UFC Fight Night 75: Barnett vs. Nelson (26.09.2015 / Saitama, Japan)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moneltahan alkaa main card?

PS. Minua kaivanneille, kuulin että UFC aikoo laittaa otteluissa käytettyjä pöksyjä myyntiin, niin lähdin paiskimaan töitä hullun lailla (15 tuntisia työpäiviä), että saan koottua Romeron pöksyjä varten rahat, nyt uskon et riittää siihen, niin on jäänyt aikaa sen verran, että tulin tänne!

koko threadin alotus viestissä lukee..........................

no enhän mää unohuspäissään sellasta osannu ajatellakkaan et niihän se meni et sinne laitetaan se info! 8-)

mother of god! Barnett hieronu terttuöljyä vatsan alueelle ja jenkkakahvoihin! :pano:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

PS. Minua kaivanneille, kuulin että UFC aikoo laittaa otteluissa käytettyjä pöksyjä myyntiin, niin lähdin paiskimaan töitä hullun lailla (15 tuntisia työpäiviä), että saan koottua Romeron pöksyjä varten rahat, nyt uskon et riittää siihen, niin on jäänyt aikaa sen verran, että tulin tänne!

Rujooo! Kaikki on ollut täällä ihan ikäväpäissään, kun katosit kuin tuhka tuuleen. :(

Rujooo! Kaikki on ollut täällä ihan ikäväpäissään, kun katosit kuin tuhka tuuleen. :(

emot-huh.gif
<3

Ujo, my love <3 oikeesti luulin et olit kuollut :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis täh!? Onko tää nyt yöllä? Olin lukevinani että sunnuntaina.

Kikuno sai maistaa verkkoa naamallaan, mielenkiintonen tuo tyyli, mutta noinhan siinä käy jossain kohtaa väistämättä.

Jos olis pakko antaa jommalle kummalle niin laittaisin myös punahousuisen voittajaksi. Mutta ei toi nyt mikään huutava vääryys tasurinakaan ole.

Tasureita pitäs antaa huomattavasti nykyistä enemmän ennemmin kuin aina heittää kolikolla voittaja 50/50 matsille.
K1 tuttu lisäeräkään ei olisi pahitteeksi niin saataisiin voittaja selville.

Mousasi vie kyllä Hallia matossa kuin märkää rättiä.

NO HUH-HUH! WHAT :D

Nyt tuli AIVAN puskista. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom