UFC FIGHT NIGHT 61: BIGFOOT vs MIR - February 22. 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
4 viimeisintä ottelua ainakin vedonlyönnillisesti melko yllätyksiä :)

Hitto. Mulla oli lappu jossa Ponzi, Alvey ja Mir. Kerroin jotain 30 ja tarkoitus pistää muutama kymppi. Perusteluina oli että Strickland tiputti ensimmäistä kertaa ww ja on muutenkin recordiaan huonompi ottelija. Mutante ja Silva ovat otelleet läpikotaisin roinattuina, leuka ei ehkä enää kestä ja molemmilla vastassa tyrmäysvoimainen vastus.

Jätin sitten maksamatta kun piti laittaa rahat pelitille ja en heti löytänyt pankin tunnareita. Sitten unohdin asian iltakiireissä.

Yhtään ei vituttanut aamulla.

Hitto. Mulla oli lappu jossa Ponzi, Alvey ja Mir. Kerroin jotain 30 ja tarkoitus pistää muutama kymppi. Perusteluina oli että Strickland tiputti ensimmäistä kertaa ww ja on muutenkin recordiaan huonompi ottelija. Mutante ja Silva ovat otelleet läpikotaisin roinattuina, leuka ei ehkä enää kestä ja molemmilla vastassa tyrmäysvoimainen vastus.

Jätin sitten maksamatta kun piti laittaa rahat pelitille ja en heti löytänyt pankin tunnareita. Sitten unohdin asian iltakiireissä.

Yhtään ei vituttanut aamulla.

Joo mullaki oli ja just ku olin laittamas lappuu sisään ni lohikäärme lens ikkunast sisää ja söi mun nettipankki tunnukset. Kyllä vitutti aamulla ;)

MURRII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance2: Kaksinkerroin parempi fiilis kun oma lemppariottelija voittaa ja yksi vihan kohteena olevista ottelijoista häviää :)

Mir näköjään varmistelee asemiaan Cainin jälkeen toisiksi parhaana HWna ikinä. Alkaa olla melkoinen nimilista Mirillä kasassa.Vanhana miehenä vielä jaksaa yllättää vaikken ukosta tykkää niin onhan toi vakuuttavaa.

Joo mullaki oli ja just ku olin laittamas lappuu sisään ni lohikäärme lens ikkunast sisää ja söi mun nettipankki tunnukset. Kyllä vitutti aamulla ;)

Eipä näitä netijuttuja ole pakko koskaan uskoa, mutta tämä oli ihan tosi juttu.

Olen jo pitkään miettinyt miten UFC:n tiukentunut dopingkontrolli vaikuttaa tiettyihin ottelijoihin. Veikkaan, että ottelijoille on mennyt viimeaikaisten käryjen vuoksi todella selkeä viesti, että roinaamisen on loputtava. Uskoisin Reebok diilinkin olevan kohta vaarassa.

En kyllästy ikinä tohon ku mörkö lyödään tajuttomaksi.. Ei tainnu saada tänään yhtään osumaa kirjattua..

Bigfootilla P4P weakest chin ever !

Matsi alkaa niin torskan kesto loppuu alle kymmeneen minsaan, siinä kohassa jos oisi pitänyt vetoa lyödä oisin uskonut Bigfootin vievän Mirrin häkkiä vasten ja dirty boxingilla tiputtavan. Kiva ylläri :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
totuus se on.

mlmfqg.jpg

No aika hyvä provo tais olla ku tostaki saitte väittelyn aikaseks... Millon jengi tajuaa olla kommentoimatta noihin Japin Fedor provoihin?

En kyllästy ikinä tohon ku mörkö lyödään tajuttomaksi.. Ei tainnu saada tänään yhtään osumaa kirjattua..

Bigfootilla P4P weakest chin ever !

Ei sillä mikään rautaleuka ole, mutta enempi ongelmana on se, että Bigfoot on aivan helvetin hidas. Ajattelin, että tästä voi tulla tasainen matsi, kun Mir ei myöskään ole kauhean sähäkkänä tunnettu, mutta nyt oli selvästi tullut rentoutta lyöntipeliin. Bigfoot vaan ei yksinkertaisesti kerkiä mukaan ja HW:ssa ne ns. kevyemmätkin lyönnit ovat tyrmäyslyöntejä, etenkin jos ei kerkiä niihin reagoimaan /näkemään niitä.

Ei sillä mikään rautaleuka ole, mutta enempi ongelmana on se, että Bigfoot on aivan helvetin hidas. Ajattelin, että tästä voi tulla tasainen matsi, kun Mir ei myöskään ole kauhean sähäkkänä tunnettu, mutta nyt oli selvästi tullut rentoutta lyöntipeliin. Bigfoot vaan ei yksinkertaisesti kerkiä mukaan ja HW:ssa ne ns. kevyemmätkin lyönnit ovat tyrmäyslyöntejä, etenkin jos ei kerkiä niihin reagoimaan /näkemään niitä.

Hyvin se pärjäsi vielä UFCn ulkopuolella ja vei siellä monia todella "kovanakin" pidettyjä kavereita kevyesti. UFCssä taso on vähän kovempaa tosin kuin tuolla pikkulammikoissa. Nogueroja, Crocoppia sun muita pidettiin kovana UFCn ulkopuolella, Mir on voittanut ne kaikki. Nogueralta katko käden ja tyrmäs, Crocopin tyrmäsi, ja Bigfootin myös. Ei ole kellään UFCn ulkopuolella olevalla HWlla samanlaista listaa lähellekään.

Hyvin se pärjäsi vielä UFCn ulkopuolella ja vei siellä monia todella "kovanakin" pidettyjä kavereita kevyesti. UFCssä taso on vähän kovempaa tosin kuin tuolla pikkulammikoissa. Nogueroja, Crocoppia sun muita pidettiin kovana UFCn ulkopuolella, Mir on voittanut ne kaikki. Nogueralta katko käden ja tyrmäs, Crocopin tyrmäsi, ja Bigfootin myös. Ei ole kellään UFCn ulkopuolella olevalla HWlla samanlaista listaa lähellekään.
Eräs roinarihan kans otti selkään kolmesti noissa pikkulammikoissa, vieläpä aika nimettömiltä ottelijoilta, kuten Ryo Chonan, Daiju Takase ja Luiz Azeredo :dance:

Olkaa nyt oikeasti vaan tarttumatta noihin rölläilyihin, jotkut näkemykset on parempi vaan jättää omaan arvoonsa. Kukaan ei jaksa lukea tätä samaa sontaa joka ketjussa.

Isojalalla ei kyl hyvältä näytä kuviot. Melzerin podcastia kunnellessani ukko selitti just miten Silva oikeasti on niitä ihmisiä jotka tarvitsisi TRT:tä terveyssyistä ja olisi siinä hoidossa mikäli ei olisi ammattiurheilija. Hurjaa kyllä nähdä miten tyyppi joka huitoi Huntin kanssa ikimuistoiset viisi erää tyrmätään about ekalla kunnon lyönnillä jo toista matsia putkeen kun otetaan roinat, tai no tässä tapauksessa voisi puhua pikemminkin lääkkeistä, pois.

K-1 Mir!

Big Footin kannattaisi miettiä siirtymistä ottelemaan johonkin Japaniin että sais jatkaa TRT hoitojaan. Mir näytti joltain Frankie Edgarilta nopeuden puolesta Silvaa vastaan. :D

Bigfoot on aika hyvä esimerkkitapaus niistä joiden leuka tuntuu välillä kestävän melkein mitä vaan ja toisinaan se kompuroi heti ekasta töötistä. Oon tätä aiemminkin kelannu et voisko olla niin että toisilla pää kestää paremmin osumaa kun paikat vähän lämpenee ja kuuppaa vähän herätellään kevyemmillä osumilla. Bigfoot on usein lyöty ulos ekassa erässä ja tääkin Mirin töötti ei näyttäny niin painavalta kuin monet muut osumat mitä se vaikkapa Hunt matsissa napsi ihan ongelmitta.

Ei ole käsittääkseni missään tonsitettu että Trt tai muu roinaus suoraan vaikuttais iskujen kestävyyteen eli sen piikkiin näitä en laittais.

Suositut

Back
Ylös Bottom