UFC 93 Spoilers

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aina ku on joku joiden haluan oikeasti voittavan nii ne häviää :D UFC 92 KAIKKI jotka halusin voittavan hävis :P

Mut hei, seuraavaa matsia odottamassa, WAR Shogun

Pirskuta kun olin saunomassa niin toi Davis matsi jäi väliin. Oli vissiin ensimmäinen matsi?

Noista spoilereista sen verran että esimerkiksi jos vaikka kampmannin ottelu tulee tässä jossain välissä ulos niin eikös se kuitenkin ole mielenkiintoisempaa katsoa ottelu kun ei tiedä tulosta vielä etukäteen? mut joo turha siitä alkaa kinastelee, tällä kertaa näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmettelen et miten tosta sai splitin, mun mielestä se oli selkeesti Davisin matsi.

Noista spoilereista sen verran että esimerkiksi jos vaikka kampmannin ottelu tulee tässä jossain välissä ulos niin eikös se kuitenkin ole mielenkiintoisempaa katsoa ottelu kun ei tiedä tulosta vielä etukäteen? mut joo turha siitä alkaa kinastelee, tällä kertaa näin.

Onneks en itse huomannut noita ekojen otteluiden tuloksia, mutta varmanahan joku ne tähän hölöttää nyt kun sanoo ettei niitä ole huomannut.

Uujaa, Kangin ottelu seuraavaksi!

Olisiko matsit tästä eteenpän: Belcher vs. Kang, Horn vs. Palhares, Shogun vs. Coleman, Hendo vs. Franklin ja joissain väleissä tulee varmaan undercardin matseja.

Jes Meitsin suosikit alotti hyvin:) hieno homma että Davis voitti Irlannissa. Next Shogun lukottaa Hammerin. Ja Franklin tyrmää Hendersonin:rock:

veikkaan että ne undercardit tulee tuossa horn vs palhares matsin jälkeen 1-2 riippuen miten pitkiä nää maincardit on, jos pari seuraavaa on ekassa erässä ohi ni sit katotaan undercardei

Kang - Belcher

Aijai. Belcher ottanu karaoketuneja Thaimaassa(youtube), paha jätkä ehkä jopa ylittämätön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom