UFC 92 *Spoilerit*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rashardille tuli pahasti jalkojenväliin siinä laidassa kun forrest antoi polvea, siitä siis tämä hiplaus + suukko MUN mielestä.

Katoin tilanteen ja vielä hidastuksen kanssa eikä ykskään polvi tullut kyllä lähellekään kuppia. Rashad on vaan on just tollanen muniaan hilpaava ylimielinen pelle. Samanlaista käytöstä on äijältä nähty aikaisemminkin ja tuskin jää tähän.

En mä Rashadin taitoja kiistä, hyvinhän se on pärjännyt. Miehen ottelutyyli, tapa liikkua ja käyttäytyä on vaan todella vastenmielinen.

Katoin tilanteen ja vielä hidastuksen kanssa eikä ykskään polvi tullut kyllä lähellekään kuppia. Rashad on vaan on just tollanen muniaan hilpaava ylimielinen pelle. Samanlaista käytöstä on äijältä nähty aikaisemminkin ja tuskin jää tähän.

En mä Rashadin taitoja kiistä, hyvinhän se on pärjännyt. Miehen ottelutyyli, tapa liikkua ja käyttäytyä on vaan todella vastenmielinen.

Kun Forrest työns rashadii häkkii vasten ja samalla antoi polvea niin siinä saattoi sattua, tosin sitä ei tosta kuvakulmasta oikeen näe mutta ainakin läheltä liippaa, ei voi tietää, katoppa tuo.

Kyllä minäkin treeneissä saatan tuonne alapäähäni koskea, mutta sillä ei ole mitään tekemistä munien hiplaamisen kanssa. Jos esimerkiksi kuppi menee hieman "huonoon paikkaan", niin parempi se on korjata heti... Muuten saattaa sattua pahasti jossain tilanteessa.

Kyllä minäkin treeneissä saatan tuonne alapäähäni koskea, mutta sillä ei ole mitään tekemistä munien hiplaamisen kanssa. Jos esimerkiksi kuppi menee hieman "huonoon paikkaan", niin parempi se on korjata heti... Muuten saattaa sattua pahasti jossain tilanteessa.
Joo ehkä sä siirtelet kupit kohallee, mut Rahsadil oli kyl jotai muuta selkeesti mielessä. Todella vastenmielinen ottelija ja toivonki et ei pidä vyötään turhan kauan.

Vielä parempi on ensin suudella sormia ja sitten "korjata" kuppi paikalleen. Ammattilaisetkin tekee sitä! :david:

Hetken katsoin tuota eilen ja tuntui että Immu oli enemmän äänessä kuin viime kerralla, ja se kuulostikin hyvältä. Antoi hyviä kommentteja ja sitten tuo selostuksen rentous on kummallakin plussaa. Toivottavasti vaan paranee nuo juonnot tästä eteenpäin, itse kyllä olen kummastakin tykännyt jo.

Mietityttää vaan nuo Barryn mattotaidot, mutta pystyssä silkka peto. Vaparissa jätkän neljästä ottelusta kolme on lopetettu alapotkujen takia. Ainakin ensimmäinen ottelu UFC:ssä oli aika menevä, joten toki odotan hänen toista matsia oktaakkonissa. :whip:

Kattelin nyt vasta tuon Barry vs Hague matsin UFC98:ssa. Paljastui se, että eihän nuo Barryn mattotaidot vielä riitä alkuunkaan. Pystyssä kyllä kova ukko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom