UFC 66 Liddell vs Ortiz tulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No onpahan Titolla kumminski aika perkeleen monta matsia alla UFCssä jo! Että ei se nyt niin paljoo ihmetytä... Ei oo tainnu ku matsata yhden matsin alkuaikoina UFCn ulkopuolella, että on se kyllä aika henkeen ja vereen Zuffan mies!

Onhan toi Tito varmasti tohon lafkaan jonkun dollarin myös tuonu. Ollessaan mestarina oli aika UFC:n ykköspoju. Ja nyt nää Shamrockin hakkuut olivat myös aika tuottoisia.

Mua kyllä yllätti Titon yksipuolisuus, äijällä ei pahemmin ole taitoja pystyssä. Titon potkut näytti ihan naurettavilta, ei mitään tehoja ja lantio ei ollu potkuissa ollenkaan mukana. Luulis Titon treenaavan "hiukan" enemmän pystyottelua ennenkuin lähtee Chukkia haastamaan..

Mua kyllä yllätti Titon yksipuolisuus, äijällä ei pahemmin ole taitoja pystyssä. Titon potkut näytti ihan naurettavilta, ei mitään tehoja ja lantio ei ollu potkuissa ollenkaan mukana. Luulis Titon treenaavan "hiukan" enemmän pystyottelua ennenkuin lähtee Chukkia haastamaan..

Mä en jaksa uskoa et Titon gameplaani olis ollu lyödä Chuck ulos pystyssä. Kyllähän se on aika hyvin nähty et Jäämiestä ei paljon pystyssä viedä. Oiskohan mahollista et Tito ois halunnu viedä matsin mattoon.

Luulis niin et Tito halus väsyttää Chuckia pystyssä, jonka jälkeen pyrkiä viemään sinne mattoon. Tuskin tuoretta Icemania sinne viedään ja pidetään.

Se o vaa tuo Icemani niin hyvä tossa mitä se tekee.

Jep jäi muakin kaivelee se forestin tappio, huippu viihdyttejä ja mikä parasta äijä on ihan kybällä messissä touhussa, se äijä kun ottelee ihan sen takia et rakastaa lajia ja sen haasteita., eikä niin rahan perässä. Ja kaiken lisäks hävisin mun vedonlöynti massit toho matsiin juuri :D

Vähän on heikot perusteet vedonlyöntiin. Perse edellä puuhun ftw? No kyllähän se Forrest oli johdossa kunnes tuli noutaja. Ainaki yhden blogi mukaan Jardine oli +271. Helppo tietty jälkeenpäin sanoa mutta itse ennakoin kyllä erittäin tasaista matsia tuosta. Forrestilla jää nuo KOt aika vähiin ja vähän olisi tappajan vaistoissa toivomisen varaa lopetuksen suhteen ja sen kyllä arvasi että Jardine ei anna periksi.

Aika heikko strategia jos Tito nyrkkeilemällä aikoi Chuckin väsyttää. Varsinkin sillä instensiteetillä mitä Tito käytti. Olisi clinchii pitäny vähintäänkin päästä vääntämään niin johan olisi Chuckista lähtenyt mehut kuin kuivasta sukasta :thumbs: . No QJ näyttää kohta kuin se tehdään.:wanha:

Mä en jaksa uskoa et Titon gameplaani olis ollu lyödä Chuck ulos pystyssä. Kyllähän se on aika hyvin nähty et Jäämiestä ei paljon pystyssä viedä. Oiskohan mahollista et Tito ois halunnu viedä matsin mattoon.

Sehän on selvä, et se ei ole Titon gameplan. Mut noin huonot pystyottelutaidot on kyl käsittämätöntä UFC kärkikaartiin kuuluvalta ottelijalta. Kyl ne paremmat pystyottelutaidot auttaa myös maahanviemiseenkin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs olette miletä Arlovskin matsista? Kyllä ottelussa suurimman roolin otti "jälleen" Herb Dean. Ensin kaveri yrittää laittaa ukot pystyyn vaikka Cruzia rikottiin matossa ja lopuksi kun Arlovski on lopettamassa ottelua antaa Arlovsikin roikkua verkossa kiinni 10-20s. Katsokaapa matsi uudelleen ja sanokaa että onhan tuo jo hävytöntä ettei tuohon roikkumiseen puututtu. Vaikka AA:ta toivonkin voittajaksi jäi ottelusta kyllä vähän huono maku.

Noh. Tietääpi ehkä sitä että CC ja AA kohtaavat jossain eventissä jota odotan suuresti!

AA oli kuraa, aika nilkin keinoin haki voiton tost matsist kyl IMO. Tuomari oli ehkä jopa enemmän kuraa.
Liddell oli hyvä.
Bisping oli hyvä.
Jardine oli hyvä.
Alvez oli hyvä.

Silti jotenki eventti jäi ihan Priden eventin varjoon imo, grabblerit ei osannu hommiaan yhtään ja yleinen taitotaso ei vaan pääse lähellekkään Prideä.

Voipi olla että Chukille tulisi kylmää kyytiä Pridessä,mutta sitähän me ei ikinä tiedetä,joten siitä on turha väitellä.
AA ei ollut nilkki tossa ottelussa. AA potkaisee kevyesti päähän ja vastustaja hokee,että ei mitään kunnossa ollaan. Matsi käynnistetään uudelleen ja AA katselee tilannetta ja miettii,että mitä vittua toi tossa istuu ja vetää kunnolla päähän. Ja se häkistä kiinnipitäminen ei mielestäni vaikuttanut lopputulokseen,koska sen verran kova oli se eka lyönti.

Ei AA olis ehkä saanut tota iskua muuten heitettyä jos ei Herb olis tullu väliin. Mutta! Minkäs siinä tekee?! Ja Pe De Panon oma vika jos ei tajunnu vetää päätä takas ku tuomari käynnisti matsin uudelleen. Ei ehkä jääny paras maku suuhun tosta matsista, mutta MMAssa voi tapahtua ihan mitä vaan. Jäi mulle paskamaku suuhun CC vs. Nogueira matsinkin jälkeen... Mutta kyllä Minotauro sen voitti vaan!

Eihän siinä AA:n iskussa mitään vikaa ollutkaan, se oli täysin laillinen ja sehän vaara noissa jalkalukoissa on että ei pysty suojata lyönneiltä. Kun Cruz jäi lattiaan ja AA alko lopettamaan sitä ni siinä vaiheessa olis pitäny puuttua siihen roikkumiseen. Ei se välttämättä ois mitään muuttanut mutta väärin se jokatapauksessa on. Se on sama ku annettais Pridessa roikkua käsillä köysissä samalla ku annetaan stomppia nassuun. Siitä saa selvää etua ja siihen pitää puuttua. Viime aikoina on mielestäni Herb Dean tehny liikaa virheitä ollakseen tuomari tolla tasolla.

Btw.. sanokaas joku toinen kaveri joka on "tiputtanu" vastustajansa kanveesiin lyömällä istualtaa/makuultaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom