Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä Kimbo sai pidettyä pään vähän sivussa/Thompsonin kropassa kiinni, joten suoria iskuja ei tullut sillä kyynerpäällä. Eihän Kimbolla ollut edes jälkiä naamassa, vaikka väsynyt olikin. Ei siinä pitänytkään keskeyttää, kun ei hätää kuitenkaan ollut.Voipi olla että dan sai kimbo-matsista palautetta, kun ei lopettanut sitä toisessa erässä. Nyt sitten lopetti "vastaavassa tilanteessa".
No jaa, ehkä Vera ens matsissa valitsee sellasen game planin jossa ei maata mountattuna ja oteta kymmeniä tällejä päähän... Perkeleen Tavares, mä niin toivoin että se pistäis Wimanin teholle....Keskeytettiinkö kenenkään muun mielestä Werdumin ja Veran välistä ottelua liian aikaisin?
Mun mielestä UFC:ssa ollut aikaisemminkin liian hätäisiä väliinmenoja. Toki "turhia" tyrmäyksiä matossa tulisi välttää enkä välttämättä kaipaa mitään "kymmenen lyöntiä tajuttoman päähän" -tyylistä ratkaisua, mutta olis tosta ehkä pystynyt vielä pakenemaan. Eikä Verakaan nyt ihan tyytyväinen näyttänyt olevan päätökseen..
Mun mielestä Kimbo sai pidettyä pään vähän sivussa/Thompsonin kropassa kiinni, joten suoria iskuja ei tullut sillä kyynerpäällä. Eihän Kimbolla ollut edes jälkiä naamassa, vaikka väsynyt olikin. Ei siinä pitänytkään keskeyttää, kun ei hätää kuitenkaan ollut.
Ihan itseaiheutettu, harmi vaan kaverille.
Näköjään nää briteissä oteltavat UFC:t on aina tällaisia välimallin ratkaisuja, eli ei taaskaan nähty vanhalla mantereella mitään kovin mielenkiintoisia matseja tai ottelijoita. Tai sitten tuntu vaan tältä, kun edelliset UFC:t on olleet niin loistavia.
Hughes on kyllä viimeaikoina ollut aivan ihmeellisen huono. Onhan se kilpailun taso sitten vaan koventunut niin kovasti, että hän ei ole vain aivan pysynyt kärjessä?