UFC 91 Couture vs Lesnar (SPOILERS)!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mestarihan se nyt on, valitettavasti. Mua vieläki kyrsii että heath herringin jälkeen saadaan mestaruusottelu... :D No joo, Brock oli parempi, ei se itku nyt auta. Onneksi ei Brock egoperseillyt tai mitään, respectiä antoi Randylle josta plussaa. Saa nähdä parin vuoden päästä miten Brock tempoo muita turpaa :) Vaikken usko että kahden vuoden päästä Champio olisi

Interim = tilapäinen, väliaikainen

Mestari se on. Ei auta itku markkinoilla.
Kukaan ei varmaan kiellä etteikö olisi.
Mutta ihmisten silmissä onkin eri asia recordilla 4-1 ja se et edes sai mahiksen otteluun missä vastassa 45v pienikokoinen HW. Totta :/

brock_lesnar.jpg

Testituloksia odotellessa...

Testituloksia odotellessa...

Mutta jos Dana päättää lentääkö ottelija pihalle testien jälkeen vai painaako villaisella, ja Lesnar tuottaa rahaa ovista ja ikkunoista...

Voi olla että joku pikkuroinaus voi mennä läpi, kunhan ei ainakaan ala perhettään tappamaan roidrageissa tms.

Ei luultavasti roinaillut aikoihin, mutta joskus aikaisemmin (99,99...%) varmasti.

Mutta jos Dana päättää lentääkö ottelija pihalle testien jälkeen vai painaako villaisella, ja Lesnar tuottaa rahaa ovista ja ikkunoista...

Voi olla että joku pikkuroinaus voi mennä läpi, kunhan ei ainakaan ala perhettään tappamaan roidrageissa tms.
Eiköhän se ole tuo Nevada Athletic Commission, joka päättää jäähyistä. Se kun nuo testaakin.

Ai että Nogilla on niin paljon parempi UFC record että hänen kannattaa olla mestari?

Ei näiden miesten mma recordia voi edes verrata! 31-4-1 vs. 3-1!
Ufc recordkin on parempi 2-0 vs. 2-1. Lesnarin voitot on tullut yhdestä täysin heittopussista ja kaksi muuta UFC.ssä. Heath Herringin kanssa mentiin tuomari pisteille ja papanhan lesu tyrmäsi. Nog raivasi ufc:ssä Herringin ja Sylvian. Lasnar on mestari ja sillä sipuli,mutta kiistaton mestari vasta sitten kun voittaa myös toisen vyön.

Tietaaks kukaan mita tapahtuu jos oletettu Nog/Lesnar paatyy Nogin voittoon? Otetaanko Lesnar pois champpina virallisista historiankirjoista kun Nog nain todistaisi olevansa kiistaton champpi, vai jaisiko Lesnar historiaan silti champpina? Huom. tosiaan haluaisin sitten tietoa, en spekulointia. Kiitos...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei näiden miesten mma recordia voi edes verrata! 31-4-1 vs. 3-1!
Ufc recordkin on parempi 2-0 vs. 2-1. Lesnarin voitot on tullut yhdestä täysin heittopussista ja kaksi muuta UFC.ssä. Heath Herringin kanssa mentiin tuomari pisteille ja papanhan lesu tyrmäsi. Nog raivasi ufc:ssä Herringin ja Sylvian. Lasnar on mestari ja sillä sipuli,mutta kiistaton mestari vasta sitten kun voittaa myös toisen vyön.
No hätä, kyllä sieltä jengi selitykset kaivaa vaikka hanurista voitti sitten Lesnar vaikka itse Fedorin. En usko, että Nogin tai Mirin voittaminen riittää, siitä alkaa sitten loputon suo selityksineen. Nogi on liian vanha, Mir ei osaa kuin jalkalukon jne jne.

No hätä, kyllä sieltä jengi selitykset kaivaa vaikka hanurista voitti sitten Lesnar vaikka itse Fedorin. En usko, että Nogin tai Mirin voittaminen riittää, siitä alkaa sitten loputon suo selityksineen. Nogi on liian vanha, Mir ei osaa kuin jalkalukon jne jne.

Aina löytyy selittelijöitä ja varsinkin kun on värikkäästä henkilöstä kyse. Mestarithan muistetaan tittelin puolustamisista ja aika näyttää miten suurena Lesnar jää historian kirjoihin. Kovia matseja Lesnarilla on edessä ja itse haluisin nähdä matsin henkilöä vastaan joka pystyy lyömään kovia(esim.Alistair Overeem...ikävä ettei ole ufc:ssä) iskuja niin selviää Lesnarin iskun kestävyys. Veikkaan että ensin Lesnar matsaa Nog/Mir voittajaa vastaan ja jos voittaa sen ottelun niin seuraavana näkisin vuorossa olevan Gabriel Gonzagan. Jos Lesnar nämä kaksi matsia voittaa niin luulisi olevan suht selvää kaikille kuka on mestari.

Mirin osalta olet muuten oikeassa :). Siinä on mielestäni yksi eniten yliarvostettuja ottelijoita koko UFCssä. Mihen ainoat meriitit ovat vihreiden Sylvian ja Lesnarin voitot ja säälittäviä suorituksia riittää. mopo-onnettomuus on tietty aina vahva tekosyy mutta mies on saapunut kehään kyllä niin surkeassa kunnossa useasti että eipä voi kehua. Käytännössä Filho kunnossa :dance2:.

Jos Lesnar pieksee Nogueiran niin on kiistatta #2 kyllä. Nog on aika kankean näköinen jo mutta ei se niin kovin vanha ole ja eipä hänelle ole oikein kukaan pärjännyt. 32v niin kyllä se periaatteessa primessä on jos ei pahoja loukkaantumisia ole. Tietääkseni Nogueiralla ei mitään kummempaa ole ollut.

Jos Lesnar pieksee Nogueiran niin on kiistatta #2 kyllä. Nog on aika kankean näköinen jo mutta ei se niin kovin vanha ole ja eipä hänelle ole oikein kukaan pärjännyt. 32v niin kyllä se periaatteessa primessä on jos ei pahoja loukkaantumisia ole. Tietääkseni Nogueiralla ei mitään kummempaa ole ollut.
Eikös se oo nyt jo #1 mutta jos se voittaa Nogueira vs. Mir matsin voittajan niin se on kiistaton #1?

Joo kyllä tämä Lesnarin voitto on ollut kova pala nieltäväksi monelle, itse oon vaan sitä mieltä että Brockissa on ainesta UFC:hen ja aika tulee sen näyttämään vaikka minusta se on jo nähty. On kiva nähdä mikä selitys seuraavalle kerralla tulee kun Brock ottaa seuraavan voittonsa :D Jopa Fedorilla tai Couturella on aikanaan ollut ekat ottelunsa, pakkohan sen uran on joskus alkaa jos on alkaakseen mutta ei varmaan silloin olla tällä tavalla retosteltu menemään että kuinka on ollut helppoja matseja jne. WWE-tausta sekä se että Brockilla on keskimääräistä enemmän lihaksia on näköjään sellainen facial näille ihmisille että ei ole tosikaan.

Fedor on kiistaton #1 :).:hyvä:
Siis onko tämä nyt jonkun Fedor fanin puhetta vai faktaa? Ite olen ymmärtänyt että jos Lesnar voittaa seuraavan matsin jossa häntä vastaan asettuu Nogueira vs. Mir matsin voittaja niin hän on kiistaton mestari?

Todella paska se tosiaan on. Listalta löytyy voitot kavereista joista Lesnar voi vaan unelmoida. Mä en ymmärrä miksi Lesnar on jokin jumala osalle jengiä?? Kaveri on kova pala en mä sitä kiellä,mutta 4 ottelun jälkeen on paha sanoa hänen oikeasta tasostaan. Todellinen mestari pystyy puolustamaan titteliään ja se nähdään tulevaisuudessa onko Brock todellinen mestari. Kiistaton HW mestari ratkeaa kun Brock kohtaa Mir-Nog parin voittajan....

Nog on mielestäni paska nykyään niiden tuhansien koppien jäljiltä mitä ottanut. Ennen oli ehkä kovin ottelija raskaassa mutta ei todellakaan enää. Aika kulkenut valitettavasti ohi. Niin kuin Couturellakin.

Lesnar tuskin mikään jumala on mutta todella paha voitettava fyysisyyden ja kovan painipohjan vuoksi. En kuitenkaan usko kenenkään pärjäävän Fedorille. Ei edes Lesnar. Ainoa oikea mestari on Fedor, joka on sen vakuuttanut jo monta kertaa. UFC mestaruudet ovat eri asia kun paras ottelija.

Vapaaottelussa on varmasti tulevaisuudessa sama suunta kun K1 :ssä ja mestaruuksia hallitsevat teknisesti surkeat jättililäiset, jotka voittavat suuren voima ja kokoeronsa turvin. Perusasiat kun kunnossa on niin ei niitä jättejä helpolla voiteta tekniikalla. Huono suuntaus mutta tosi. Valtaväestö joka kisoja katsoo kuitenkin haluavat tätä ja siinä yhtyy kysyntä ja tarjonta.

Ei täällä kukaan Lesnarista jumalaa ole leiponut mutta kaikki kyllä tuntuvat sitä dissaavan ilman syytä... Ei tuossa minusta mitään huonoa oo että isot ja vahvat dominoi, eikö se oo ollut noin kivikaudesta asti?

Siis onko tämä nyt jonkun Fedor fanin puhetta vai faktaa? Ite olen ymmärtänyt että jos Lesnar voittaa seuraavan matsin jossa häntä vastaan asettuu Nogueira vs. Mir matsin voittaja niin hän on kiistaton mestari?
Eihän Fjodor edes kilpaile UFC:ssä, joten ei tässä puhuttu mistään UFC-mestarista vaan parhaasta vapaaottelijasta raskaassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom