UFC 94 St-Pierre vs. Penn II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä mutuilisin että tuolla kertoimella Penn on hyvä veto. Voisi jonkun kympin heittää.

Silva houkuttelisi kertoimen puolesta, mutta en vaan näe miten mies voisi voittaa Machidan. Eiköhän Machida napsi countereita ja voita UD:n tai ehkä jopa tyrmäyksellä/keskeytyksellä?

Taas on tarjolla mielenkiintoisia otteluita. Main Eventti on sellainen, että haluaisin molempien voittavan :), ihan helvetin kovia ja mielestäni hyviä tyyppejä molemmat. GSP:n fysiikka vaan on sitä luokkaa, että siitä on kenenkään 170-paunaisen aika pirun vaikea päästä yli, mutta BJ:n voitto ihan ketä tahansa vastaan ei tulisi minulle kovinkaan suurena yllätyksenä.

Heh, hyvin sanottu ylempänä. BJ on sellainen matsaaja, että se voi oikeasti voittaa ihan kenet tahansa. Siis kuinkakohan moni 155 paunanen voisi otella Machidaa vastaan ja selvitä?

Vaikea uskoa että GSP häviäis ottelua. Vielä on lähimuistissa, kun se sweeppas Matilta jalat alta ja potkas sitä maljakkoon niin että sen ura oli loppua. Kerroinkin on kohdillaan ainakin Pinnaclella: 1.63. 300 ekeä Rushille niin saa jännittää! PJ on vain toiseksi paras...

Olisi mielenkiintoista nähdä olisiko mielipiteissä eroa jos Penn olisi voittanut viimeksi. Itse näin Pennin vievän tiukan matsin, mutta tuomarit scorettivat perinteisesti enemmän takedowneista kuin damagesta. Uskon silti, että GSP Hoitaa taas. Tällä kertaa selvemmin, mutta ei taatusti saa lopetusta ellei Bj kaasuta. UD 29-28 by all three judges, GSP.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikea uskoa että GSP häviäis ottelua. Vielä on lähimuistissa, kun se sweeppas Matilta jalat alta ja potkas sitä maljakkoon niin että sen ura oli loppua. Kerroinkin on kohdillaan ainakin Pinnaclella: 1.63. 300 ekeä Rushille niin saa jännittää! PJ on vain toiseksi paras...

Kerroin 1.63 kuten nickisikin. Nickissäsi esiintyy Trent, josta tulee mieleen Paul Trent, kuuluisan UFO tapauksen kuvaaja 50-luvulla...

Kuuletko tuon?

Olenko ainoa joka kuulee X-Files themen soivan?

UD 29-28 by all three judges, GSP.

Paitsi että matsi on tietenkin viisi eräinen! Sori, oli pakko.

Kyllä mä näen GSP:n vahvana ennakkosuosikkina. GSP pystyy päättämään missä ottelu käydään ja se ratkaisee paljon. Mä uskoisin että GSP tulee tähän otteluun samaan tyyliin kuin Serra II:seen eli vie heti mattoon ja pahoinpitelee BJ:n siellä. Onhan BJ kova matossa, mutta ei se viime kerrallakaan ollut lähelläkään subittaa GSP:tä. Parin erän painimisen jälkeen BJ kaasuttaa ja GSP iskee keskeytyksen.

Paitsi että matsi on tietenkin viisi eräinen! Sori, oli pakko.

Kyllä mä näen GSP:n vahvana ennakkosuosikkina. GSP pystyy päättämään missä ottelu käydään ja se ratkaisee paljon. Mä uskoisin että GSP tulee tähän otteluun samaan tyyliin kuin Serra II:seen eli vie heti mattoon ja pahoinpitelee BJ:n siellä. Onhan BJ kova matossa, mutta ei se viime kerrallakaan ollut lähelläkään subittaa GSP:tä. Parin erän painimisen jälkeen BJ kaasuttaa ja GSP iskee keskeytyksen.

Ei joo ihan ilmatteeks subita, mutta guardi pysyy kyl eikä GSP voi kun väkisin maata päällä. Pystyssä BJ vie.

Tiedän että paremmatkin kertoimet olisivat tarjolla mutta unibetillä näin:
GSP 1.50
Guida 1.90
samaan lappuun

ja sinkkuna Gono 5.50

OT:
En tiedä missä muuallakaan kysyisin tätä. Siis miten ja missä tuo vedonlyönti tapahtuu noissa matseissa? Mitä kortteja siihen tarvitaan yms. Mikä on alin mahdollinen panos mikä ylin?

Olipa GSP taas kovassa kunnossa, en kyllä malta odottaa tuota matsia! Pakko heittää parista eurostakin vetoja, Afflictionin jälkeen tuntuu siltä että veikkaukset voisivat osuakin. ;)

OT:
En tiedä missä muuallakaan kysyisin tätä. Siis miten ja missä tuo vedonlyönti tapahtuu noissa matseissa? Mitä kortteja siihen tarvitaan yms. Mikä on alin mahdollinen panos mikä ylin?

Unibetilla ainakin käy ihan electron.
Panoksista en tiedä sen enempää, paitsi että äsken laitoin huvikseni 4e vedon jotta saisin pelitiliä tasattua.

Voihan perse, taas tuo unibet mokaa tuon nopean pankkisiirron. Viimeksikin ajattelin että vedän Afflictioniin vetoja ja rahat ei näkynyt tilillä.. viestien jälkeen vasta maanantaina näkyi. Nyt pistin saman ja ei mitään... pistin taas viestiä ja pitää heti mennä huutelemaan sinne livechattiin kun työntekijöitä sinne alkaa tulla. Perskuta jos menee taas vedot sivusuun sen takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom