UFC 75 – Champion vs. Champion

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Palle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää vaan muistaa että jos katsoo matsit suorina Spikeltä niin joutuu
todennäköisesti katsomaan yhtä paljon mainoksia kun itse ohjelmaa, ja sitäpaitsi aika epämukavaan aikaan ja ainakin mun tapauksessa huonolla kuvalaadulla.Itse ajattelin odottaa sunnuntaihin niin saa sitten hyvää krapulaviihdettä ilman mainoksia:rock:

Eiks jatkoilla ole mahtava katella mättöä? Meinaan ku on mainoskatko ni heittää läppää frendien kaa ja sitte ku matsit on kehissä ni kaikki pitää turvat tukossa. Sitte voi katella selvinpäin sen matsin seuraavana päivänä :) Mulla kun on vähä se etten mä malta odottaa että saan matsit katottua vaan tarksitan tulokset eka jne. Joten live lähetys ois kyllä jännityksen kannalta aivan mahtava :D

Eiks jatkoilla ole mahtava katella mättöä? Meinaan ku on mainoskatko ni heittää läppää frendien kaa ja sitte ku matsit on kehissä ni kaikki pitää turvat tukossa. Sitte voi katella selvinpäin sen matsin seuraavana päivänä :) Mulla kun on vähä se etten mä malta odottaa että saan matsit katottua vaan tarksitan tulokset eka jne. Joten live lähetys ois kyllä jännityksen kannalta aivan mahtava :D

näin mäkin sen ajattelen,mut joillekin ei ilmeisesti ilmaiset taivaskanavat kelpaa..:rolleyes:

Onneksi tuli liput ostettua hyvissä ajoin. 100 punnan liput tuli napattua ja tarvii toivoa, että paikat on edes jonkunmoiset. Mutta jokatapauksessa ei olisi paljoa parempaa cardia voinut toivoa (no Fedor ois tietty ollu kiva :P).

Pienet täpinät päällä.

Näinköhän tulee suorana Spikeltä?

Edit: Tulee luonnollisesti viiveenä Spikeltä aikaeron takia.

"Taistelulaji" kohta ilmestää sinne alavalikkoon muistaakseni aina ehkä viikkoa tai hieman alle ennen kyseessä olevaa tapahtumaa. Eli pitäisi kohta sinne putkahtaa.

Korjatkaa jos muistan väärin.

Eipä taida vieläkään olla UniBetillä noita UFC-matseja?

Kirjoittakaahan joku tähän thrediin jos huomaa että matsit tullut esille?

BWiniltä löytyy:
Jackson vs. Henderson
Filipovic vs. Kongo
Bisping vs. Hamill

Hmm, oisko tonne BWinille mitään bonuskoodia tms, en jaksais siirtää rahaa? :D

Onneksi tuli liput ostettua hyvissä ajoin. 100 punnan liput tuli napattua ja tarvii toivoa, että paikat on edes jonkunmoiset. Mutta jokatapauksessa ei olisi paljoa parempaa cardia voinut toivoa (no Fedor ois tietty ollu kiva :P).

Pienet täpinät päällä.

Paljos tulee muuten maksamaan reissu? Olis meinaan hienoa joskus lähteä katsomaan.

Onkohan tämä nyt sitten oikein?

Eli 9pm "Eastern Daylight Time" olisi täällä Suomessa aamuyöstä klo 4.00.

Mutta mites tuo "ET/PT"-aikavyöhyke?

Lähettääkö ne jenkeissä samaa telkkariohjelmaa samalla kellonlyömällä, mutta kuitenkin eri aikayöhykkeillä(ET/PT = Eastern/Pacific)? Eli siis käytännössä ihan eri aikaan?

9pm Pacific Daylight Time = klo 7.00 Suomen aikaa.

Auttakaa nyt idioottia.. :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan tämä nyt sitten oikein?

Eli 9pm "Eastern Daylight Time" olisi täällä Suomessa aamuyöstä klo 4.00.

Mutta mites tuo "ET/PT"-aikavyöhyke?

Lähettääkö ne jenkeissä samaa telkkariohjelmaa samalla kellonlyömällä, mutta kuitenkin eri aikayöhykkeillä(ET/PT = Eastern/Pacific)? Eli siis käytännössä ihan eri aikaan?

9pm Pacific Daylight Time = klo 7.00 Suomen aikaa.

Auttakaa nyt idioottia.. :wall:

Kurkkasin tuolta TVU:n sivuilta --> SpikeTV:n tv-guide, sen mukaan alkais klo 6.00 Suomessa. Pitää tutkailla vielä uudestaan ja tutustua asiaan paremmin..

Toivon sydämeni pohjasta että Hendo pistäis stopin rampagen pröystäilylle. War Hendo!!!

Ja toivotaan että Mirko näyttäis parasta osaamistaan Kongoa vastaan.

Kurkkasin tuolta TVU:n sivuilta --> SpikeTV:n tv-guide, sen mukaan alkais klo 6.00 Suomessa. Pitää tutkailla vielä uudestaan ja tutustua asiaan paremmin..

Ok, kiitoksia. Oli uusi juttu mulle tuo guide, hyvä tietää. :worship:

Lennot liput ja hotellit pyöreästi 350 euroa. Tohon tietty päälle mitä paikan päällä tulee tuhlattua. Ei näitä onneksi kuitenkaan kerran kuussa tarvi tehdä näitä reissuja, niin kyllä tuon kärsii.

Näin työssäkäyvänä maksaisin moisen summan aivan koska tahansa, jos saisi järkättyä vaan vapaata helposti töistä. (jooh saikkua saa aina :)

Minkä lafkan lennolla menette?

Ite olin kattonu lennot ja hotellit ja liput valmiiks pe-su matkaks hinnaks tuli n.550e joten ei se nyt niin paha olen ku kuitenkin tosi hyviä matsejakin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom