UFC Fight Night 48 - Bisping vs Le (23.8.2014)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LaiRoU.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten hitossa noi selostajat hehkuttaa tota Mitcheliä niin vitusti. Pystyssä aivan kauheaa katottavaa ja ei muutenkaan oikein vakuuta.

Hyvin varmaa onnistuu kommunikointi englanniksi kiinalaisen kanssa :D

e.
image-70.jpg

Ei varmaan tee kovin hyvää haukkua omaa organisaatiotaan, etenkään kun UFC ei noille tuomareille voi mitään, luulisi jo tässä vaiheessa tietävän että ei kannata jättää hommaa tuomareiden käsiin :face:

Hyvin varmaa onnistuu kommunikointi englanniksi kiinalaisen kanssa :D

e.
image-70.jpg

Price of crap? Tolla englanninkielentaidolla ja muutenkin tekstillä veikkaisin että työvaihtoehtoja ei liiemmin ole.
Ja jos tuomarit mokaa niin kannattaako silti vastustajaa lähteä morkkaamaan ja haukkumaan paskakasaksi?
Eikä tosiaan tuo UFC:n morkkaaminenkaan varmaan auta.

Ei varmaan tee kovin hyvää haukkua omaa organisaatiotaan, etenkään kun UFC ei noille tuomareille voi mitään, luulisi jo tässä vaiheessa tietävän että ei kannata jättää hommaa tuomareiden käsiin :face:

En usko hetkeäkään tähän, että ne ei niille tuomareille vois mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En sitten ehtinyt katsomaan kuin hidastukset :D Mutta kyllähän tämä oli odotettavissa kun Dong viime matsissa jo näytti tuota fuck the defence-taktiikkaa ja haastatteluissa on puhellut, että tahtoo olla viihdyttävä ottelija.

Lyhyt matsi Leelle tai pitkä Bispingille. Luulen näin.

EDIT. Voi Bisping keskeyttää loppu puoliskolla. Puhuin paskaa.

Turhauttavaa katsoa tuota Dongin "en välitä mistään" - ottelutyyliä.

Sama. Minä nautin Dongin judosta ja grindauksesta. Erityisesti Bahadurzada ja Thiago -matsit olivat parhautta.

Toiveena Bispingin voitto. Opin tykkämään miehestä vasta pari vuotta sitten, sopivan mulkku jätkä minun makuuni.

Sama. Minä nautin Dongin judosta ja grindauksesta. Erityisesti Bahadurzada ja Thiago -matsit olivat parhautta.

Totta, mutta jos Kim olisi tullut E.Silva-matsiin vanhalla gameplanillaan ja jostain syystä hävinnyt, mies tuskin ottelisi enään Zuffan leivissä. (tapaukset Jake Shields, Fitch ja Okami)

En sitten ehtinyt katsomaan kuin hidastukset :D Mutta kyllähän tämä oli odotettavissa kun Dong viime matsissa jo näytti tuota fuck the defence-taktiikkaa ja haastatteluissa on puhellut, että tahtoo olla viihdyttävä ottelija.

Oli kyllä typerimpiä ottelutaktiikoita mitä nähnyt vähään aikaan top-ottelijoilta. Varsinkin Woodleyn kaltaista ottelijaa vastaan tuo oli aika tuhoontuomittu taktiikka, olisi vain pyrkinyt sinne clinchiin häkkiä vasten ja sitä kautta väsyttämään Woodleya. Dongi on vähän liikaa rakastunut tuohon tyyliin ja unohtanut sen räpläyksen kokonaan minkä takia aloin aikoinaan miestä fanittaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom