UFC eventtien yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Upeeta saada nää kaksi(Islam ja Khamzat) taas häkkiin. Toivottavasti hommat saadaan pikapikaa pakettiin ja uutta matsia vielä alkuvuodelle. Khamzatille Strickland ja Islamille vihdoin jotain uutta. Onko se sitten Edwards/Colby vai uusi haastaja 155. Helvetti sentään jos se on taas Oliveira itkemässä kuinka ei huvita ja vähän tarttis enemmän aikaa. Alkuvuoteen mahtuu taas yksi matsi ennenkuin ramadan vetää Islamin sivuun, joten toivottavasti se on jotain uralla eteenpäin vievää. Gaethje, Gamrot, Dariush tai ehkä jopa Poirier.

Mitä itse matseihin tulee, niin comainissa on varmastikin kyse siitä, selviytyykö Usman alun pyörremyrskystä. Khamzat tuskin osaa vieläkään otella järkevästi, vaan lyö heti kaasun pohjaan ja sillä mennään niin kauan, kun bensaa riittää, tai Usman nukkuu.

Oon katsonut nyt moneen kertaan uudestaan Islam-Volk ykkösen. Tiukka matsi, mutta mun mielestä voittajasta ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Volk selviytyi vain paremmin kuin kukaan uskalsi odottaa, joten ihmiset haluaisi palkita siitä miehen voitolla. Valitettavasti niin tämä homma ei toimi. Islam hyytyi loppua kohden ja niinkuin Islamin tiimi sanoi, painonvedosta palautuminen ei onnistunut kuin yleensä. Lähinnä johtuen tuosta lyhyemmästä aikaikkunasta. Tällä kertaa kunto kestää viisi erää. Uskon että Volk tulee alusta alkaen päälle kuin vesikauhunen koira ja yrittää lopettaa matsin ajoissa. Tää pelaa kyllä volkkia vastaan, koska ekassa matsissa Islam yritti onkia potkuilla Volkista reaktioita joihin lyödä vastaan. Nyt sitä ei tarvitse tehdä. Molemmilla riittää varmasti kippi nukuttamaan toisensa, mutta kyllä Volk juoksee joko polveen tai Islamin takakäteen.

BTW en ymmärrä tätä somen ylistystä haastajista jotka tulee matsiin 10pv varoajalla ja mestarin/khamzatin alas polkijoita. Hatunnosto kuuluu ihan kummallekin otteluparin ottelijalle. Kaikki neljä ottelijaa ottelee 10pv varoajalla ja se pitäisi ymmärtää.
Helvetin hyvin sanottu!
Mutta itse en usko nyt kummankaan ottelun menevän täyteen aikaa eli 3 tai 5 erän kuntoja ei tule testiin. Usman pyörtyy ja pääottelusta en vielä tiedä lopettaako Islam otteella vai tyrmääkö. Oliveiran oli sanonut tyrmäävänsä tällä kertaa niin mennään sillä Volkkiakin vastaan.

119-108 Burns.

Get the f outta here!

Madafaka
FQGFghVXwAc9uzk.webp

Usman voittaa KO/TKO Rd2.

👊😁

Jotenkin aina jaksaa yllättää nuo Usmanin ja Chandlerin gh gutit. Oikeasta kulmasta kun näkyy niin molemmat on kuin raskaana. Osaako pakkiksen tietäjät kertoa palautuuko noi ajan kanssa, vai voiko olla merkki vuosia sitten vedetystä horkasta?

Usman voittaa KO/TKO Rd2.

👊😁
Toki Khamzat on kova, mutta minusta kyllä Usmania pahasti aliarvoidaan, Khamzat tyyli melkeinpä täysin painia ja Usman todella hankala saada mattoon (TD Def 97%) eikä siinä ole onnistunut Colbyn yms (vai kenties 1 kerran)?

Itse veikkaan 2 erää jaksaa Khamzat painaa päälle, mutta sitten alkaa höyry loppumaan ja Usman takoo TKO voiton.

Eihän tuo hyvältä näytä videon perusteella.
Kuitenkin jotenkin ihmettelisin jos Usman lähtisi tällaiseen otteluun rikkinäisellä polvella. Todella paljon hävittävää, jos käy samat, kuin Dillashawlla. White ei sellaista kovin hyvällä katsele ja voipi olla seuraavat tittelihaaveet aika kaukana sen jälkeen.
Dillashawn tapauksessa taisi olla kuitenkin titteliottelu ja olkapää, joka oli jo niin sökönä, että jos sillä vielä yhdet massit saa käärittyä. Tämä nyt hieman karrikoidusti sanottuna, mutta en jotenkin näe, että Usman on niin epätoivoisessa tilanteessa, että olisi pakko tai edes järkeä rikkinäisellä polvella tätä matsia ottaa.
Ehkä tähän saamme pian vastauksen. Jos on polvi rikki, niin vaikea nähdä, että se kestää Chimaevin kaltaisen ottelijan kanssa ryskätessä.

Usmanin polvet on ollut rikki läpi ufc uran. Kardiot on tehty uimalla kun polvet ei kestä muuta ja otteluviikolla kävelty kävelytien vierustaa pitkin kun asfaltti on liian kovaa. Rappuset kävellään alaspäin selkä edellä jne. Mies ei noista itse kauheasti mölyä, mutta tiimi ja treenikaverit näitä kertoo.

Kyllä mun korvaan vähän kuulosti että something popped, ja päälle vielä selittelyt niin niin. Veikkaan kyllä että Khamzat aika nopeasti viimeistelee tän. Samoin vähän vibat että Volk pistää all in ja hakee ko/tko voiton. Niille rahaa kiinni.

Osaako joku sanoa, että näenkö pääkortin UFC Fight Passista vai saako sillä kympin tilauksella vain mahdollisuuden maksaa enemmän rahaa jotta näkee itse tapahtuman? Jossain luki, että ei näe ja jossain luki että näkee.

Back
Ylös Bottom