UFC 71 - Liddell vs. Jackson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja El Niño
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaas tietämättömälle mikä tuo clinchi on? ja jos viitsitte niin laittakaa muutenkin sanastoa esille tai linkkiä johonkin kiitos :worship:

Tuolla alkupuolesta noin puoleenväliin on sellaisia vastustajia Jacksonilla että ei löydy edes englannin kielisestä wikipediasta mitään, niistäkin jannuista keistä on artikkeli, yksi on 54-vuotiaana Jacksonia vastaan otellut entinen nfl-safety, toinen wikipedian linkin mukaan irlantilainen DJ ja kolmas vuonna -88 edesmennyt englantilainen koomikko.
Mitä hiton väliä sillä on, mitä on tehnyt ennen MMA-uraa!? Jos tälle linjalle lähdetään, niin onhan Rich Franklin (joka on yksi UFC:n parhaista) entinen high School (?) opettaja, Cro Cop on poliitikko (jaa no, onhan se myös Kroatian Anti-Terroristi porukassa :)) ja Matt Hughes oli sähkö- ja rakennusmies sekä maatilanpitäjä... että näin... Tämä varmasti kertoo sen, että sillä ei ole mitään väliä, mitä tekee tai teki ennen kuin alkoi porukkaa pieksemään.

Modet!!!

Kuinka vaikeeta on saada nuo Spoiler-tagit otsikkoon?

Tällä kertaan sentään kokemuksesta tiesin, että en lue pakkotoiston kamppailulajit-forumia ennen kuin olen nähnyt tulokset. Jos en olisi jo kerran mokannut, niin taas olisi tullut spoilerit.

Matsista... Vaikka Chuckin puolella olinkin, niin täysin oikea päätös oli lopettaa matsi. Rematch ennen vuodenvaihdetta?

voisko joku selittää mulle ton chuckin mahan idean ?? luulis et se on vaan haitaksi .. vai saakose punnituksen jälkeen siihen jotain 4 kg nestettä ? paljonkos muuten yleensä paino muuttuu punnituksesta matsiin ?

Mitä hiton väliä sillä on, mitä on tehnyt ennen MMA-uraa!? Jos tälle linjalle lähdetään, niin onhan Rich Franklin (joka on yksi UFC:n parhaista) entinen high School (?) opettaja, Cro Cop on poliitikko (jaa no, onhan se myös Kroatian Anti-Terroristi porukassa :)) ja Matt Hughes oli sähkö- ja rakennusmies sekä maatilanpitäjä... että näin... Tämä varmasti kertoo sen, että sillä ei ole mitään väliä, mitä tekee tai teki ennen kuin alkoi porukkaa pieksemään.

Ei ole kyse siitä mitä Jackson teki ennen mma-uraansa, vaan siitä että jos Jacksonin mma-recordiksi lasketaan 27-6, olisi hyvä muistaa että ~puolet näistä on mma-piireissä nobodyja verrattuna Chuckin vastustajiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Modet!!!

Kuinka vaikeeta on saada nuo Spoiler-tagit otsikkoon?

Tällä kertaan sentään kokemuksesta tiesin, että en lue pakkotoiston kamppailulajit-forumia ennen kuin olen nähnyt tulokset. Jos en olisi jo kerran mokannut, niin taas olisi tullut spoilerit.

Matsista... Vaikka Chuckin puolella olinkin, niin täysin oikea päätös oli lopettaa matsi. Rematch ennen vuodenvaihdetta?
Tää johtuu ihan vaan postaajista. Olis pitäny tehä erikseen spoilerketju.

Olipas hyvä main event.

Vähän aikaa mä kattoin että nyt ei laiha jackson taida pärjätä tollasella pystyllä, joka näytti helvetin jäykältä, mutta sieltä se tuli kuin varkain taas ja homma oli paketissa. Hienoa.

En mä käyttäis sanaa jäykkä Quintonin pystystä. Se piti kädet ylhäällä ja suojas helvetin hyvin, yläkroppa liikku kokoajan se otti yhden askeleen sivulle ku Chucki otta kaks sen takia että Chuckin säde oli paljon isompi ku Quintonin. Joten sen takia ehkä ne jalat vaikutti vähän tönköltä... Ite katoin saman tien että nyt kyllä Chuckia viedään, vaikka pelkäsin kumminski vähä yllätystä. Mutta kyllähän se tuli niin näyttävästi se voitto että ei siihen jäänyt kauheesti pohdittavaa.

Sama juttu täällä. Kun matsi alkoin näin,että Jacksonin pysty näyttää hyvältä. Pää liikkui ja suojaus oli ylhäällä. Mutta Rampage on parjännyt K-1 ottelussa(potkunyrkkeily),joten ei pystymatsaaminen huonoa voi olla. Hyvää tämä vain tuolle sarjalle teki.

Näytti sen takia varmaan jäykältä minun silmään kun Chuckilla pysty on niin rentoa ylileveää peruuttelua. Hyvä suojaus antoi Jacksonille nimenomaan paikan Chuckin tyrmäämiselle, noin käy kun kaikki menee nappiin. Ei Liddeliä tyrmää ihan kuka vaan.

No eipä mennyt niinkuin odotin, mutta kertoimen takia Rampage ainakin lihotti tilipussia mukavasti.

Toivoisin näkeväni vielä kerran näiden herrojen kohtaamisen ja, että se kestäisi vähän pidempään.

Wanha juttu jo, mutta ihmetyttää jos joku tota tuurilyönniksi kutsuu. Kohdassa 3:39 on nimittäin aivan samanlainen tilanne, jonka tsuk välttää täpärästi, mutta ei siis enää toista kertaa. Eli kyllä oli tarkkaan suunniteltu miten vastataan tsukin koukkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom