UFC 94 St-Pierre vs. Penn II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voihan perse, taas tuo unibet mokaa tuon nopean pankkisiirron. Viimeksikin ajattelin että vedän Afflictioniin vetoja ja rahat ei näkynyt tilillä.. viestien jälkeen vasta maanantaina näkyi. Nyt pistin saman ja ei mitään... pistin taas viestiä ja pitää heti mennä huutelemaan sinne livechattiin kun työntekijöitä sinne alkaa tulla. Perskuta jos menee taas vedot sivusuun sen takia.

Kortti tallennus pitäisi kyllä tulla samantien...itselläni on ainakin tullut aina heti

Kortti tallennus pitäisi kyllä tulla samantien...itselläni on ainakin tullut aina heti

Joo, tällä kertaa olin liian hätäinen. Oli kuulemma vaan normaalia suurempaa viivettä näissä talletuksissa, nyt näkyy tilillä rahat.

Onko Machida tosiaankin selvä ennakkosuosikki Silvaa vastaan? Thiago kuitenkin hoitanut monet voittonsa tko:lla ensimmäisessä erässä. Onko Machidan ottelussa jotain sellaista, että hänellä on hyvät mahdollisuudet välttyä Silvan tyrmäykseltä? Kun katsoo Machidan recordia niin suurin osa otteluista on voitettu pisteillä. Machidaa täälläkin kannustetaan ja hänen voitolleen varmaan rahaa hieman pistän, mutta toisaalta Silva kiinnostaisi hieman kertoimensa puolesta.

Onko Machida tosiaankin selvä ennakkosuosikki Silvaa vastaan? Thiago kuitenkin hoitanut monet voittonsa tko:lla ensimmäisessä erässä. Onko Machidan ottelussa jotain sellaista, että hänellä on hyvät mahdollisuudet välttyä Silvan tyrmäykseltä? Kun katsoo Machidan recordia niin suurin osa otteluista on voitettu pisteillä. Machidaa täälläkin kannustetaan ja hänen voitolleen varmaan rahaa hieman pistän, mutta toisaalta Silva kiinnostaisi hieman kertoimensa puolesta.

Kyllä itse ainakin laitoin Silvalle suuren kertoimen vuoksi ja ehkäpä hitusen toivon että hän voittaa. Machidalla on tosiaankin se tyyli että hän tykkää paeta hieman joten sillä tavoin voittanut pisteillä.

Meikäläinenkin kannustaa GSP:tä mutta tykkään myös Baby Jaysta. Mutta sopii mun mielestä paremmin kuvioihin jos BJ tyytyy ottelemaan lightweightissä, se on hälle oikee sarja. Veikkaus: GSP osuu pystyssä hyvin ja viimeistelee homman matossa GnP:lla. GSP via tko rd3.

Machida-Silva. Ei oo sinänsä mitään Machidaa vastaan, mutta näin viime yönä unta että Thiago voitti tyrmäyksellä :D Saapa nähdä onko mussa selvänäkijän vikaa ;) Villi veikkaus Silva by ko rd2.

Veikkaus: GSP osuu pystyssä hyvin ja viimeistelee homman matossa GnP:lla. GSP via tko rd3.

Minä en kyllä usko, että GSP onnistuisi BJ:tä tiputtamaan. Onhan se nähty moneen otteeseen, että BJ ei ihan pienestä tipahda... Oma veikkaukseni on, että GSP vie pisteillä... Tosin Jos BJ:n tankki tyhjenee parissa viimeisessä erässä täysin, niin kaikki on mahdollista.

Onko Machida tosiaankin selvä ennakkosuosikki Silvaa vastaan? Thiago kuitenkin hoitanut monet voittonsa tko:lla ensimmäisessä erässä. Onko Machidan ottelussa jotain sellaista, että hänellä on hyvät mahdollisuudet välttyä Silvan tyrmäykseltä?

Machida on äärimmäisen hyvä liikkumaan ja mieheen on ollut vaikea saada osumia. Machida on selvittänyt kaikki UFC:n neljä otteluaan käytännössä "saamatta naarmuakaan". Machida on hyvä pystyssä ja matossa eikä se että Thiago saisi Lyoton mattoon tarkoita vielä välttämättä mitään. Machidan tyyli on äärimmäisen varovainen josta äijä onkin saanut kritiikkiä osakseen. Toivoisin että Lyoto tulis otteluun vähän rohkeammalla gameplanillä jolloin ottelu vois olla todellinen herkkupala katsojalle. Veikkaan kuitenkin todennäköisintä eli. UD 30-27 Machidalle.

Laitoin GSP:n ja StunGunin.

Karo luottaa varmaan judoonsa, mutta Kim on kuitenkin parempi judokakin, kuten joku osasi kertoa. Kyllä minä näkisin, että siinä matsissa on ehkä kovin ylikerroin. Bodogilta saa StunGunille mukavan kertoimen 2,85.

Laitoin GSP:n ja StunGunin.

Karo luottaa varmaan judoonsa, mutta Kim on kuitenkin parempi judokakin, kuten joku osasi kertoa. Kyllä minä näkisin, että siinä matsissa on ehkä kovin ylikerroin. Bodogilta saa StunGunille mukavan kertoimen 2,85.
Betssonilla StunGunin kerroin 3.05
Pistin samat eli GSP + StunGun ja toiseen lappuun Bonnar + Guida + Machida. Kertoimiksi tuli 4.51 ja 4.38.

Noniin, toivottavasti hyvä eventti tulossa. Ainakin paperilla on pari mielenkiintoista ottelua.

Miltäs streamilta porukka meinas matseja kattoo? Itekki jo herätys kellon virittelin tossa, neljältähän se alko suomen aikaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Stun Gunia olisi mielellään veikannut tosiaan, mutta näytti mun silmään niin huonolta sen otteleminen viimeksi Brownia vastaan vaikka voittikin, että luottamus vähän meni. Toivottavasti judo on se mikä ratkaisee ja Kim tuon matsin voittaa kuitenkin.

Onko muuten olemassa mitään vaikka maksullistakin streamia mistä näkisi suht laadukasta kuvaa ilman pätkimistä.. Ei noita Mma-tv:een pikseli suutuja viitsi katsoa

Tai sitten xmeforums.com. Ei aivan niin laillinen, mutta maksaa 2,60 taalaa.

viideltä se alkaa, lyökäähän tänne toimivia striimejä sitä mukaa kun löydätte hyviä, onkos mike hereille kattelees?

Kyllä täällä ollaan, pitäis jaksaa valvoa.

Eikös joku Afflictionissa testannut tuota 2,60 euron striimiä? Toimiko ja miten maksuvaihtoehdot? Ei varmaan Visaa moni mielellään vinguttele kun laiton homma vielä kyseessä. Eli ei kortin numeroa huvikseen antaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom