UFC 85 *spoiler*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikka nyt periaatteessa oon kaikkia vastaan ketkä ei pääse omaan painoluokkaansa, niin helvetin hyvä että joku ei-painija sentään menestyy tuossa painoluokassa.

Ihan jees matseja. Bispingin kaksi viimeistä matsia ovat olleet todella hyviä. Se Hamill-matsi sai mut vihaamaan Bispingiä, mutta näyttäisi siltä että Bisping on parantanut tapansa.

Hughes on valmis eläkkeelle. 50 matsia on kyllä aika helvetin kova saldo. "Pittbull" oli kyllä kuuritellut muullakin kuin kaurapuurolla. Sori vaan.

Mitä mitä mitääh?! mistä noita voipi kattoo live streamina? Ja maksaako? Ja kui paljo? (jos siis maksaa)... :O
Ei vaa mulle iha uus juttu, jos ja kun tuli väärään ja oli wanha nii call me stupid. (mut silti vastatkaa) ;)

Mitä mitä mitääh?! mistä noita voipi kattoo live streamina? Ja maksaako? Ja kui paljo? (jos siis maksaa)... :O
Ei vaa mulle iha uus juttu, jos ja kun tuli väärään ja oli wanha nii call me stupid. (mut silti vastatkaa) ;)

Googleen ufc86 stream ensi kerralla..

Keskeytettiinkö kenenkään muun mielestä Werdumin ja Veran välistä ottelua liian aikaisin?

Mun mielestä UFC:ssa ollut aikaisemminkin liian hätäisiä väliinmenoja. Toki "turhia" tyrmäyksiä matossa tulisi välttää enkä välttämättä kaipaa mitään "kymmenen lyöntiä tajuttoman päähän" -tyylistä ratkaisua, mutta olis tosta ehkä pystynyt vielä pakenemaan. Eikä Verakaan nyt ihan tyytyväinen näyttänyt olevan päätökseen..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keskeytettiinkö kenenkään muun mielestä Werdumin ja Veran välistä ottelua liian aikaisin?

Mun mielestä UFC:ssa ollut aikaisemminkin liian hätäisiä väliinmenoja. Toki "turhia" tyrmäyksiä matossa tulisi välttää enkä välttämättä kaipaa mitään "kymmenen lyöntiä tajuttoman päähän" -tyylistä ratkaisua, mutta olis tosta ehkä pystynyt vielä pakenemaan. Eikä Verakaan nyt ihan tyytyväinen näyttänyt olevan päätökseen..

todellakin keskeytettiin liian aikaisin.. Paras juttu tässäkin että dan antoi kimboa kyllä hakata yli minuutin vaikka kimbo ei liikkunut. Vera liikkui kokoajan, ja aikaakin vain muutama sekunti jäljellä.

No olihan siinä nyt 15sek jäljel mut kuitenkin ei siinä mun mielestä kovin montaa iskua edes tainnu mennä perille asti

edit. mut eipä se mitenkää mun mielestä yrittäny vastaankaan tehdä

Olihan se hiukan ajoissa keskeytetty. Suurin osa lyönneistä meni kuitenkin suojaukseen. En tosin usko että Vera olis mihinkään sieltä mountista karannut, vaan olisi ollut keskeytyskunnossa joka tapauksessa ennen erän loppua. Werdum oli yhden erän perusteella kuitenkin parempi.

oli muuten paskin eventti ikinä

No ei todellakaan ollut. Joskus on ollut niin paskoja juji-eventtejä ettei mitään järkeä. Jätkät makailee toistensa päällä 15 minuuttia ja lopuksi split-decision. Siinä vasta paskaa on ollut.

No ei todellakaan ollut. Joskus on ollut niin paskoja juji-eventtejä ettei mitään järkeä. Jätkät makailee toistensa päällä 15 minuuttia ja lopuksi split-decision. Siinä vasta paskaa on ollut.
nojoo se sitten varmaan johtuu siitä ettei mun mielenkiinto herännyt missää vaiheessa

33onzgo.jpg

Omasta mielestä Vera vs. Werdum matsi pysäytettiin liian aikaisin. Kyllähän Werdum päältä sai laitettua useita pommeja, mutta suurin osa niistä jäi Veran käsiin ja harva vain pääsi läpi. Vera teki tuossa tilanteessa mitä pystyi, jos olisi nostanu kädet ilmaan Werdum olisi napannut siitä lukon. Siinä näkee kun Vera yrittää pyörähtää masulteen, mutta Werdum saa estettyä jonka jälkeen alkaa takomaan ja tuomari tulee väliin. Uskon kyllä itse että Werdum olisi tuon matsin loppujen lopuksi vienyt.

Tuosta jutusta huolimatta erittäin hyvä eventti kaikenkaikkiaan, toivottavasti Alves saa seuraavassa matsissa painon oikeeseen määrään ja Davis tulee takaisin entistä parempana! :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom