UFC 85 *spoiler*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voipi olla että dan sai kimbo-matsista palautetta, kun ei lopettanut sitä toisessa erässä. Nyt sitten lopetti "vastaavassa tilanteessa".

Voipi olla että dan sai kimbo-matsista palautetta, kun ei lopettanut sitä toisessa erässä. Nyt sitten lopetti "vastaavassa tilanteessa".
Mun mielestä Kimbo sai pidettyä pään vähän sivussa/Thompsonin kropassa kiinni, joten suoria iskuja ei tullut sillä kyynerpäällä. Eihän Kimbolla ollut edes jälkiä naamassa, vaikka väsynyt olikin. Ei siinä pitänytkään keskeyttää, kun ei hätää kuitenkaan ollut.

Keskeytettiinkö kenenkään muun mielestä Werdumin ja Veran välistä ottelua liian aikaisin?

Mun mielestä UFC:ssa ollut aikaisemminkin liian hätäisiä väliinmenoja. Toki "turhia" tyrmäyksiä matossa tulisi välttää enkä välttämättä kaipaa mitään "kymmenen lyöntiä tajuttoman päähän" -tyylistä ratkaisua, mutta olis tosta ehkä pystynyt vielä pakenemaan. Eikä Verakaan nyt ihan tyytyväinen näyttänyt olevan päätökseen..
No jaa, ehkä Vera ens matsissa valitsee sellasen game planin jossa ei maata mountattuna ja oteta kymmeniä tällejä päähän... Perkeleen Tavares, mä niin toivoin että se pistäis Wimanin teholle....

Mun mielestä Marquardt olis pitänyt diskata. Kolme törkeää virhettä: piledriver, polvi maassa olevan päähän ja iskuja takaraivoon.

No eipä oo eka kerta kun Nate todistaa olevansa likanen ottelija (mm. case Almeida)

ny kyynärpäät tuli kyllä ihan laillisesti pään sivuun, tais herb deani vähä kattoa väärin siinä. Tosin polvi oli aivan törkeä (sinänsä haluaisin että polvet maassa otettaisiin takasi yhdistettyihin sääntöihin). Vielä törkeämpi oli lopu piledriver josta esim. Rogan oli helvetin mielissään, mutta taispa Roganilta ja tuomariltakin unohtua että "spiking an opponent to the canvas" on kiellettyä. Viimeksi moinen muuvi on kait nähty Sapp vs. isompi Nogueira matsissa :D

Mun mielestä Kimbo sai pidettyä pään vähän sivussa/Thompsonin kropassa kiinni, joten suoria iskuja ei tullut sillä kyynerpäällä. Eihän Kimbolla ollut edes jälkiä naamassa, vaikka väsynyt olikin. Ei siinä pitänytkään keskeyttää, kun ei hätää kuitenkaan ollut.

Eipä hirveästi ollut voimaa niissä Thompsonin lyönneissä. Näyttivät aika neiti paukuttamiselta...

Hughes on kyllä viimeaikoina ollut aivan ihmeellisen huono. Onhan se kilpailun taso sitten vaan koventunut niin kovasti, että hän ei ole vain aivan pysynyt kärjessä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näköjään nää briteissä oteltavat UFC:t on aina tällaisia välimallin ratkaisuja, eli ei taaskaan nähty vanhalla mantereella mitään kovin mielenkiintoisia matseja tai ottelijoita. Tai sitten tuntu vaan tältä, kun edelliset UFC:t on olleet niin loistavia.

Illan paras matsi oli Wiman Tavares, jossa riitti vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Pitkästä aikaa edes yritettiin jalkalukkoja, jotka on kummasti kadonnut kuvioista viime vuosina.

Mun äänet huutoäänestykseen: ihan ok stoppi, mitäs muutakaan sitä voi tehdä jos kaveri ei yritä parantaa asemaansa. Ja Marquardt olisi pitänyt hylätä. Ikävä loppumatsi kun totaalisen sekasin ollut Leites vaan yritti sisulla vetää homman loppuun vaikka kaikesta näki että homma ei enää pelaa läheskään täysillä.

Näköjään nää briteissä oteltavat UFC:t on aina tällaisia välimallin ratkaisuja, eli ei taaskaan nähty vanhalla mantereella mitään kovin mielenkiintoisia matseja tai ottelijoita. Tai sitten tuntu vaan tältä, kun edelliset UFC:t on olleet niin loistavia.

Muuten taitaa pitää paikkansa, paitsi 75 oli helvetin hyvä kortti :kippis1: Bisping tungetaan kans aina noihin britti-UFC:hin

Mikä tässä nyt oli vikana?Itse odotin tylsähköä eventtiä,mut yllätyin iloisesti kun ottelut olivatkin järjestään viihdyttäviä.Tietysti jos haluaa nähdä vain titteli otteluita ja "suosittuja" ottelijoita niin sitten,itse en vaan löytänyt muuta valittamista kuin Dan Miragliottan.Ja selostaja parin,mut toihan on aina.:D

Hughes on kyllä viimeaikoina ollut aivan ihmeellisen huono. Onhan se kilpailun taso sitten vaan koventunut niin kovasti, että hän ei ole vain aivan pysynyt kärjessä?

Tätä itsekin ajatellut. Oliskohan vain motivaatio ongelmaa kaverilla. Pitkäänhän se vyötä ehti pitääkin. No joka tapauksessa Hughes vs. Serra olis kiva nähdä.

Suositut

Back
Ylös Bottom