UFC 93 Spoilers

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyl Kang vie, Belcherin aika nousta tähtiin myöhemmin.

^jep.. btw, oman streamin mitä katon, viewerit noussut 20 min yli 2000,,

Kaks streamia tossa varalla jos ustream katuu. ;)

kang näyttäis vievän helpolla :P

Tulipa tuosta äskösestä mieleen aivan Kangin viime matsi Dreamista, Belcher ei vaan ollut mukana oikein tai siis ei kerennyt lukottaa.

Mitä helvettiä, Kangin pitäs opetella ettei hyökkää noihin lukotuksiin suoraan. Perkele

Täytyykö käyttää näitä tageja muuten? :D

Kiitos Belcher! Kertoimet olivat kohdillaan ja sieltähän se voitto tuli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olin taas vääräs
mäkin voin ruveta myymään oikeita tuloksia, veikkaatte vaan eri tyyppii ku mä
rahaa tulee ilmaseks

Jooh kiitos vaan belcher rahoista, mutta oikeasti toivon kangille menestystä.

Sori nyt, mutta tageja en rupea spoiler -ketjuun laittamaan. Horn underdoggina vielä yllättäis niin tulis hyvää massia.

Edit: Kyllähän tuo Kangin matsilta näytti kunnes alko kaasu loppuun. Pelkäsin jo aiemmin noita suoraan giljotiiniin - shootteja ja väsyneenä sinne sit jäätiin.

No kaks ekaa oon veikannut väärin. Noitten lisäks veikkasin että Shogun ja Henderson vie, mutta jos noikin vielä kusee niin hyppään parvekkeelta.

Aika puun takaa Belcher tuon giljotiinin vetäs, mutta tää on pelin henki.

Ei kai niitä tageja kukaan käytä.

Oorrait. Jotenkin toi Kang on semmoinen ottelija josta en oikein välitä mutta sitten vituttaa kun se häviää. Rupee aina höntyilemään ja sitten se napataan siitä kiinni. Toivottavasti nyt Shogun ja Hendo sentään vie... Olisin tyytyväinen että pelkkä Shogun ees veis ! :jahas:

Jooh kiitos vaan belcher rahoista, mutta oikeasti toivon kangille menestystä.

Sori nyt, mutta tageja en rupea spoiler -ketjuun laittamaan. Horn underdoggina vielä yllättäis niin tulis hyvää massia.

No ajattelin nyt Precardin otteluista pistää...

Oliko sinkku kohteena kaikki plus yhteinen lappu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom