UFC 75 – Champion vs. Champion

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Palle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katoppa Unibet.com, sieltä löytyy Taistelulajien alta UFC ja pääsee lyömään vetoa matseista!

Ei saakeli, oon nyt jo varmaan 15 minuuttia etsinyt, mutta en millään löydä tuolta Unibetin saitilta "Taistelulajit" alavalikkoa. Jos pystyisit jotenkin rautalankaohjein tyhmälle selittämään mistä tuo löytyy, pitäis nimittäin päästä rahoista eroon :hyper:

Mä etsin ite kans noita vähä aikaa sitte, ku lopulta sitten löysin matsin ni tuli onkelmia rahansiirron kanssa. Onneks vaan, ku olisin hävinny ne rahat :D Olin ihan 100-varma siitä että Aurelio voitta Guidan. Mutta noi matsit taitaa tulla aika viime tingassa tonne sivuille mun käsittääkseni. Joten kokeile ettiä viiden päivän päästä tjms.

"Taistelulaji" kohta ilmestää sinne alavalikkoon muistaakseni aina ehkä viikkoa tai hieman alle ennen kyseessä olevaa tapahtumaa. Eli pitäisi kohta sinne putkahtaa.

Korjatkaa jos muistan väärin.

Joo, tosiaan unohtui mainita, että ei välttämättä vielä se UFC siellä Unibetillä näy mutta tulee sinne kyllä ajoissa.
Samalla jos tuonne rekisteröityy ja kiinnostaa pokerin pelaaminen, niin kannattaa käyttää hyväkseen joku liittymistarjous joita löytyy sieltä täältä eri pokerisivustoilta.
Itse veikkailen ja pelailen mm. tuolla ja ihan luotettava ja toimiva paikka.:thumbs:
Couturella on aina hyvä kerroin ja sehän vielä voittaakin joka kerta joten sitä kannattanee veikata.:D

Onko kukaan onnistunut saamaan lippuja? Itse heräsin ostamaan lippuja vasta noin kaksi viikkoa lipunmyynnin alkamisen jälkeen, niin halvimmat jäljelläolevat liput oli kai jotain 200 puntaa kappale, meni vähän liian kalliiksi...Että jos jollain olisi halpoja lippuja myynnissä niin olisin kiinnostunut(aika epätoivosta, tiedän)!

Veikkaukset:
Hendo dec
Crocop tko
Hamill dec
Alexander tko
Silva dec
Davis ko
Kotani sub
Torres sub

Niin ja kai Crocopin matsit yleensä on aika viihdyttäviä, 29 vapaaottelumatsia ja 7 mennyt täyden ajan, ja K1:ssä oli aikalailla samantapainen meno...

veikkaukset:

Rampage vs. Hendo
Page vie ottelua alussa mutta hendo kestää ja jyrää lopussa paremmalla cardiolla tuomariäänin.

Hamill vs. Bisping
Hamilin masa jyrää "can I have a cap of tiin" puhtaala voimalla mikä lienee teknisesti kovin tylsää katsottavaa...

Crocop vs. King Kong
King Kongo puskee päälle hirveellä syötöllä jota crocop aikansa silmäiltyä lopettaa huitomisen ajassa 2.36 vasemman jalan hilpasulla otsalohkoon. KO...

:arvi:

TVU:n kautta näkyy Spike TV ja UFC 75 tulee su aamuna olikohan klo 6 Suomen aikaa. :rock:

Ihan vaan noppitietona. :D

Niin, ja täytyypi alkaa seurata TUFia myös suoraan sitä kautta, eikä tarvi hommata sitä - tiedät kyllä mistä.

Hendon kardio on ollut hyvin vaihteleva Pridessä pari matsia erittäin ala-arvoisella kunnolla. Turnauksessakin taidettiin samaisesta syystä pudota Misakia vastaan. Hendolla on kova nyrkki mutta Rampagea ei ole nyrkeillä vielä koskaan tyrmätty ja Hendoa kovemmat iskijät ovat yrittäneet. Randlemankin iski Mirkon kaataneen moukarinsa nuppiin mutta 'page ei paljon horjunut vaikka myöhemmin sanoi että kukaan ei ole lyönyt niin lujaa. Rampagella on muutenkin yksi parhaista suojauksista iskuja vastaan graniittisen kallon lisäksi ja hänen onnekseen Hollywood ei jalkojaan käytä.

Rampagen matsi hävitä. Jos hän ottelee samalla strategialla kuin Lindlandia vastaan niin Hendolla on saumat tuomaripäätökseen mutta jos ottelisi enemmän Chuck Liddell tyylillä (aina irti clinchistä) niin eiköhän tule hendolle noutaja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittuu... toivotaan että mä saan netin kuosiin sunnuntai aamuun mennessä! Mikä olis sen parempaa ku kattoa UFC 75 livenä! Ja että sitäpaitsi löytäisin sen Spike TVn TVUlta...

Mutta se voi kato olla ettei se tuu suorana Spikeltä kun kerran on eri time-zone jenkeissä... tai tiedä sitten. Mutta voisin kuvitella että se voi olla syy miksi tulis n. kl 6 suomen aikaan.

taitaa olla tape delay, eli myöhässä, että amerikkalaiset saa kattoa hyvään aikaan matsit.

tätä mäkin ihmettelin että onhan ihme aikaan (paikallista aikaa) ukoilla matsit! mut jos näin on ni, idiotlandian ihmiset saa hyvät katseluajat.. :D

en kyl tiiä miks kaikil ei näy spike tv, mul pelittää tälläkin hetkellä ihan hyvin..

Sivun ylimmäisessä videossa CroCopin kommentteja:
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=MultiMedia.video

Huh, en ollukaan aiemmin nähnyt tota CroCopi nilkkaa noin vääntyneenä. Näytti kyllä hiton pahalta.

Hendersonin ja Rampagen matsista tulee kyllä tiukka. Pistetään ääni kuitenkin Hendersonille, vähän tosin tuntuu että se olis se underdog tässä matsissa. Rampage on kehittynyt jatkuvasti paremmaksi.

CroCop vie, vaikka se vastustajakin näytti kyllä aika tulisieluiselta.

Muita en vielä jaksa arvuutella.

Suositut

Back
Ylös Bottom