UFC Fight Night 147: Till vs. Masvidal (La 16.3.2019 London, England)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sladdi
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä olis Nelson ja Till lapulla. Samalla lapulla myös jo oikein menneet Askren ja Zabit viime PPV:ltä. Tosiaan mukava katella näin ihmisten aikaan näitä otteluita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuomari pilasi totaalisesti hyvän matsin, mitä vittua... Jo ennen lopetusta tuomari tuntu sekoilevan jotain.

On se niinkin niin, mutta ei saa päästää ottelija ottelua sellaseen tilanteeseen, että *näyttää* tajuttomalta tai *kuulostaa* siltä että käsi katkeaa jne. Oli vähän hermostuneen sekoilevan oloinen tuomari kyllä.

Nyt oli vähän ryöstön makua tuomareiden päätöksessä Reyesille.

Se oli aika
50/50. Enemmän Reyes mielestäni osui potkuilla ja 3 erä ainakin selvästi sille..aika onneton matsi silti. Tuntuu, että Reyesillä lyöntipeli vähän puuttuu..

Huh-huh, tiukalle veti. Kova suoritus kuitenkin boxailla Oezdemiriä vastaan 3 erää. Pikkusen pettynyt olin että maahan viennit toimi liian usein, Jonesia vastaan käy köpelösti. 1. erä oli huono, mutta siitä eteenpäin Reyes parempi ja loppua kohti käänty enempi ja enempi Dominatorille. Tiukka mutta ansaittu voitto.

Huh-huh, tiukalle veti. Kova suoritus kuitenkin boxailla Oezdemiriä vastaan 3 erää. Pikkusen pettynyt olin että maahan viennit toimi liian usein, Jonesia vastaan käy köpelösti. .

Itse taas vaikutuin miten helposti sieltä tultiin ylös ja clinchistäkin irrottiin. Mutta joo Jonesin top game on eri. Toisaalta tässä voisi olla kaveri joka potkii Jonesilta jalat ja shooteille ei hyvän liikkeen ansiosta tule paikkaa. Sais kuitenkin vielä hieman kehittyä imo.

Itse taas vaikutuin miten helposti sieltä tultiin ylös ja clinchistäkin irrottiin. Mutta joo Jonesin top game on eri. Toisaalta tässä voisi olla kaveri joka potkii Jonesilta jalat ja shooteille ei hyvän liikkeen ansiosta tule paikkaa. Sais kuitenkin vielä hieman kehittyä imo.

Joo oli hyvää siinä miten pääsi ylös. Ja alkohan Reyes tossa painostamaan ihan huolella loppua kohden, viiseräinen niin olis päättyny neljännessä Reyesin KO voittoon väitän. Toivottavasti Reyes saa seuraavaksi 5 eräisen ettei tule liian kiire, niinkun tässä meinas todellakin tulla.

Ei ihan riittäny aika Gunnille :( Harmi kun Gunni ei suostu pudottamaan LW:hen.

Tuomari ei onneksi kuitenkaan keskeyttänyt matsia liian aikaisin vaan saatiin nähdä matsi loppuun. Splitti kuulosti aika oudolta mutta näillä mennään.
Jos olisi päässyt tuohon viimeisen erän full mountiin freesinä niin uskon että olisi nähty lopetus/ainakin kunnollinen yritys. Nyt näytti vähän siltä että Gunni oli aika lopussa.

BADA BOOM! :hyper::hyper::hyper::hyper:

Jessss!!!! Lontoo hiljennettiin!!! Ihan kuin lw kokoinen ukko olis ottanut mw:tä vastaan. Till oli ihan hukassa kun vasen käsi ei riittänytkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom