mitään kerrointa jos en usko sen toteutumiseen ilman että matsissa tapahtuu jotain ällistyttävää. Tosin minä myös olen ihan paska uhkapelaaja ja voitan melko harvoin joten ei minulta kannata välttämättä mitään vinkkejä ottaa asian suhteen.
 
Ei minultakaan kannata ohjeita ottaa, mutta jos näen vitosen kertoimen ottelijalla, jolle näen edes yhden polun voittoon, betsaan sitä. Usein ei osu, mutta ei sen tarvitse osua kun kerran neljästä, niin on vielä voitolla. Ylikertoimia ei voi katsoa sen mukaan, että tod näk ennakkosuosikki voittaa minunkin mielestä, joten en betsaa. Tottakai se tod näk voittaa. Ei noita kertoimia ihan hatusta heitetä. Sen sijaan katso sen mukaan, että näetkö ison kertoimen ottelijan voittavan todennäköisemmin, kuin mitä kerroin antaa olettaa.
 
Samaa mieltä. On paljon todennäkisempää voittaa lotossa, kuin voittaa betsaamalla Yairille.
Matemaattisesta näkökulmastahan jokaisen ottelun betsaaminen tarjoaa molemmille ottelijoille 50/50 mahdollisuuden, koska ottelun kulkua on mahdoton mallintaa etukäteen. Toki voi laskea jotain matemaattisia malleja aiemmista otteluista, kertoimista sun muista mutta se on eri asia se. Tietenkin Yairin voitto Maxista on oikeasti todennäköisempää kuin voittaa lotossa, mutta esimerkkini oli enemmänkin konseptuaalinen.

Betsaan nyt sitten ihan piruuttani vähän Yairin voitolle kun ajoitte minut siihen, senkin pirulaiset!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom