UFC Fight Night 49 - Henderson vs. dos Anjos (23.8.2014) ((TOM NIINIMÄKI vs Skelly))

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LaiRoU.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh, jostain syystä kuvittelin nyt jokaisen meistä pakkiksen katsojista samaan huoneeseen tätä matsia katsomaan, voin kuvitella miten naama vääntyi jokaisella. Ikävä lopputulos, tuleekohan kenkää nyt? Itse ainakin luulen niin

Mä en vaan voi ymmärtää. Voita debyytissä BJJ maailmanmestari Rani Yahya ja häviä sen jälkeen parissa minuutissa lukotuksilla...

Sairasta miten sitä jännittää näitä Suomalaisten UFC esiintymisiä joka kerta ihan täpöllä. Taitaa valitettavasti tulla pitempi tauko että nähdään seuraavan kerran Suomalainen mies UFC kehissä. =(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sairasta miten sitä jännittää näitä Suomalaisten UFC esiintymisiä joka kerta ihan täpöllä. Taitaa valitettavasti tulla pitempi tauko että nähdään seuraavan kerran Suomalainen mies UFC kehissä. =(

Toni Tauru ottelee UFC:ssa 6kk sisään, mark my words!

Ei kahdella näin nopealla tappiolla voi odottaa kyllä sopparille jatkoa. :/ Varmaan jonkinlainen henkinen lukko ei tätä muuten oikeen ymmärrä.

Mä en vaan voi ymmärtää. Voita debyytissä BJJ maailmanmestari Rani Yahya ja häviä sen jälkeen parissa minuutissa lukotuksilla...

Ehkä se kokoetu oli siinä Yahya-matsissa ratkaiseva tekijä. Ja tasainen matsihan sekin oli, ei olisi ollut mikään paha ryöstö Yahankaan voitto. Kaksi split-voittoa suomalaisilla vasta yhteensä kasassa UFC:sta, paljon on tekemistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom