Helvetin hyvin sanottu!Upeeta saada nää kaksi(Islam ja Khamzat) taas häkkiin. Toivottavasti hommat saadaan pikapikaa pakettiin ja uutta matsia vielä alkuvuodelle. Khamzatille Strickland ja Islamille vihdoin jotain uutta. Onko se sitten Edwards/Colby vai uusi haastaja 155. Helvetti sentään jos se on taas Oliveira itkemässä kuinka ei huvita ja vähän tarttis enemmän aikaa. Alkuvuoteen mahtuu taas yksi matsi ennenkuin ramadan vetää Islamin sivuun, joten toivottavasti se on jotain uralla eteenpäin vievää. Gaethje, Gamrot, Dariush tai ehkä jopa Poirier.
Mitä itse matseihin tulee, niin comainissa on varmastikin kyse siitä, selviytyykö Usman alun pyörremyrskystä. Khamzat tuskin osaa vieläkään otella järkevästi, vaan lyö heti kaasun pohjaan ja sillä mennään niin kauan, kun bensaa riittää, tai Usman nukkuu.
Oon katsonut nyt moneen kertaan uudestaan Islam-Volk ykkösen. Tiukka matsi, mutta mun mielestä voittajasta ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Volk selviytyi vain paremmin kuin kukaan uskalsi odottaa, joten ihmiset haluaisi palkita siitä miehen voitolla. Valitettavasti niin tämä homma ei toimi. Islam hyytyi loppua kohden ja niinkuin Islamin tiimi sanoi, painonvedosta palautuminen ei onnistunut kuin yleensä. Lähinnä johtuen tuosta lyhyemmästä aikaikkunasta. Tällä kertaa kunto kestää viisi erää. Uskon että Volk tulee alusta alkaen päälle kuin vesikauhunen koira ja yrittää lopettaa matsin ajoissa. Tää pelaa kyllä volkkia vastaan, koska ekassa matsissa Islam yritti onkia potkuilla Volkista reaktioita joihin lyödä vastaan. Nyt sitä ei tarvitse tehdä. Molemmilla riittää varmasti kippi nukuttamaan toisensa, mutta kyllä Volk juoksee joko polveen tai Islamin takakäteen.
BTW en ymmärrä tätä somen ylistystä haastajista jotka tulee matsiin 10pv varoajalla ja mestarin/khamzatin alas polkijoita. Hatunnosto kuuluu ihan kummallekin otteluparin ottelijalle. Kaikki neljä ottelijaa ottelee 10pv varoajalla ja se pitäisi ymmärtää.
Mutta itse en usko nyt kummankaan ottelun menevän täyteen aikaa eli 3 tai 5 erän kuntoja ei tule testiin. Usman pyörtyy ja pääottelusta en vielä tiedä lopettaako Islam otteella vai tyrmääkö. Oliveiran oli sanonut tyrmäävänsä tällä kertaa niin mennään sillä Volkkiakin vastaan.