UFC Fight Night: Cerrone vs. Gaethje (La 14.9.2019 Vancouver, Canada)

Khabib ottelee niin harvoin, että harmi jos gaethje jää sitä odottelemaan. Mä mieluusti näkisin gaethje vs conor matsin samalla kortilla kuin missä khabib vs. ferguson on. Siinä samalla saa sit varamiehet, jos päämatsille sattuu jotain.
Ilmeisesti Gaethje on sanonut ettei halua varamieheksi etenkään Khabibia vastaan, vaan haluaa täyden treenijakson ja suunnitelman Nurmagomedovin kaatamiseen. Mun mielestä se on viisas veto etenkin jos se valmistautuisi matsiin Conorin kanssa. Conor on kuitenkin pikkasen erityylinen matsaaja ku Khabib.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaara noissa odottamisissa on, että fergusonin jälkeen tuleva khabib matsi voi olla vasta ensi syksynä. Nyt jos jää odotteleen niin aktiiviset painaa jonossa ohi ja kasuaalit, jotka ostaa ppv:t ei edes muista gaethjen olemassaoloa. Conor hyppää jonon ohi yhdellä voitolla ja muut kahdella. Gaethjen kannattaa pysyä aktiivisena. Fergusonkin otti matsia välissä.

Toi on kyllä valitettavan totta nykypäivänä. Vielä 5 vuotta sitten mestaritkin otteli sitä kolmea kertaa vuodessa. Gaethje vois ottaa matsia pysyäkseen relevanttina ja Conor on toki iso nimi (tosin Conor ei ansaitsisi Gaethjea). Varamieheksi Khabibia vastaan Justin tuskin lähtee.

Itse uskon, että Khabib ottelee kahdesti ennen Ramadania. Uudenvuoden kortilla ja sitten maaliskuussa ta ihuhtikuun alussa. Toivottavasti Fergusonia ja Gaethjea vastaan, vaikka olisihan se hauskaa nähdä uusinta Coniria vastaan, jos Conor olisi vieläkin huonommassa kunnossa kuin viimeksi. Menisi varmasti 5 erää, ellei tuomari keskeyttäisi tai Conor taputtaisi iskuihin matossa.

Onko muilla ongelmaa viaplayn kanssa ettei pysty kelaamaan iltaa eteenpäin?
Pitäis koko 3tuntia kattoa jos haluis vaik päämatsin nähdä.

Veikkaan etta jos Conor ja Geathje matsaa Conor haviaa. Tosin senkin jalkeen Dana todennakoisesti sanoo etta "Conor vs Khabib makes sense" :david:

Onko muilla ongelmaa viaplayn kanssa ettei pysty kelaamaan iltaa eteenpäin?
Pitäis koko 3tuntia kattoa jos haluis vaik päämatsin nähdä.

Jossain välissä heitti TV:n sovellus toimimasta, just kelaukset ei toimi. Kännykän kautta jos heittää telkkariin, niin kännykällä pystyy kelaan.

Lisäryppy tuossa haastajakuviossa on, että jos ferguson sattuisi voittamaan niin khabib saanee suoraan uusinnan. Toki ferguson lähtee isona altavastaajana matsiin, mutta en näkis mahdottomuutena fergusonin voittoa.

khebabilla ei olisi mitään mahdollisuuksia Justinia vastaan. Cerrone on UFC:n kaikkienaikojen työmies ja tulee varmasti olemaan Hall of Fame:ssa suoraan.
Cerrone voittaa välillä ja saa jatkaa. Puheesra kuulee että kognitiivinen kapasiteetti iskuista johtuen laskenut. Näyttää jäykälle myös. Hall of fameen vaan. Ei enää montaa matsia.
Alvarwz voitti Gaethjen 2017 ja Poirier 2018. Khabibilla saattaa olla sama mahis... Ottelun näkisin kyl mieluusti vaikka Khabib selvä suosikki. Ei noita pommeja kanbata kenenkään ottaa. Gaethje on aika ison näköinen eikä ratakireä.

Khabib ottelee niin harvoin, että harmi jos gaethje jää sitä odottelemaan. Mä mieluusti näkisin gaethje vs conor matsin samalla kortilla kuin missä khabib vs. ferguson on. Siinä samalla saa sit varamiehet, jos päämatsille sattuu jotain.
Gaethe sen sanoi, Irlantiilainen on jo eläköitynyt...
Ois nyt varmaan otellut aiemmin jos ei ois tullut 9 kk bänniä.. Voi olla että jossain on nyt joku 15 vuotias mma treenari joka voittaa Khabibin 3-5"v kuluttua jos mukana vielä. Nykyottelijoista siihen tuskin kykenee edes lucky punchilla.

Viimeksi muokattu:
Kyllä ainakin itse sanoisin, että pystyssä Fergusson voi hyvinkin pöllyttää Khabibia. Fergusson ei varmaan matossakaan ihan jyrän alle ainakaan jää, joten alasvientejä ei kuollakseen täydy pelätä. Voi siis pystyssä otella rohkeasti.

Supermielenkiintoinen matsi tämä olisi joka tapauksessa.
Ferguson voittaa tyrmäyksellä ekassa erässä sanokaa minun sanoneen.

Ferguson voittaa tyrmäyksellä ekassa erässä sanokaa minun sanoneen.

En tiedä ammattiasi mutta voisin aika lailla 100% varmuudella sanoa että et työskentele millekään vedonlyöntifirmalle. Sun ennakkoarviot perustuu ottelijan kansallisuuteen ja pigmenttiin eikä mihinkään muuhun. Ainoa jolloin joku ei voita helposti on kun kaksi jenkkiä ottelee keskenään.

Matseista noin muuten. Luulen että Duffee totesi että löi kaasutankin tyhjäksi ja matsi oli kääntymässä kaverille. Tällöin kannattaa ottaa exit kun sellaista tarjotaan. Duffee tarjoili 95% tankista eikä kaveri pudonnut jaloiltaan. Toki kun silmäasioista on kyse ja selvästi siihen silmään tuli töksy, en sano tuota millään varmuudella.

Pereiralla on varmaan kohtuullisen tyhmä olo tällä hetkellä. Missasi painot, pelleili matsissa kuin voitto olisi varma, hävisi kun cardio petti aaaiiiivan liian nopeasti ja menetti vielä kaikki bonuksensa sekä siivun ottelupalkkiosta. Ehkä kaveri myös kuuluisi oikeasti keskisarjaan. Vastustaja sai tässä nyt hetken parrasvaloissa mutta en kyllä nähnyt kaverin tekemisessä mitään sellaista mikä ennustaisi nousua huipulle.

Teixeiran ja Krylovin matsi ei kyllä varsinaisesti liikuttanut neulaa mihinkään. Teixeira näytti olevansa yhä jotenkuten relevantti ja Krylov ei yhäkään pärjää huippu-ukoille. Glover ei vaan tuosta nuorene eikä mikään title run ole mielestäni enää realistinen, niin paljon on kaveri hidastunut.

En olisi uskonut muutaman ekan matsin perusteella mutta Gaethje on noussut mun kirjoissa Khabibin jälkeen kovimmaksi ottelijaksi LW:ssa. Kaveri on ottanut jostain onkeensa ja alkanut ottelemaan fiksummin sen sijaan että menisi vain huitomaan häkkiin. Sanoi itsekin haastattelussa että koki valaistumisen kun katsoi Romeron ottelemista, koko ajan ei tarvitse olla jalka kaasulla voittaakseen. Olikohan Jimmy Smith joka sanoi myös että UFC:n performance instituutin testeissä Gaethjella oli kovimmat lyönnit koko rosterissa kun suhteututaan painoluokkaan. Strategiaa, malttia, kovat potkut,todella kovat lyönnit ja huippuluokan paini. En tiedä kuka voisi paremmin haastaa Khabibia.

Toki minusta Fergusonilla on tällä hetkellä oikeus haastaa ensimmäisenä enkä pidä hänenkään voittoaan mahdottomana. Khabib vie varmasti Tonyn mattoon mutta Tony yrittänee jotain mitä muut eivät, eli on aggressiivinen myös selällään sen sijaan että käyttäisi kaikki voimansa siihen että koettaa kammeta ylös kerta toisensa jälkeen.

Ferguson vs Gaethje mestaruusmatsi tulee olemaan melkoinen sota.

Mitä sanoisit, onko UFC:n 155-paunaisten rosterissa yhtäkään jenkkiottelijaa joka sun mielestä todennäköisesti häviäisi Khabibille?

Edit. Lisätään tähän että mitä arvelisit että kävisi Packalen vs Khabib matsissa?

Fergusonilla on tosi hyvät kuristukset pakan pohjalta, terävät kyynärpäät ja loppumaton kardio. Erikoinen pysty voi olla ase tai heikkous. Khabib saattaa kolauttaa pahojakin osumia fergusonin päähän pystyssä, jos ferguson lähtee soitellen sotaan.

Khabib on ehdottomasti vedonlyöntisuosikki tuossa matsissa. That said, ferguson on täysin uudenlainen haaste khabibille ja haastaa khabibin ihan eri tavalla kuin aikaisemmat vastustajat. War Tony!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom