UFC Fight Night 75: Barnett vs. Nelson (26.09.2015 / Saitama, Japan)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Barnett oli hyvässä vedossa, mutta niin oli myös Nelson. Nelson on vaan niin saatanan sitkeä pala purtavaksi että ei sitä niin vaan lopeteta. Aika sota oli kyllä ja molemmat sai tehdä täyden päivätyön palkkansa eteen. Ihan hyvä matsi vaikka paljon kaasuttelua molemmilta.

Mousasi vei ekaa erää kyllä vakuuttavasti, mutta on tolla Uriahilla kyllä makeita tekniikoita takataskussa jotka kohdalleen napsahtaessa pistää kenet tahansa nippuun. Ei tosta voi hirveesti kyllä Mousasinkaan osakkeita tiputtaa, oli matkalla voittoon kunnes napsahti. Noin voi käydä kenelle tahansa. Hall sai nyt se kaipaamansa ison onnitumisen ja nyt kyllä toivois että herra sais sen pääkopan siihen kuntoon että näitä nähtäis lisää.

Mä jo katoin siinä ottelun alussa kun Bufferi kuulutti kaverien nimiä että oliko tää Kikuno se weirdo joka ottaa aina vitusti koppia pää tanassa typerässä karate stancessa ja olihan se joo. Nyt kenkää tolle jos ei haluta että nähdään vainajia UFC-häkissä.

Hall nousi fightmatrixin rankingeissa mousasin eteen kuudenneksi. Ehkä vähän liioiteltu mutta saapahan nähdä miehen nyt kovia jätkiä vastaan.

Mousasi tippui siis vaan Hallin taakse.

Barnett näytti ihan hyvältä, seuraavaksi joku kärkiukko vastaan!

Barnett näytti kyllä yllättävän timmiltä, toivottavasti ei kärähdä... Mä olin yllättynyt miten nättejä ja sulavia kombinaatioita (lyönti, polvi, lyönti jne) Barnett pisteli menemään ja ihan vikkelästi vielä, jalkakin nousi nopeasti!. Kondis kesti, leuka kesti, kyllä tolla esityksellä voidaan laskea äkkiä vanhenevan HW divarin kärkiukkoihin.

Arvelin jo matsin aikana että Nelsonilla käsi varmaan murtunut ja niinhän se oli.

12063769_10153600517517512_7737396400965015915_n.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom