UFC FIGHT NIGHT 61: BIGFOOT vs MIR - February 22. 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei voi sanoa hyvällä tahdollakaan, että oli hyvä kortti.
Bigfoot näytti haamulta siitä mitä oli pari vuotta sitten vielä ja Mir kuittasi matsin helposti.
Barboza oli täysin aseeton Johnsonia vastaan ja sen huomasi. En aivan noin helppoa voittoa arvellut tulevan.
Khabilov oli pahin pettymys tältä kortilta mulle.
Alvey oli äijä ja nousi samalla suosikkien listalle kun veti about kolmannella lyönnillään Mutanten levyksi ja pelimiehenä katsoi tuomaria vielä ennen kun lopetti. Miehessä oli sellaista rauhallisuutta joka on häkissä hyvä asia kun sen käyttää oikein. Bonaria tiskiin!

Harvoin haastajat voittavat noin monta matsia yhdellä kortilla, ei nyt tuu mieleen ainakaan yhtään.

Iskujen kestävyyteen vaikuttaa ainakin varmasti se miten paljon niitä on imuroinut ja Silva on imuroinut niitä ihan hitosti. Voihan se olla ettei pää enää vaan kestä koppia, TRT:t ja muut ei asiaan välttämättä vaikuta.

Olisi kyllä hieno nähdä mir pikaisesti kehässä jotta näkisi on tuo lepo tehnyt terää. Jotenkin kiehtoisi uusinta reemiä vastaan.

Näytti Silvan kädet kuihtuneilta, voi olla että oli vain kuvitelmaa mutta tuli mieleen t-rex töpö käsineen.

Todella mielenkiintoista seurata jos enimmät kuurittelut saadaan kuriin miten mahdollisesti toiset pääsee loistamaan.

Siansorkalla (pigfoot) on liian vähän liikettä, noh minkäs teet ku oot tollanen köntti. :/

Kyl sen nyt pitäisi jotenki yrittää parantaa pään liikettä ainakin, jos ei nyt lähe mitään Dom Cruz jalkatyötä jäljitteleen D:

Olisiko siis Bigfootin paras mahis siinä, että hommautuis kunnon nyrkkeilykoutsin pariin? Jotakin pitäs tehä tolle ku on vain paikallaan oleva nyrkkeilysäkki.

Yks parhaita kortteja mitä oon nähnyt.
Olihan toi nyt todella maagista seurata miten ekan matsin jälkeen, kaikissa lopuissa 10 ottelussa tapahtuu ylläri ja altavastaajat voitti, perä toisensa jälkeen kortissa, jossa oli 11 matsia. Todella jännää ja omituista!
Pari nyhjäystä oli, mutta todella mageita loputuksia.
WAR Sam Alvey - 4 punches to win! :D

Yks parhaita kortteja mitä oon nähnyt.
Olihan toi nyt todella maagista seurata miten ekan matsin jälkeen, kaikissa lopuissa 10 ottelussa tapahtuu ylläri ja altavastaajat voitti, perä toisensa jälkeen kortissa, jossa oli 11 matsia. Todella jännää ja omituista!
Pari nyhjäystä oli, mutta todella mageita loputuksia.
WAR Sam Alvey - 4 punches to win! :D

Ennen tartti kuunnella vaan Danan, Roganin & kumppaneiden hehkutusta, mutta nykyään tuntuu että kaikki harrastaa sitä. Vai ootko Danan taskussa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saat 5e jos barboza voittaa:D

56661257.jpg

Helvetin vakuuttava esitys Johnsonilta!

siis nyt täytyy sanoo kyl et oon ihan shokissa tästä eventistä... ittellä osu 11 matsista tasan 2 :D ikinä ollu näin ulapalla.. jos joku veti jossain 11/11 tai edes lähelle kaikki oikein niin todella iso hatun nosto... oli kyllä sellasta underdogien juhlaa et huh huh... itelle ehkä suurin yllätys oli Alcantaran häviö, pidin tätä Alcantara - Saenz matsi ihan naurettavana mismatchinä :D ja niin vaan kaivo Saenzki voiton tästäki...

- - - Updated - - -

vituttaa nää brassi eventit ku kaikille brasseille aina raahattu joku selkee underdog vastaan... täs eventissä ehkä Martins ainoo jonka nään underdogina omassa matsissaan...

hyvin mä vedän :D

Alveyn matsi. :D Mies ei tee mitään johonkin kolmeen minuuttiin, sit vielä imuroi sen hienon pystyupparin ja samantien ukko levyks. Ei voinut kun nauraa.

Nyt vasta katselin koko kortin, kyllä tää ihan viihdyttävä oli. Hyviä matseja ja täynnä yllätyksiä.

Nyt vasta katselin koko kortin, kyllä tää ihan viihdyttävä oli. Hyviä matseja ja täynnä yllätyksiä.

Jälleen kerran osoitus siitä, että myös ennakkoon ei niin nimivahvat kortit voivat myös toimittaa. Michael Johnson oli kyllä kovassa lyönnissä. Otteli juuri niin kuin Barbozaa vastaan tulee otella, eli tila pois ja kova paine päälle. Muutamilla sivustoilla on ehdoteltu Bendoa Johnsonin seuraavaksi vastustajaksi, olen itse kyllä samoilla linjoilla. Sikäli mikäli Bendo vielä haluaa kevytsarjassa otella.

Joo, Johnson otteli hyvin ja uskon että vastaavalla esityksellä voisi hoidella esim Cerronenkin.

Oli kyllä vähän pettymys tämä kortti. Antonio Silva on romahtanut ottelijana aivan täysin. Pari viimeisintä ottelua Arlovskia ja Miriä vastaan ovat olleet luokattoman huonoja suorituksia ja en välittäisi nähdä enää Silvaa häkissä. Rustam Khabilov oli vielä tuotakin isompi pettymys. Khabilov otteli todella passiivisesti ja painitaidot oli kateissa. Olikohan taustalla jotain loukkaantumisia tms. kun Khabilov oli ihan eri ottelija Bendoa vastaan. Ihmetytti myös vähän tuo, miten heikot esitykset Yuri Alcanteralla ja Cesar Mutantella oli. Vaikuttaa siltä, että Mutantesta ei taida tulla sellaista supertähteä, mitä UFC hänestä toivoi. Vähän kyllä tuli mieleen tästä kortista, että tuleekohän tulevaisuudessa enemmänkin näitä yllättävän heikkoja suorituksia ottelijoilta, kun roinaamista testataan tarkemmin ja enemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom