UFC Fight Night 49 - Henderson vs. dos Anjos (23.8.2014) ((TOM NIINIMÄKI vs Skelly))

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LaiRoU.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivottavasti nyt tulee jänskä ottelu! Ei haittaa oikeestaa vaikka Bender son voittaa, kunhan vaan ei sit oo "bitch please voitin kaikki erät 10-8" -tyylillä post fight haastattelussa tiukan SD:n slash ryöstön jälkeen.. :|

- - - Updated - - -

ONKO ROYCELLA SYÖPÄ!!??! wtf.. näytti ihan ku ois ollu viikon kemoterapiassa putkeen ja tullu kattoo eventtiä.

Dos Anjosin voitto kyllä loisi herkullisemman tilanteen LW:hen kun ajattelee contendereja, ja kyllä sille voittoa toivon. Mutta jos Bendo voittaa ja on viihdyttävä tänää ja ei saa controversial decision voittoa niin iha jees itelle.

Toki Bendon häviö saisi suuren hymyn naamalleni, varsinki jos tulisi SD:llä tai subilla. PAYBACK TIME BITCH!!! #karma

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nyt tiedän mitä on tapahtunut!!! se TRT henki joka piti vitorin kehoa vallassa, on nyt RDA:lla! :) RDA on nimittäin yhtä pelottava kohta!

Kebabbia vastaan rematchi ois kyllö kova, varsinki jos jompikumpi on champpi 1-2v sisällä. :)

Samaa paskaa kuin anton kuivasen ketjussa jauhoit aikoinaan. Kerro nyt ihmeessä miksi mielestäsi tompan pitäisi lopettaa ammattiura jos tästä tulisi tappio?

Jos yritetään olla painoluokan eliittiä kuten Antonilla oli tarkoitus niin ei sinne päästä mitenkään päin näillä esityksillä. Vauhtia voi yrittää ottaa alemmista sarjoista, mutta onhan se Antonin touhukin jo aika syvältä. Olen tehnyt omat päätelmäni suoritusten perusteella en fanipojan silmien läpi. Taso on vaan liian kova sille ei mahdeta mitään. Olen aiemminkin sanonut että palkkapussin nostaminen on aivan syy tapa jatkaa ottelemista, mutta sitä ei kannata sekoittaa siihen että olisi vielä uskoa kirkkaimmalle huipulle.

Paskaa taikka ei niin kyllä näissä on tottakin jonkin verran. Oletko sitä mieltä että Anton palaa vielä ufcn ja ottaa vyön lwssä taikka että Niinimäki pitää edelleen paikkansa rosterissa ja alottaa rakettimaisen nousun kohti kympin sakkia ?

Eikö kenenkään mielestä toi päämatsin keskeytys tullu vähän liian aikasin?
Niinimäki anto selän 2 kertaa ja toisella kertaa ratkasevasti, näytti päästävän vieläpä todella helposti sinne. Mitä hittoa, kamalaa kahtottavaa.

Niinimäki anto selän 2 kertaa ja toisella kertaa ratkasevasti, näytti päästävän vieläpä todella helposti sinne. Mitä hittoa, kamalaa kahtottavaa.

Päästi kyllä ihmeen helpolla rinkkaan, selällään olis ollut näin kotikatsomosta katottuna parempi olla. Kyllähän nämä pari matsia on olleet heikkoja esityksiä harmillisesti.
Rosterissa on kyllä huonompiakin ukkoja eli ei ole mahdottomuus että paikka säilyisi.

Kyllä se mun mielestä ihan oikein meni. Benson oli vähän pihalla vielä tuossa jälkitilanteessakin, vaikka koitti toki protestoida keskeytystä.

olen 99% varma, että country rajoitukset koskee vain tiettyjen eventtien main cardeja. Eli kaikki fight night main cardit näkyy fight passilla sellaisiss maissa, missä tv ei näytä UFC:tä, mutta meillä suomessa kun max näyttää UFC, niin vain fight pass exclusive main cardit näykyy fight passilla. Eli täällä suomessa pitäisi maksaa ufc.tv:n main cardista tänään, jos aikoo katsoa sen ufc.tv kautta, koska on se rajoitus tv-diiilin takia.
Juuri näin. Olen katsellut näitä Suomessa rajoitettuja maineja suorana Fight Passista sekä Italiassa että Virossa. Eli rajoitukset tosiaan ovat maakohtaisia ja riippuvat siitä, näkyykö kortti ko. maan televisiosta vai ei.

Suositut

Back
Ylös Bottom