Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bisping! Just tosta Bispingistä mä pidän, aina kova kondis ja nakuttaa joka suunnasta kunnes kaveri väsähtää ja sitten TKO. Olisi niin hienoa kun mies nyt saisi pari voittoa ja tittelimatsin, huipentuisi pitkä ura.
Brian Stann
@BrianStann
It didn't pay to cheat for once, good start to the day.
Stann viittasi selkeästi tällä Le:hin ja minun silmissä kyllä tippui Stannin osakkeet ryminällä. Le ei ole koskaan kärähtänyt mistään (joku viisaampi voi varmistaa) niin millä ihmeen todisteilla Stannin asemassa oleva henkilö alkaa heittämään tuollaisia piilovittuilumaisia viestejä. En kyllä aiemminkaan ole pitänyt Stannista, jotenkin mulkeron oloinen ja näköinen jätkä.
On epäilyttävää, että Anderson Silvan prime alkoi vasta päälle kolme kymppisenä. Tai että moni Priden tähti hiipui UFC:ssä. Tai että Brock Lesnar pudotti painoa 265:een ja silti vatsalihakset näkyivät.Mutta onhan se nyt pikkasen epäilyttävää että 42v Cung Le näyttää miltä näyttää. :D
http://giant.gfycat.com/SeveralWarlikeBlueshark.mp4
ei upottaminen onnistunut. Anyway, lopetuskombo!
Ainut tapa Woodleyllä on tappaa teräsheijarilla ekassa erässä.
Kim vie suveneeristi grindaamalla, Woodley kaasuttaa tokan erän puolessa välissä ellei kuole ennen sitä.
Ei ollut Stun gunilta mikään järkevin ottelutaktiikka, mutta taas toisaalta Woodleyn tapainen painija on todella paha matchup Kimille. Olisi voinut tietysti yrittää väsyttää, mutta sekin on vaikeampaa kun on itse kuitenki se joka tulee olemaan selkä häkkiä vasten noissa clincheissa ja jos olisi pitänyt rahaa lyödä jommankumman alasviennin puolesta, niin olisin veikannut Woodleyn olevan pinon päälimmäisenä mattoon mentäessä.
Styles make fights ja Woodleyn tyylinen painija neutralisoi Stun gunin grindauspelin varsin tehokkaasti olemalla tarvittaessa väkevämpi grindaaja. Jälkiviisaana voi sanoa, että ei tuo iskujenvaihtoon spinning backfistilla ryntääminenkään välttämättä se fiksuin ratkaisu ollut.