UFC 81 tulokset [SPOILERS]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lisäksi kuulostaa oudolta, että eikö timppa esim hikoillu yhtään ottaessaan lämpöjä matsia varten. Vai rasvattiinko peräti juuri enne matsia. Kauheaa bullshittiä.

Onhan tuota ennenkin tehty, Sakuraba VS. Yoshihiro Akiyama

Tuo matsihan meni kai loppujen lopuksi No Contest, vaikko josan raossa tais olla Sakun voitto???

Jatkan tätä Off Topiccien kirjoa kysymällä missä luuhaa Mark Hunt?!? kaikentietävä wikipedia sanoo että UFC:n kanssa voisi olla sopimus tuloillaan, mutta mistään ei ole mitää kuulunut.

ööö, ei kai tämä vaan ole totta?

Hunt on yksi meikän lemppareista, ja voihan vittu jos ukko päättää mennä showpainiin ja jättää MMA:n. Äijällä on lajin kovin leuka ja iskuissa enemmän kaatoa kuin varmaan kellään, matto taidot kylläkin aika huonot, ja nytkö hän päättää lopettaa?!?

Nyt meni meikäläisen pointti ohi ja lujaa. Itse vielä lainasit sanojani: Itse en tuosta Fedorista enää perusta, mitä väliä jollaki nettisaitin rankinglistoilla on?
Sitä vain tarkoitin, että kyllähän niiden listojen laatijoilla on sen verran enemmän kokemusta ja tietoa lajista kuin esim. meillä, joten pakkohan niillekin on jotain painoarvoa antaa vaikka ei itse fedorista perustaisikaan.

Kannattaa Fedorista puhuttaessa ottaa huomioon olosuhteet. Fedor kärsi loukkaantumisista vuonna 2005 ja 2006 ja 2007 Pride meni (käytännössä) konkkaan ja Fedorin piti hankkia uusi sopimus jne. M-1 varmasti tajuaa että Fedor vs. can ei myy lippuja vaan heidän pitää hankkia päteviä vastuksia Fedorille. Sergei, Barnett, Ben Rothwell ja Roger Gracie olisivat kaikki mielenkiintoisia vastuksia Fedorille.

Dana White ja UFC tietenkin mustamaalaavat Fedoria kun eihän se käy päinsä että maailman kovin ottelija ei ole UFC:ssä ja on dominoinut UFC:n raskaansarjan mestaria kahdesti... Fedor kuitenkin voitti kaikki Priden raskassarjan ottelijat ja hankki siten maineensa.

Ja ketä UFC:ssä edes on jota voisi oikeasti Fedorin haastaa? Arlovski tekee kuulemma UFC82 jälkeen sopimuksen M-1 kanssa, Couture ottelee M-1:ssä heti kun lakikuviot selviävät. Crocopin, Herringin ja Nogin Fedor on jo voittanut. Werdum on jo pariin otteeseen kieltäynyt ottelusta Fedoria vastaan. Gonzagan ja Kongon urien kohokohta taisi olla Crocop matsi.

Josh Barnett kuulemma myöskin kieltäytyi Fedor ottelusta useaan otteeseen.

Dana Whiten kommentteja seuratessa kannattaisi lukea mitä Dana sanoi silloin kun luuli että Fedor signaus on juuri tulossa ja sitten sen jälkeen kun se meni puihin. Sama tietysti pätee Randy Coutureen, Tito Ortiziin ja BJ Penniin.

Sitä vain tarkoitin, että kyllähän niiden listojen laatijoilla on sen verran enemmän kokemusta ja tietoa lajista kuin esim. meillä, joten pakkohan niillekin on jotain painoarvoa antaa vaikka ei itse fedorista perustaisikaan.

Joo empä ole kiistänytkään ettei Fedor olisi maailman paras, sillä sitähän mies on. Sapettaa vain kun miestä ei UFC:ssä nähdä. Miehen isoin matsi on vielä tuloillaan, eli Couturea vastaan, jos tämä jää toteutumatta ja Fedor ottelee näitä friikkejä vastaan lopun uraansa niin aika huono maku jää miehestä kuitenkin loppupeleissä. Hirveää tuhlausta kun tämmöinen kaveri ei siellä isoimmissa ympyröissä ottele. Toivottavasti tämä Couture ottelu kuitenkin toteutuu tämän vuoden puolella. Sen matsin voittaja voi hyvillä mielin vetäytyä eläkkeelle MMA:n kiistattomana kuninkaana.

Nog on saavuttanut paljon enemmän urallaan ja on #2 HW kautta aikojen. Nog myös voittaisi Couturen satavarmasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tuota ennenkin tehty, Sakuraba VS. Yoshihiro Akiyama

Tuo matsihan meni kai loppujen lopuksi No Contest, vaikko josan raossa tais olla Sakun voitto???

Niin tiedän kyllä tämän tapauksen. Scratch mainitsi vain jonkinmoisen "vauvarasvan" tjsp. joka vasta hikoillessa muuttuu liukkaaksi. Lämmöt otetaan kuitenkin vähän enne matsia niin olisihan tämä huomattu ennen häkkiin astumista.

Nog myös voittaisi Couturen satavarmasti.

Tollanen kommentti on taas sellasta bullshittiä että hohhoijjakkaa. Tollaset provot voi jättää omaan arvoonsa ja kehottua siirtymään kirjottelemaan vaikka suomi24-palstalle.

Joo nämä satavarma -jutut tämän päivän MMA:ssa on aika läpän heittoa. Varsinkin jos tarkastellaan asioita siten, että Randyn boksaus on parantunut helvetisti ja Nogilla ei ole tyrmäysvoimaa, mutta tekniikkaa löytyy pystyssä. Randyn alasviennit on eri planeetalta hitaaseen nogiin verrattuna, Matossa Randyn positiot ja passailu vs. Nogin Jäätävän kova BJJ.
En ymmärrä mitenkä tästä saa satavarman matsin paperilla vaikka itsekkin jonkinasteiseksi EX-Pridelaisten Kivien halailijaksi tunnustaudun.

Scratch on keksinyt oudon konseptin .. tekosyy voitolle. Sylvia jää kiinni douppauksesta ja sitten täysin mahdotonta että hän vähän voitelisi itseään. Rasvauksesta ei edes juuri rankaista eikä sitä käytännössä edes testata kuin matsin alussa vähän lääpitään hanskat kädessä.

Jos lukisit mun messun kunnol niin en missään vaiheessa väitä että minä olisin sen keksinyt ja niin kun sanoin en tiedä kuinka paljon siinä on perää. Ota se peukku pois pyllystä niin vois aivotki toimii. Edit mun aivot ei vissiin toimi...

Jos lukisit mun messun kunnol niin en missään vaiheessa väitä että minä olisin sen keksinyt ja niin kun sanoin en tiedä kuinka paljon siinä on perää. Ota se peukku pois pyllystä niin vois aivotki toimii. Edit mun aivot ei vissiin toimi...

Ja ei kukaan huomaa jos tekee ns. venäläiset. Iskee hierontaöljyä iholle ja antaa sen kuivua. Sitten ku rupee hikoilemaan ne liukastaa kivasti taas...

Tollanen kommentti on taas sellasta bullshittiä että hohhoijjakkaa. Tollaset provot voi jättää omaan arvoonsa ja kehottua siirtymään kirjottelemaan vaikka suomi24-palstalle.

Vertaile kavereiden recordeja. Nogia ei ole koskaan tyrmätty tai lukotettu. Fedor on ainut jolle Nog on selkeästi hävinnyt (Barnett ja Hendo matsit olivat todella tasaisia JA Nog voitti revanssit). Couturen recordi on 16-8 ja hänet on tyrmätty (chuck x2) ja lukotettu (esim. Inoue) ja lopetettu lyönneillä (barnett, ricco).

Tim Sylvia otteli loukkaantuneena Couturea vastaan ja kunnossa Nogia vastaan: Nog lukotti, Randy voitti LnP tuomariäänin.

Uskotko että Randy tyrmää Nogin (mihin ei pystynyt Crocopin ylivoimainen pystyottelu, Herringin high kick tai Fedorin GnP), lukottaa Nogin (mitä ei ole tehnyt kukaan) tai kontrolloi matossa (mihin ei pystynyt Barnett joka takoi Randyn keskeytyskuntoon)?

Joo empä ole kiistänytkään ettei Fedor olisi maailman paras, sillä sitähän mies on.
Tuotatuota, oletko nyt ihan varma tuosta, kun aikaisemmin kirjoitit että:
Niin kohtuu asiaahan tuo Dana jauhaa.
Kun oli Dana oli sanonut että Fedor ei ole enää 1

Lisäksi jatkoit:
Nyt on sellainen aika, että UFC on periaatteessa se ainoa ja oikea paikka maailman parhaille ottelijoille ja painoluokkien mestarit ovat siten kovimpia jätkiä.

Kun Fedor ei tietääkseni ole UFC:n mestari niin kyllä sinä minusta ainakin väitit että se EI olisi maailman paras.

-------------------------------------------------------
Sapettaa vain kun miestä ei UFC:ssä nähdä. Miehen isoin matsi on vielä tuloillaan, eli Couturea vastaan

Ihan vain varmistukseksi siis että samaa Couturea joka tyrmättiin kahdesti 205 sarjassa. Ja siis tällä tyypillä on masssiiviset 2 voittoa raskaassa, toinen selkävaivainen Tim Sylvia ja toinen GG jonka aino meriitti oli voitto CroCopista. (kova teko sinänsä).

Mä en ihan käsitä miten tämä olisi Fedorin isoin matsi ikinä.

SIC- sanoi:
Nog myös voittaisi Couturen satavarmasti.
Vertaile kavereiden recordeja. Nogia ei ole koskaan tyrmätty tai lukotettu. Fedor on ainut jolle Nog on selkeästi hävinnyt (Barnett ja Hendo matsit olivat todella tasaisia JA Nog voitti revanssit). Couturen recordi on 16-8 ja hänet on tyrmätty (chuck x2) ja lukotettu (esim. Inoue) ja lopetettu lyönneillä (barnett, ricco).

Tim Sylvia otteli loukkaantuneena Couturea vastaan ja kunnossa Nogia vastaan: Nog lukotti, Randy voitti LnP tuomariäänin.

Uskotko että Randy tyrmää Nogin (mihin ei pystynyt Crocopin ylivoimainen pystyottelu, Herringin high kick tai Fedorin GnP), lukottaa Nogin (mitä ei ole tehnyt kukaan) tai kontrolloi matossa (mihin ei pystynyt Barnett joka takoi Randyn keskeytyskuntoon)?
Hyviä argumentteja kaikki, mutta... En silti lähtis noin kärkkäästi väittämään. Kaverit ei oo kumminkaan ottanu toisistaan vielä koskaan mittaa ja tiedetäänhän se miten arvaamaton MMA voi olla. Miten se olikaan... styles make matches tjsp........ :zzzz: Enivei, jos rahaa pitäsi laittaa ni mä panostaisin ehdottomasti Nogiin. En silti sanois et se olis 100% varma tuotto. :E

Tätä on kyllä pakko kompata ja vahvasti. Kommentit jotka mielsivät Randyn Nogin tasoiseksi ottelijaksi ovat enemmänkin sitä Suomi24 tai UFC -tyylistä keskustelua. Henkilökohtaisesti olen pitänyt Randyä enemmän tai vähemmän MMA:n Jari Litmasena; hienona urheilijana jonka hienoutta en ole koskaan itse ymmärtänyt. En nyt ala kuitenkaan tästä enempää kinastelemaan. Kerroin vain oman mielipiteeni.

Kiinnostavaa on sen sijaan se, mikä on UFC:n tulevaisuus. Miten pitkään pystytään jatkamaan samalla tahdilla kohti suurempia tapahtumia ja isompia yleisöjä ilman, että laji menettää loputkin itsestään? Nyt jo marssitetaan kehään kaikenmaailman Lesnareja, ja jatkossa varmaan muitakin vastaavia miehiä häkkiin. :david:

Sen verran huutelen,että MMA:ssa ei ole läpihuuto matseja. Ei ainakaan tuolla tasolla. Cro Cop oli melkein valmis mestari kun tuli UFC:n ja miten sitten kävikään. Todennäköisesti NOG sen veisi,mutta ei 100% varmuudella.

Suositut

Back
Ylös Bottom