Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuh Hammer Vs. Shogun II seuraavaks.Vielä pystyssä. Toivottavasti nyt ei Colemanille käy kanssa samoin kuin nyt trendi on. Shoguniakos vastaan se ottelee alkuvuodesta UFC:ssä.
Vielä pystyssä. Toivottavasti nyt ei Colemanille käy kanssa samoin kuin nyt trendi on. Shoguniakos vastaan se ottelee alkuvuodesta UFC:ssä.
Vielä pystyssä. Toivottavasti nyt ei Colemanille käy kanssa samoin kuin nyt trendi on. Shoguniakos vastaan se ottelee alkuvuodesta UFC:ssä.
Niinpä.tän illan matsien perusteella täällä vois ottaa sellasen automaatti naurahduksen noille "ei mitään jakoa" -puheille, meni matsit taas tänään siihen malliin ettei kauheen moni arvannu / uskonu :D
Mun mielestä äärimmäisen positiivista, että laji on menettänyt aiempaa ennalta-arvattavuutta, minkä tää eventti hyvin toi esille.Lesnar ja hänen valmentajansa olivat kovin mielissään että Mir voitti, sellainen kutina persuksissa että Lesnar tyrmää Frankin brutaalisti ensvuoden puolella.
Mitään kovin erikoista? Pystyottelu oli mun mielestä ainakin erittäin nättiä katseltavaa. Ja mitä outoa tuossa Bispingin split decisionin voitossa on. Ylipäätään Rashad on ainut joka on kyseisen jantterin voittanut. Olihan heti sen jälkeinen Icemanin tyrmäys komia. Ethän sä voi sanoa maailman #1 LHW ennemminkin UFC:n.Rashad vs Griffin ei ollut mitään kovin erikoista, mutta onhan se nyt perkele outoa että mies joka voittaa split decisionin Bispingiä vastaan on maailman #1 LHW.
Niin, siis tarkoitin tuolla "ei niin erikoista" kommentilla sitä että ei ollut niin hurja yllätys kuin Nog vs Mir tai Silva vs Rampage tai ainakaan tunnelataus ei ollut sama. Ja Hamill käytännössä voitti Bispingin, tuomarointi oli vain perseestä.Mitään kovin erikoista? Pystyottelu oli mun mielestä ainakin erittäin nättiä katseltavaa. Ja mitä outoa tuossa Bispingin split decisionin voitossa on. Ylipäätään Rashad on ainut joka on kyseisen jantterin voittanut. Olihan heti sen jälkeinen Icemanin tyrmäys komia. Ethän sä voi sanoa maailman #1 LHW ennemminkin UFC:n.
On Lesnarilla ihan ok lyöntivoima kokoisekseen, mutta ei todellakaan murhaava pystyssä, tosin eipä ole Mir:kään mikään hirveän kova pystyssä. Saa nähdä miten käy Mir vs Lesnar kahdessa, itse veikkaan Lesnar via TKO toinen tai kolmas erä. Vielä kun saataisiin vaikka Fedor, Overeem, AA ja Barnett UFC:hen, niin alkaisi raskas sarjakin näyttämään todella mielenkiintoiselta.
Rashard vs Forrestin veikkasin oikein, tosin luulen että Rampage saa vyönsä takaisin, Machida on myös mahdollinen mestari jos vain saisi otella vyöstä joskus.
Silvan ja Nogueiran kohdalla näkee mitä ikä ja liialliset lyönnit päähän tekee, surullista nähdä miten legendat kaatuu. No paremmat miehet voittivat, Rampagen voitto ei ollut yllätys mutta Mirin oli. Oli kyllä todella hyviä matseja ja ilta yllätyksiä täynnä.
Samaa mieltä, Fedor pysyköön kaukana UFC:stä. Pysyy edes yksi legenda kuolemattomana. :itku:En halua nähdä saman käyvän Fedorille mitä tänään Nogueiralle.