Deleted member 26417
Vaikka nyt periaatteessa oon kaikkia vastaan ketkä ei pääse omaan painoluokkaansa, niin helvetin hyvä että joku ei-painija sentään menestyy tuossa painoluokassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkinen? Mikä tää ylipainojuttu oli? Miten niin ei päässy painoonsa ku matsi kuitenkin toteutu?
Mitä mitä mitääh?! mistä noita voipi kattoo live streamina? Ja maksaako? Ja kui paljo? (jos siis maksaa)... :O
Ei vaa mulle iha uus juttu, jos ja kun tuli väärään ja oli wanha nii call me stupid. (mut silti vastatkaa) ;)
Keskeytettiinkö kenenkään muun mielestä Werdumin ja Veran välistä ottelua liian aikaisin?
Mun mielestä UFC:ssa ollut aikaisemminkin liian hätäisiä väliinmenoja. Toki "turhia" tyrmäyksiä matossa tulisi välttää enkä välttämättä kaipaa mitään "kymmenen lyöntiä tajuttoman päähän" -tyylistä ratkaisua, mutta olis tosta ehkä pystynyt vielä pakenemaan. Eikä Verakaan nyt ihan tyytyväinen näyttänyt olevan päätökseen..
oli muuten paskin eventti ikinä
nojoo se sitten varmaan johtuu siitä ettei mun mielenkiinto herännyt missää vaiheessaNo ei todellakaan ollut. Joskus on ollut niin paskoja juji-eventtejä ettei mitään järkeä. Jätkät makailee toistensa päällä 15 minuuttia ja lopuksi split-decision. Siinä vasta paskaa on ollut.
nojoo se sitten varmaan johtuu siitä ettei mun mielenkiinto herännyt missää vaiheessa
Keskeytettiinkö kenenkään muun mielestä Werdumin ja Veran välistä ottelua liian aikaisin?
Mun mielestä UFC:ssa ollut aikaisemminkin liian hätäisiä väliinmenoja. Toki "turhia" tyrmäyksiä matossa tulisi välttää enkä välttämättä kaipaa mitään "kymmenen lyöntiä tajuttoman päähän" -tyylistä ratkaisua, mutta olis tosta ehkä pystynyt vielä pakenemaan. Eikä Verakaan nyt ihan tyytyväinen näyttänyt olevan päätökseen..