UFC Fight Night 48 - Bisping vs Le (23.8.2014)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LaiRoU.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Just aloin itse kattoon pfp conferencea, Tana-setä vaikuttaa hieman siltä että savua saattaa tulla korvista kohta. Toivottavasti Tomppa ilahduttaa hienolla subilla tai tyrmäyksellä Tana-setää illalla. :rolleyes:

aika kiihtyneenä ja agressiivisena vastailee taas median kysymyksiin, onneksi jo alkoi rauhoittumaan. :/

Eikös Danan pitäisi juuri hehkuttaa kuinka Kiina (Aasia) on martial fartsien koti ja kuinka innoissaan ne on siitä, että ovat Kiinassa (ja muissakin Aasian maissa), koska kulttuuri ja lähestymistapa kamppailulajeihin, ottelemiseen ja sotimiseen ja kuolemaan, mentaalisuus, spirituaalisuus, zen ja buddhismi sitä ja tätä.. ja samurait Japanissa ja Bushido koodi yms ja hehkuttaa noita ja saada kansaa innostuneemmaksi ja tuntemaan eventit kotoisiksi... ILMAN, että on 10 metrin kokoinen kyrpä ottassa... :| tuntuu, että UFC:lla ei ole oikein kunnollista kulttuurintuntemusta kun ajatellaan vaikkapa Kiinaa ja Japania ja miten ottaa "kansaa haltuun",, nyt ei nimittäin olla länsimaissa.. :/

Ei sillä että joku guru itse olisin, juurikin sen täysi vastakohta, mutta tuntuu vain siltä, että UFC ei osaa käyttää täyttä potentiaaliaan tässä Aasian marketeille "tunkeutumisessa" ja tuntuukin että Aasian marketteja kohdellaan samalla tavalla kuin länsimaisiakin. :D Mutta mitäpä minä tietäisin.. Oon varma että UFC tekee hyvää työtä ja menee eteenpäin (tarpeeksi) kovaa vauhtia noilla marketeilla, mutta ei olisi pahitteeksi, jos puskisi asioita siihen suuntaan, että kansasta, sen ottelijoista ja eventeistä tulisi enemmän yhteinäinen ja kulttuurinomainen ilmiö, se "meidän juttu."

Nauratti suorastaan kun stungun rupesi pyörähtelemään, hieno taktiikka hermanni!

Bisping! Just tosta Bispingistä mä pidän, aina kova kondis ja nakuttaa joka suunnasta kunnes kaveri väsähtää ja sitten TKO. Olisi niin hienoa kun mies nyt saisi pari voittoa ja tittelimatsin, huipentuisi pitkä ura.

e. unelmamatsi jossa ei olisi tippaakaan järkeä. Bisping vs Diaz!

Bisping! Just tosta Bispingistä mä pidän, aina kova kondis ja nakuttaa joka suunnasta kunnes kaveri väsähtää ja sitten TKO. Olisi niin hienoa kun mies nyt saisi pari voittoa ja tittelimatsin, huipentuisi pitkä ura.

Niinpä, oli ilo katsella maikkelia taas työn touhussa! CUNT BISPING! :haart:

Brian Stann
‏@BrianStann
It didn't pay to cheat for once, good start to the day.

Stann viittasi selkeästi tällä Le:hin ja minun silmissä kyllä tippui Stannin osakkeet ryminällä. Le ei ole koskaan kärähtänyt mistään (joku viisaampi voi varmistaa) niin millä ihmeen todisteilla Stannin asemassa oleva henkilö alkaa heittämään tuollaisia piilovittuilumaisia viestejä. En kyllä aiemminkaan ole pitänyt Stannista, jotenkin mulkeron oloinen ja näköinen jätkä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Brian Stann
‏@BrianStann
It didn't pay to cheat for once, good start to the day.

Stann viittasi selkeästi tällä Le:hin ja minun silmissä kyllä tippui Stannin osakkeet ryminällä. Le ei ole koskaan kärähtänyt mistään (joku viisaampi voi varmistaa) niin millä ihmeen todisteilla Stannin asemassa oleva henkilö alkaa heittämään tuollaisia piilovittuilumaisia viestejä. En kyllä aiemminkaan ole pitänyt Stannista, jotenkin mulkeron oloinen ja näköinen jätkä.

Ohan toi nyt vähän epäammattimaista, varsinkin kuin Stann nykyään FOXilla leivissä jefun ja vaparin kommentaattorina.

Mutta onhan se nyt pikkasen epäilyttävää että 42v Cung Le näyttää miltä näyttää. :D

Ei ollut Stun gunilta mikään järkevin ottelutaktiikka, mutta taas toisaalta Woodleyn tapainen painija on todella paha matchup Kimille. Olisi voinut tietysti yrittää väsyttää, mutta sekin on vaikeampaa kun on itse kuitenki se joka tulee olemaan selkä häkkiä vasten noissa clincheissa ja jos olisi pitänyt rahaa lyödä jommankumman alasviennin puolesta, niin olisin veikannut Woodleyn olevan pinon päälimmäisenä mattoon mentäessä.
Styles make fights ja Woodleyn tyylinen painija neutralisoi Stun gunin grindauspelin varsin tehokkaasti olemalla tarvittaessa väkevämpi grindaaja. Jälkiviisaana voi sanoa, että ei tuo iskujenvaihtoon spinning backfistilla ryntääminenkään välttämättä se fiksuin ratkaisu ollut.

Mutta onhan se nyt pikkasen epäilyttävää että 42v Cung Le näyttää miltä näyttää. :D
On epäilyttävää, että Anderson Silvan prime alkoi vasta päälle kolme kymppisenä. Tai että moni Priden tähti hiipui UFC:ssä. Tai että Brock Lesnar pudotti painoa 265:een ja silti vatsalihakset näkyivät.

Epäilyttävä ei vielä tarkoita mitään. Jos ei ole todisteita, ei ole todellakaan varaa puhua tai vihjailla varsinkaan, jos on tuossa asemassa. Hyi Stann!

Stannia ottaa varmaan vieläkin päähän, että joutui aikoinaan itse natuna ottelemaan dopupattuja ottelijoita vastaan ja tulos oli mitä oli. Ihan asialliselta ja suoraselkäiseltä tyypiltä se silloin ottelija-aikana vaikutti, mutta sanoo varmaan nyt ääneen niitä asioita, joita ennen vain ajatteli.

http://giant.gfycat.com/SeveralWarlikeBlueshark.mp4
ei upottaminen onnistunut. Anyway, lopetuskombo!

Bisping aika liekeissä kyllä! Tosi hyvää ja monipuolista pystyä esitteli pitkin matsia. Nyt oli hyvä esitellä kun ei ollu jalassaroikkuja vastassa.

Stungun löysi paikkansa. Herran tappio on roikkunu ilmassa jo pidempään ja nyt se sit odotetusti tuli. Onhan noi spinning backfist tyrmäykset "komeita", mutta kyllä tollasista holtittomista yrityksistä useammin vastustaja rankaisee kuin itse onnistuu. Varsinkin freesiä Woodleytä vastaan ehkä typerin gameplan ever.

Kim vie suveneeristi grindaamalla, Woodley kaasuttaa tokan erän puolessa välissä ellei kuole ennen sitä.

Unohdit tämän. Mielestäni Woodley oli ihan suvereeni ennakkosuosikki, laitoin Unibetillekin Woodleyn voittajaksi kertoimella 1,70 tai jotain sinne päin.

Ei ollut Stun gunilta mikään järkevin ottelutaktiikka, mutta taas toisaalta Woodleyn tapainen painija on todella paha matchup Kimille. Olisi voinut tietysti yrittää väsyttää, mutta sekin on vaikeampaa kun on itse kuitenki se joka tulee olemaan selkä häkkiä vasten noissa clincheissa ja jos olisi pitänyt rahaa lyödä jommankumman alasviennin puolesta, niin olisin veikannut Woodleyn olevan pinon päälimmäisenä mattoon mentäessä.
Styles make fights ja Woodleyn tyylinen painija neutralisoi Stun gunin grindauspelin varsin tehokkaasti olemalla tarvittaessa väkevämpi grindaaja. Jälkiviisaana voi sanoa, että ei tuo iskujenvaihtoon spinning backfistilla ryntääminenkään välttämättä se fiksuin ratkaisu ollut.

En ole kyllä samaa mieltä. Jos homma olisi mennyt grindaukseksi niin Stungun olisi vienyt matsin. Päinvastoin tälläinen holtiton iskujenvaihto oli Woodleyn gameplanin mukainen.

Suositut

Back
Ylös Bottom