4 viimeisintä ottelua ainakin vedonlyönnillisesti melko yllätyksiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4 viimeisintä ottelua ainakin vedonlyönnillisesti melko yllätyksiä
Hitto. Mulla oli lappu jossa Ponzi, Alvey ja Mir. Kerroin jotain 30 ja tarkoitus pistää muutama kymppi. Perusteluina oli että Strickland tiputti ensimmäistä kertaa ww ja on muutenkin recordiaan huonompi ottelija. Mutante ja Silva ovat otelleet läpikotaisin roinattuina, leuka ei ehkä enää kestä ja molemmilla vastassa tyrmäysvoimainen vastus.
Jätin sitten maksamatta kun piti laittaa rahat pelitille ja en heti löytänyt pankin tunnareita. Sitten unohdin asian iltakiireissä.
Yhtään ei vituttanut aamulla.
Mir näköjään varmistelee asemiaan Cainin jälkeen toisiksi parhaana HWna ikinä. Alkaa olla melkoinen nimilista Mirillä kasassa.Vanhana miehenä vielä jaksaa yllättää vaikken ukosta tykkää niin onhan toi vakuuttavaa.
Joo mullaki oli ja just ku olin laittamas lappuu sisään ni lohikäärme lens ikkunast sisää ja söi mun nettipankki tunnukset. Kyllä vitutti aamulla ;)
Hyvä provo :dance2:
En kyllästy ikinä tohon ku mörkö lyödään tajuttomaksi.. Ei tainnu saada tänään yhtään osumaa kirjattua..
Bigfootilla P4P weakest chin ever !
Saatanan lohikäärmeJoo mullaki oli ja just ku olin laittamas lappuu sisään ni lohikäärme lens ikkunast sisää ja söi mun nettipankki tunnukset. Kyllä vitutti aamulla ;)
Ei sillä mikään rautaleuka ole, mutta enempi ongelmana on se, että Bigfoot on aivan helvetin hidas. Ajattelin, että tästä voi tulla tasainen matsi, kun Mir ei myöskään ole kauhean sähäkkänä tunnettu, mutta nyt oli selvästi tullut rentoutta lyöntipeliin. Bigfoot vaan ei yksinkertaisesti kerkiä mukaan ja HW:ssa ne ns. kevyemmätkin lyönnit ovat tyrmäyslyöntejä, etenkin jos ei kerkiä niihin reagoimaan /näkemään niitä.
Eräs roinarihan kans otti selkään kolmesti noissa pikkulammikoissa, vieläpä aika nimettömiltä ottelijoilta, kuten Ryo Chonan, Daiju Takase ja Luiz Azeredo :dance:Hyvin se pärjäsi vielä UFCn ulkopuolella ja vei siellä monia todella "kovanakin" pidettyjä kavereita kevyesti. UFCssä taso on vähän kovempaa tosin kuin tuolla pikkulammikoissa. Nogueroja, Crocoppia sun muita pidettiin kovana UFCn ulkopuolella, Mir on voittanut ne kaikki. Nogueralta katko käden ja tyrmäs, Crocopin tyrmäsi, ja Bigfootin myös. Ei ole kellään UFCn ulkopuolella olevalla HWlla samanlaista listaa lähellekään.